andreaskarm Skrevet Juli 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2019 Ja er latterlig fornøyd. Tror det er den bil jeg er mest fornøyd med av alle jeg har hatt. Dett er vel bmw nr.5. Er en fantastisk bil. Både og se til og kjøre. Klarer ikke å unngå å gå ut i garasjen for å kikke på den😂 Daniel., papertiger, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2019 Mathiseen, BimmerFan!, danskiii og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 2, 2019 Share Skrevet Juli 2, 2019 2 minutter siden, andreaskarm skrev: Klarer ikke å unngå å gå ut i garasjen for å kikke på den Det Andreas, er et sikkert tegn på at du har valgt riktig bil. Snur du deg etter den når du går bort fra den etter å ha parkert? Der har du enda et tegn. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2019 1 minutt siden, papertiger skrev: Det Andreas, er et sikkert tegn på at du har valgt riktig bil. Snur du deg etter den når du går bort fra den etter å ha parkert? Der har du enda et tegn. Det stemmer😂 må ta bilder og papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 2, 2019 Share Skrevet Juli 2, 2019 6 minutter siden, andreaskarm skrev: Ja er latterlig fornøyd. Tror det er den bil jeg er mest fornøyd med av alle jeg har hatt. Dett er vel bmw nr.5. Er en fantastisk bil. Både og se til og kjøre. Klarer ikke å unngå å gå ut i garasjen for å kikke på den😂 Høres bra ut Da har du gjort et godt valg! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2019 pent interiør og, trenger nye matter da😊 StigJ, danskiii, Daniel. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 2, 2019 Share Skrevet Juli 2, 2019 Gratulerer med vakker F10! Ikke så ofte jeg ser sølvfarget F10 føler jeg 😉 andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2019 10 minutter siden, Solberg93 skrev: Gratulerer med vakker F10! Ikke så ofte jeg ser sølvfarget F10 føler jeg 😉 Takker. Digger fargen. 3 bmwen jeg har i titansilber nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 2, 2019 Share Skrevet Juli 2, 2019 Helt riktig farge, og helt riktig interiør. Det er jammen ikke mange F10/11 der ute med stoff/alcantara, enda så godt det er å sitte i sommer som vinter, sammenlignet med skinn. Og ikke minst ser det meget bra ut med alcantara i dørsider og midtkonsoll Peak og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 2, 2019 Share Skrevet Juli 2, 2019 1 minutt siden, papertiger skrev: Helt riktig farge, og helt riktig interiør. Det er jammen ikke mange F10/11 der ute med stoff/alcantara, enda så godt det er å sitte i sommer som vinter, sammenlignet med skinn. Og ikke minst ser det meget bra ut med alcantara i dørsider og midtkonsoll Bare synd man ikke kan få comfortstoler i alcantara papertiger og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2019 11 minutter siden, papertiger skrev: Helt riktig farge, og helt riktig interiør. Det er jammen ikke mange F10/11 der ute med stoff/alcantara, enda så godt det er å sitte i sommer som vinter, sammenlignet med skinn. Og ikke minst ser det meget bra ut med alcantara i dørsider og midtkonsoll Ja ser helt konge ut. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 3, 2019 Share Skrevet Juli 3, 2019 Bra du er fornøyd ,noe jeg og hadde vært . Sølv F er meget pent uten tvil og det interiøret er hvertfall pent 😀 andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2019 3 timer siden, sveigis skrev: Bra du er fornøyd ,noe jeg og hadde vært . Sølv F er meget pent uten tvil og det interiøret er hvertfall pent 😀 Ja er meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 3, 2019 Share Skrevet Juli 3, 2019 Virkelig en flott skute du har fått deg Andreas. Gratulerer igjen. Interiøret er digg. Hadde inne en F11 med dette for en tid tilbake og bemerket meg dette. Veldig comfy Nye stoffmatter og en rens av setene så er det perfekt! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2019 Ja må ha stoffmatter StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå