Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 25.10.2019 den 21.34, M3Turbo skrev:

Takker for tilbakemeldinger.er forsåvidt fornøyd med bilen.men rekkevidden og effekten er skuffende.

252hk er for lite for din del?

Gratulerer med nydelig vogn!

Skrevet
På 17.11.2019 den 13.50, Solberg93 skrev:

Personlig syns jeg effekten og forbruket er meget bra på disse! Rekkevidden kan alltid være lenger😎

Skrevet
22 timer siden, Chris A skrev:

Personlig syns jeg effekten og forbruket er meget bra på disse! Rekkevidden kan alltid være lenger😎

Nå var det ikke deg jeg spurte da.

Skrevet
På 17.11.2019 den 13.50, Solberg93 skrev:

Hei Solberg93.

252Hk er ikke mye i en bil på 2 tonn og 4hjulstrekk dessverre. Og du veit aldri helt hvor mye effekt du har. du kan legge deg ut for å kjøre forbi også har du kun bensin effekt og ingenting fra el motor. Da er det bare å glemme å komme forbi.

Veldig uforutsigbar på effekten. Og ZF 8 trinns girkassen er veldig mye tregere enn den er på andre bilen med rein bensin/diesel. Er nok tunet anderledes. Irriterende treg.

Skal inn på verksted nå for å se på problemene. Men jeg trur det er sånn den er bare.

Vi får se om 330E er lik når den kommer i desember. 

Skrevet
På 17.11.2019 den 11.20, Chris A skrev:

Gratulerer med ny flott bil:) legger ved et  bilde av min:)

2C6710BA-B330-401A-91E5-D009D1899FE3.jpeg

Veldig fin! Fin farge og hjul og speil! Hva med senk? Min ble 100 ganger bedre å kjøre med senk.

Skrevet
På 19.11.2019 den 17.42, Chris A skrev:

hvor langt kommer du elektrisk?

Skrevet
42 minutter siden, M3Turbo skrev:

Hei Solberg93.

252Hk er ikke mye i en bil på 2 tonn og 4hjulstrekk dessverre. Og du veit aldri helt hvor mye effekt du har. du kan legge deg ut for å kjøre forbi også har du kun bensin effekt og ingenting fra el motor. Da er det bare å glemme å komme forbi.

Veldig uforutsigbar på effekten. Og ZF 8 trinns girkassen er veldig mye tregere enn den er på andre bilen med rein bensin/diesel. Er nok tunet anderledes. Irriterende treg.

Skal inn på verksted nå for å se på problemene. Men jeg trur det er sånn den er bare.

Høres pussig ut, jeg opplever aldri et elmotoren ikke er med ved pådrag. Er jo også verdt å nevne at du kan få 50-100hk til fra bensinmotoren med remap (f.eks bootmod3) :) 

Skrevet
2 timer siden, M3Turbo skrev:

Hei Solberg93.

BMW har vel valgt en kompakt designløsning på sine hybrider, mulig at for å skåne kassa med masse el moment, den er tregere? Dette blir det spennende å høre mer om, siden jeg vurderer X3 hybriden, den er vel generasjonen nyere enn i G30, er vel den som sitter i G20 330e.

Skrevet
12 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

BMW har vel valgt en kompakt designløsning på sine hybrider, mulig at for å skåne kassa med masse el moment, den er tregere? Dette blir det spennende å høre mer om, siden jeg vurderer X3 hybriden, den er vel generasjonen nyere enn i G30, er vel den som sitter i G20 330e.

På hybridene er vel converteren byttet ut med elmotor og en plateclutch. Tipper det er styring av plateclutchen som trenger lenger tid uten momentoverføring mellom hver giring. 

Skrevet
2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det er en del effekt å hente på tune en 530e, man får fort 300 hk og det bør hjelpe passelig på 😀 

@Chris A

Meget flotte felger du har, kan jeg spørre hva de heter?

Dette er vel M performance 669M hjula? De er veldig fine!

Skrevet
På 24.11.2019 den 18.45, M3Turbo skrev:

Dette er vel M performance 669M hjula? De er veldig fine!

De var veldig fine i den matt grå finishen, jeg får holde utkikk etter sånne. Å kjøpe nye er helt uaktuelt... 

Skrevet
På 24.11.2019 den 9.50, M3Turbo skrev:

hvor langt kommer du elektrisk?

Beklager sent svar. 
Med temperaturene som er i dag. Ligger jeg med forvarmet bil på ca. 25-30km. 

Skrevet
På 24.11.2019 den 15.36, Fredrik 90 skrev:

Det er en del effekt å hente på tune en 530e, man får fort 300 hk og det bør hjelpe passelig på 😀 

@Chris A

Meget flotte felger du har, kan jeg spørre hva de heter?

@Fredrik 90 sorry sent svar. Det stemmer er M 669 med pirelli RFT hjul på. passer bilen bra syns jeg, er meget lette! 

Denne pakken fra BMW.

https://shop.bmw.co.uk/bmw-uk-responsive/en_GB/p/-/20-bmw-m-performance-light-alloy-wheels-double-spoke-style-669-m/2446967/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...