sveigis Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Ser jo veldig pene ut begge to . Men den secen må jo være et råskinn når den er iorden 😜 Har full forståelse for at man møter veggen når sånt skjer ja . Du får satse på litt Merce rep når du får ånden over deg . Men ser jo og på bilde at det er to skikkelige legender du har fra hver sitt kvalitetsmerke 👍👍 Og Merce det liker jeg hvertfall de eldre . Nyere har jeg null peil på ,ser jo ikke forskjell på de engang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 22, 2020 Forfatter Share Skrevet September 22, 2020 (endret) 23 minutes ago, sveigis said: Ser jo veldig pene ut begge to . Men den secen må jo være et råskinn når den er iorden 😜 Har full forståelse for at man møter veggen når sånt skjer ja . Du får satse på litt Merce rep når du får ånden over deg . Men ser jo og på bilde at det er to skikkelige legender du har fra hver sitt kvalitetsmerke 👍👍 Og Merce det liker jeg hvertfall de eldre . Nyere har jeg null peil på ,ser jo ikke forskjell på de engang . Liker de gammle mercene best selv🤗 , har en 2013 e220cdi stående her men den er lite i bruk, kjører for det meste 08 stv e61, 525d 3.0 lci med downpipe og egr delete, har hatt den i 6 år å kan ha den i 6 år til å vel så det 😊 Merker det frister med en gammel bruksbil sånn du har, en hobby bruksbil 😋 har lakt listen litt høyt med 850en😅 Får nok piffen på å fikset lekasjen på 500secen en eller gang i vinter, hobby skal ikkje bli en byrde for kropp å hode 😊 var i benk med den før den hva 100% klar, leverte gode tall på bunn men vi måtte gi oss pg feil med bensin trykk på ene railen men den er super nice, like pen som 850en, alt er nytt under av foringer eksos osv++ 😁 Endret September 22, 2020 av josulf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Du har hvertfall biler så det holder da og riktig så kjekke noen helt klart.😀 Og ja la hobby være gøy ikke et besvær. Du nevner meg og min bil ,og det er å anbefalle helt ærlig .😀 Det er det klokeste bilvalget jeg har gjort til sånn gi litt pokker bil. Gammel ,lett og skru på og billig å eie og kjøre. Samtidig god å kjøre og selvfølgelig skjønner jeg deg ,man bruker ikke en sånn 850 som du har til sånn bruk som jeg har .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 23, 2020 Forfatter Share Skrevet September 23, 2020 23 hours ago, sveigis said: Du har hvertfall biler så det holder da og riktig så kjekke noen helt klart.😀 Og ja la hobby være gøy ikke et besvær. Du nevner meg og min bil ,og det er å anbefalle helt ærlig .😀 Det er det klokeste bilvalget jeg har gjort til sånn gi litt pokker bil. Gammel ,lett og skru på og billig å eie og kjøre. Samtidig god å kjøre og selvfølgelig skjønner jeg deg ,man bruker ikke en sånn 850 som du har til sånn bruk som jeg har .😀 Problemet mitt er at en eldre rimeligere kose bil blir fort dyrt🤗 da eg allllltiiddd finner noe å fikse eller forbedre 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 23, 2020 Forfatter Share Skrevet September 23, 2020 Hentet meg noe små greier i dag 🙃 byttet slange fra luft filterboks til lmm på begge siden siden de fra lmm til motor er nye🤗 Så fikk eg tak i 4 plugger til topdekselet 😛 og så har han som byttet frontruten knekt deksel i bun av visker så det måtte så klart byttes 🙃 Har fått 4 eksos skjold muttre venter på eksos skjoldene over bakdelen, de var på vei fra tyskland, så har eg bestilt ny midtkonsoll deksel som går rundt spillere kjøredata og gir, siden den kan være kjekk å ha liggene om den som er der no knekker en gang 🤔var ganske dyr men blir dyrer den dagen den er NLA så kaller det en investering 🤑 fupsaker, sveigis, Ampera og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 24, 2020 Forfatter Share Skrevet September 24, 2020 Byttet olje på diffen i dag, hva ikkje så gale farge på den😋 2liter gikk det på dn, brukte redline 75w90 olje siden dn sto i garagen 😋 neste på agendaen er gir olje og orginalt filter, byttet olje for ca 1000km siden men vil være på den sikre siden🤗 På bilde ser man ny lys å fin vs gammel olje usikker på hvor gammel den er sveigis, fupsaker, fxslin og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 25, 2020 Forfatter Share Skrevet September 25, 2020 (endret) I dag hva dt e61en sin tur på bukken, måtte bytte dempere, har svettet i 1 års tid, demperene er kun 2 år gammle men boss, hva hos biltilsynet med svette dempere å fikk senk skrevet inn i vognkortet, eg sprayet hele demper,fjør med wd40 før kontrollen å sa eg presserverte de 😆han som tok kontrollen lurte på om de hva gåen men han kjente lukten av wd40 så gikk som en drøm dt 😇 eg har hatt bilstein dempere liggende i et år men har ikkje giddet å bytte de før i dag. Kjøpte nye bolter som strammer dempen fast også satt så jækla fast måtte varmes å slåes med klubbe for å få de ut etter mutteren hva tatt av 🤨 tok frisket opp tåkelysene også, har aldri brukt de på de 6 årene eg har hatt bilen 😄 brukte 2000korn på maskin, så grønn 3m rubb å gul 3m polering ble helt innafor resultat 😋 Endret September 25, 2020 av josulf fupsaker, Walkabout, Patta og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 25, 2020 Forfatter Share Skrevet September 25, 2020 sveigis, Daniel., hanssae og 10 andre reagerte på dette 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 27, 2020 Forfatter Share Skrevet September 27, 2020 90liters tank 😅 1 2 3 så tom🤭 Ampera, BjornarHS, Patta og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 29, 2020 Forfatter Share Skrevet September 29, 2020 Da hva nye varmeskjold på plass 😍først litt vask å dulling så monteres de 🤗 har også fått i hus midtkonsollen, har ikkje bruk for den men en dag så er de ikkje tilgjengelig( nla) å da er det fint å ha en reserve 😇 fxslin og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 29, 2020 Forfatter Share Skrevet September 29, 2020 (endret) Fant noen små lyse brune flekker under varmeskjoldene 😱 frem med sandblåseren 😎 Har grunnet og lakket med 2k raptor bedliner Endret September 29, 2020 av josulf mr.Wreckless, Marius2002, Mathiseen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet September 30, 2020 Forfatter Share Skrevet September 30, 2020 Montert skjold og brakkertene 🤗🤗🤗 ehaugsnes, sveigis, mr.Wreckless og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Oktober 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2020 (endret) Har sandblåst x rammen fremme og sauset den inn med grunning å raptor bedliner. Har også fiffet opp platen der fløytene er montert fjernet litt små rust og sauset den inn med bedliner 😊 Lakket samtidig stabstaget fremme også 😋 Bilen hva på eu i dag 😎 fikk mangel på olje lekkasje men den viste de ikkje hvor den kom i fra, men det hva bare tynnstoff som lå i x rammen å drypte ut 😁 samme rundt bremserørene fremme 😇 hadde glemt å si i fra, ellers hva det å stramme håndbrekket litt på venstresiden inni bilen med spaken 🤗 Endret Oktober 14, 2020 av josulf Ampera, sveigis, tennbrikket og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Oktober 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2020 På den daglige kiwi turen 😇 Patta, Daniel., mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Oktober 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2020 (endret) 420hk sammen med 525hk 😇 Mor å de sin s63AMG, går litt bedre en 850en 🙄🙄 Endret Oktober 18, 2020 av josulf Ingvaldsen, Patta, Lars89 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå