M-Tech Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 Har kjørt F25 LCI i noen måneder nå, men har savnet noe mer litt mer komfort og lavere sittestilling. Etter å ha kikket på F01 og F10 en stund falt til slutt valget på en 730d. Ikke lett å finne en bil som oppflyller alle ønsker i utstyrslista, og det klarte jeg ikke denne gangen eller. Likevel rimelig fornøyd med valget. Må nok bare akseptere at man ikke kan få alt når man kjøper bruktbil. Vehicle information Prod. Date2012-11-16 Type 730D XDRIVE (EUR) SeriesF01 (7 Series) Body Type LIM Steering Left Hand Drive Engine N57T Displacement 3.00 Power 190kw / 258hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery EXCL.LEDER NAPPA ERW.D5 SATB HELL (NAD5) Editions and packages P337A M Sports package S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S7NHA BMW Service Inclusive P7R7A Innovation package Comfort and interior equipment S415A Sunblind rear S416A Roller sun vizor rear lateral S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S488A Lumbar support driver and passenger S494A Seat heating driverpassenger S496A Seat heating rear S4CBA Fine woodgrain version Fineline natur S4M8A Individual rearreading light S4URA Ambient interior lighting S423A Floor mats velours S4U2A Driving experience switch incl ECO PRO Multimedia S609A Navigation system Professional S610A Headup display S612A BMW Assist S614A Internet preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S677A HiFi System Professional DSP S698A AreaCode 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth USB devices incl S6NRA Apps S6UKA Night Vision with human recognition S6WBA Multifunctional instrument display S7SPA Nav Professionalcellph prep Bluetooth Driver assistance and lightning S508A Park Distance Control PDC S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating S5ACA Highbeam assistant S5AGA Lanechange warning S5ATA Driving Assistant Plus S5DLA Surround View S548A Kilometercalibrated speedometer Wheels and drive S229A Dynamic Drive S230A Extra package EUspecific S2NWA BMW M LA wheel V Spoke 302 S2VBA Tire pressure display Environment and safety S316 Aautomatic trunk lid mechanism S320A Deleted model lettering S322A Comfort access S323A SoftCloseAutomatic doors S356A Climate comfort laminated glass S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S879A Onboard vehicle literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8SCA Telematics access requestcountryspec S8THA Road sign detection S851A Language version German Individual equipment S760A High gloss shadow line S761 AIndividual sunshade glazing S775A Headlining anthracite Other equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles L801A National version Germany S1CCA Auto startstop function S1CDA Brake Energy Regeneration Noen bilder. Marius2002, Erlandhaugen, Diiesel og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 Gratulerer med en flott F01 Kjempefint interiør og det mørke treverket gjør seg virkelig! M-Tech reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 Gratulerer med meget flott 7er Hva føler du at du manglet på denne? M-Tech reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2019 Jo takk. Er godt fornøyd. Skulle ønske den hadde 403 glassluke, 453 seteventilasjon, 552 adaptive led lys og 6F2 Bang&Olufsen i tillegg til det den har. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2019 Jo, også ville jeg gjerne hatt en litt mer spennende farge på bilen. I morgen leverer jeg den for å få montert H&R. Må den litt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 Hmm, ser den, ja. Alle fire er forsåvidt ganske "essensielle" når man først er vant med dem. Fargemessig synes jeg dog F01 er heeelt riktig i svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2019 Riktig i svart, men er litt lei av Carbon sort. Virker som 90% av sorte BMW med M-Sport har denne fargen. Citrin sort hadde vært tøft å hatt. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 Velkommen til F01 "klubben" .. flott bil du har fått der .. sorte reflekser nå så blir det bra. Har også 750i eksoshaler m. diffuser (475) til salgs om du er intr. Saltkjelen, lagunilla og M-Tech reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 Gratulerer med flott F01 😊 Ett av BMWs fineste design 🥇 M-Tech reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 9 timer siden, Reef89 skrev: Velkommen til F01 "klubben" .. flott bil du har fått der .. sorte reflekser nå så blir det bra. Har også 750i eksoshaler m. diffuser (475) til salgs om du er intr. Da er det med eksos for høyresiden også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2019 55 minutter siden, ahj skrev: Da er det med eksos for høyresiden også? Det er det. Ser ganske mye bedre ut. På 730d må man skifte eksosanlegg, evt. lage til noe selv hvis man vil at eksosen skal komme ut på begge sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2019 H&R montert i dag. Ble i hvert fall lav nok synes jeg. Kommer bedre bilder senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 Gratulerer med flott F01 og velkommen i klubben! Når det gjelder eksosen på 730d, så henger denne lavere ned enn 740-760-eksosen, så det vil fungere svært dårlig å modifisere denne eksosen til et med dobbeltløp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2019 Takk for det. Man kan ikke bruke eksisterende bakpotte nei, men det er jo ingen hinder for å fikse noe selv hvis man ønsker det. Skal vise bilen med senkesett. Vil jeg få problemer hvis jeg har disse hjulene? Sporvidde er forandret mer enn de 15mm som det sies at skal være ok. Dekkdim er ikke i henhold til hva som står på merkelappen i døråpningen siden bakdekk er 285 i stedet for 275. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2019 Jeg registrerte meg med tysk ConnectedDrive konto for denne bilen og sendte inn skjema for å bevise eierskap. De ringte meg fra Tyskland, men jeg satt i et møte og hadde ikke mulighet til å svare. Ringte tilbake og traff en hyggelig dame som forklare at hun som hadde saken min ikke var på jobb på dette tidspunktet. Vi avtalte tidspunkt hvor min saksbehandler skulle ringe meg igjen. Ingen ringer, og plutselig er bilen min overført til Norge. Jeg tar så kontakt med BMW i Norge som sier at bilen er for gammel og eneste mulighet for meg er å bruke tysk konto. Hva nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå