Gå til innhold

iDrive 5 til iDrive 6 light/iDrive 6


fupsaker
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Eivind320x skrev:

Fikk høre av en BMW forhandler at hele enheten måtte byttes, var vist ikke bare ei software oppdatering.  Kanskje noen andre har noen lure knep :P 

Jasså? Kanskje @lagunilla vet med sikkerhet? ;-) Er vel samme NBT EVO som sitter i biler med både iD5 som jeg har i min '17 og biler produsert senere? Trodde man kanskje kunne endre i eSys e.l? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lagunilla vet nok med sikkerhet, hva som bør gjøres :D. Tror jeg har iD4 i min og at forskjellen er større mellom iD4 og iD5. Har ikke brukt så mye energi på å finne ut av det, selv om iD5 ser bedre ut enn iD4 :D 

ramla forresten over denne :D 

 

 

Endret av Eivind320x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Basse Lusk skrev:

Takk, men jeg tror dette kan gjøres gratis eller tilnærmet gratis også. Får se om jeg fortsatt har kabelen og programmet hjemme. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne selv tenkt meg ID4 > ID6, men gjør man dette med kun software får man et system med mye problemer og bugs, og bytter man til ID5/ID6-software mister man Connected Drive og det som hører med, så ønsker ikke det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, awt skrev:

Kunne selv tenkt meg ID4 > ID6, men gjør man dette med kun software får man et system med mye problemer og bugs, og bytter man til ID5/ID6-software mister man Connected Drive og det som hører med, så ønsker ikke det heller.

Connected Drive er jo helt ubrukelig😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den, det er en skremmende dårlig funksjonalitet i den appen, for ikke å snakke om hvor treig den er til å sende. Eneste som funker ganske bra er kart/navigeringsfunksjonen, det går forholdsvis raskt. Og finne parkering nær destinasjon i appen for så å sende denne til bilen funker veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, papertiger skrev:

Henger meg på den, det er en skremmende dårlig funksjonalitet i den appen, for ikke å snakke om hvor treig den er til å sende. Eneste som funker ganske bra er kart/navigeringsfunksjonen, det går forholdsvis raskt. Og finne parkering nær destinasjon i appen for så å sende denne til bilen funker veldig bra. 

Tragisk å høre at CD fremdeles er på GSM nivå, forventer mer av BMW her. Men hørte at Connected drive var eid av h&k, som igjen er eid av Samsung? Som iPhone bruker gir det litt mening 😇😂 vår gamle 16’ i3 var treg å sende klimatisering til, som jo er 95% av det man bruker CD til en i3 til. Men det var fremdeles 3G i denne mener jeg, men håper 4G gjorde ting raskere og bedret brukeropplevelsen? Usikker på når 4G ble implementert i hvilken model dog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...