Makky123 Skrevet Oktober 1, 2019 Share Skrevet Oktober 1, 2019 Noen som tilfeldigvis har link til Europe West Next 2020-1 kartet? uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Oktober 4, 2019 Share Skrevet Oktober 4, 2019 Da har jeg link til kart, send PM for link Europe West Next 2020-1 Europe East Next 2020-1 Bor du i Oslo/Akershus og trenger hjelp til oppdatering, ta kontakt uglefossen og Hpi reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gimo Skrevet Oktober 8, 2019 Share Skrevet Oktober 8, 2019 (endret) På 23.6.2019 den 23.32, Darkbimmer skrev: Husk å bruke Fat 32 som filsystem på minnepennen Dopus skrev: "du må pakke ut .zip filen med winzip eller winrar. for deretter å overføre dem utpakkede filene til en minnepinne. Minnepinnen bør være formatert som NTFS da FAT har en begrensning på max 4 gig filstørrelse pr enktelt fil." Jeg ble litt usikker her og lurer på hva som er rett/egnet jeg har en mac og skal kjøpe minnepenn, bør den formateres til NTFS eller Fat32? Kan bruke macbook, eller må det være en windows-pc? Endret Oktober 8, 2019 av gimo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 10, 2019 Share Skrevet Oktober 10, 2019 På 8.10.2019 den 12.26, gimo skrev: Jeg ble litt usikker her og lurer på hva som er rett/egnet jeg har en mac og skal kjøpe minnepenn, bør den formateres til NTFS eller Fat32? Kan bruke macbook, eller må det være en windows-pc? Hos meg funker NTFS og Fat32 like bra. (2011 F25 CIC) gimo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gimo Skrevet Oktober 11, 2019 Share Skrevet Oktober 11, 2019 17 timer siden, ogee1 skrev: Hos meg funker NTFS og Fat32 like bra. (2011 F25 CIC) Brukte du Mac? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Oktober 11, 2019 Share Skrevet Oktober 11, 2019 For å kunne formatere til NTFS via MAC, så må du installere nødvendig driver og programvare. Bruker ikke MAC, så du må nesten bruke Google til hjelp der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 På 4.10.2019 den 15.53, Makky123 skrev: Da har jeg link til kart, send PM for link Europe West Next 2020-1 Europe East Next 2020-1 Bor du i Oslo/Akershus og trenger hjelp til oppdatering, ta kontakt har du til cic også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMyren Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 Tenkte også å kjøre denne updaten via USB, F11 2015. Ringte BMW connecteddrive og de var litt skeptiske til at dette gjøres selv. Noen kjente problemer, eller er dette rett frem og gode greier. Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 Absolutt ingen problem i det hele tatt, men dette har ikke noe med kart å gjøre. Det er en oppdatering av bluetooth-støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet November 29, 2019 Share Skrevet November 29, 2019 Hei! Fant denne tråden.. Tenkte oppdatere e60'en vår, den har ikke vært oppdatert siden ny i 2009. Den har jo cic.. Har lastet ned kart og fått tak i FSC. Unzip med nyeste winrar. Prøvd formatere usb stick flere ganger, fat32. I root på stick ligger config fila og mappa pkgdb, under den ligger endel filer og også 26 mapper med 2 filer i hver. Har eg misforstått,eller er dette riktig måte? Ingen reaksjon når setter i bil, prøvd både i hanskerom og midtkonsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet November 29, 2019 Share Skrevet November 29, 2019 4 timer siden, NilsP skrev: Hei! Fant denne tråden.. Tenkte oppdatere e60'en vår, den har ikke vært oppdatert siden ny i 2009. Den har jo cic.. Har lastet ned kart og fått tak i FSC. Unzip med nyeste winrar. Prøvd formatere usb stick flere ganger, fat32. I root på stick ligger config fila og mappa pkgdb, under den ligger endel filer og også 26 mapper med 2 filer i hver. Har eg misforstått,eller er dette riktig måte? Ingen reaksjon når setter i bil, prøvd både i hanskerom og midtkonsoll. Høres riktig ut det du har gjort. Det du har pakket ut legger du inn på usb stick. Men det er USB stikket i hanskerommet som skal brukes. Når du setter inn usb går det kanskje 1 minutt så skal det komme opp melding i Idrive om at den har oppdaget en nyere software til navigasjonen. Da skal du bare følge anvisning i Idrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 1, 2019 Share Skrevet Desember 1, 2019 Om ikke bilen har hatt en software-oppdatering etter 2009 virker ikke kartoppdatering via USB dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Desember 2, 2019 Share Skrevet Desember 2, 2019 21 timer siden, awt skrev: Om ikke bilen har hatt en software-oppdatering etter 2009 virker ikke kartoppdatering via USB dessverre. Jaha.. dette høres jo litt ut som ein mulighet 🙄 Ingen peil på det med software`n.. eneste som kan seies er at den har hatt de fleste servicer hos bavaria, fram til 15-16 iallefall.. er dette noe som burde blitt gjort der isåfall? -sikkert novice spørsmål, men eg henge ikkje med på utviklingen på nyere bil 🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2019 Share Skrevet Desember 3, 2019 Det blir ikke gjort uten at man ber om (og betaler for) det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Desember 3, 2019 Share Skrevet Desember 3, 2019 8 timer siden, awt skrev: Det blir ikke gjort uten at man ber om (og betaler for) det dessverre. Ok.. og da er alternativet? kun forhandler, eller enkel sak for de som er spesielt interesserte? 🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå