Magnus. Skrevet August 8, 2019 Forfatter Share Skrevet August 8, 2019 Noen som har formeninger om spoiler ? har bestemt meg for «high kick» typen. Har bestilt carbon diffuser som går under hele fangeren bak,og CS look frontleppe i carbon. Gjennstår lakkert spoiler eller carbon, jeg tenker at lakkert sklir bedre inn, og en i carbon vil bli for hard mot fargen. Leppe og diffuser komplementere taket bra, mens spoileren kanskje blir stående litt alene på bakluka 🧐 Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet August 8, 2019 Share Skrevet August 8, 2019 Vet ikke noe om spoiler, men grattis med fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet September 16, 2019 Forfatter Share Skrevet September 16, 2019 Lenge siden update her! Har fått gjort litt siden sist, stort sett bare kjørt rundt. For en sinnsyk gavepakke til den kjøreglade f80 er ! Handlet Bootmod3 stage 2 og rm downpipes, det ble utrolig bra, men sliter veldig med grep. Ellers har jeg fått, og montert CS carbon frontlip og en svær diffuser i carbon. Blir solfilm på sidevinduer foran, laminx på reflekser bak, sorte sidegriller og speil når jeg er hjemme fra jobb igjenn 😀 fupsaker, Daniel., Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 (endret) Kan det stemme at jeg så bilen din på Singsaker i går? Endret September 16, 2019 av wSax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 Strøken bil! Men LCI baklykter er et must på disse ///M-ini95, Saltkjelen og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 Skulle hatt noe sånne carbon greier til sideskjørtene også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå