EspenV Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2020 Fikk ikke plass til e32 viskositet vifta likevel. Mangler noen mm. Fikk koblet opp en brukt el vifte fra e34 m5 men den går bare på Max hastighet siden motstanden er ødelagt. Så har ikke mye kjøling til radiator. I tillegg ville ikke e32 orginal temp sensoren snakke med e24 temp måleren så veit ikke hvor varmt det blir. Så blir ingen langvarig motorkjøring før jeg har fått noen nye deler. Så kanskje det blir å få lydisolerte invendig å begynt på interiør til uka i påvente av deler. norbakken og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 Var på utstilling i Vikingskipet på Hamar for tre eller fire år siden og sto lenge å kikka på denne skjønnheten 😍 Kanskje noen kjenner til denne flotte bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet Mai 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2020 venter fremdeles på deler på motor så får gjøre litt andre ting. byttet transistoren på viftestyringen. den var ok men gammel å jeg hadde den uansett ute å ny transistor lignende. også begynt å isolere innvendig. bruker først et lag Gladen Aero Multi (AERO-Multi består av Aluminium, Butyl og Polyuretanskum). uten på den er lag med Gladen Aero Foam. med denne komboen burde jeg det stoppe mestparten av støyen. på gulv blir det litt annet mix. men legger ikke på gulv før rett før jeg skal sette inn setene. Bimmerlorris, sveigis og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet Mai 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2020 (endret) Fått litt deler. Men ikke alt. Siden e32 vifta var alt for stor kjøpte jeg den minste e30 vifta. Med den er det god klaring mellom vifte å radiator. Men den er en del mindre en den andre. Er bedre med liten vifte enn ingen vifte. Har også byttet motstanden på Aux vifta så den er i reserve både på temperatur bryter inne i radiator å med en ekstra bryter inne i kupé for å kunne tvangs kjøre vifta vis temp måleren begynner å stige. Neste jeg venter på er pakninger til innsug siden det trekker falsk luft. Når jeg får det skal jeg også bytte temp sensoren til instrument panelet. Håper jeg får delene i løpet av denne uka. Endret Mai 18, 2020 av EspenV Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 Spennende å se om det er nok kjøling da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet Mai 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2020 1 minutt siden, Otis skrev: Spennende å se om det er nok kjøling da. Jepp er spent. Den elektriske er mer en kraftig nok alene men håper til daglig at den viskositetsvifte holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet Mai 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2020 norbakken, sveigis og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet Mai 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2020 (endret) Min bil hadde ikke nakkestøtte bak orginalt. Så kjøpe noen men de var grønne. Så har lakkert det om til svart. Lakkerte også den andre delen bak i samme svartfarge så det skal se likt ut. Bruke lakk beregnet til skinn møbler. Endret Mai 30, 2020 av EspenV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 30, 2020 Share Skrevet Mai 30, 2020 Blir utruleg bra dette her 😁 Er den viskosevifta du kjøpte frå E30 324td? Veit dei har vifter som er slankare enn f. eks. vifte til M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet Mai 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2020 2 minutter siden, RF91 skrev: Blir utruleg bra dette her 😁 Er den viskosevifta du kjøpte frå E30 324td? Veit dei har vifter som er slankare enn f. eks. vifte til M20 Takk for det Vifta er fra M20. Men tror det er den slankeste vifta jeg kjøpte. Men det ser ut som det er greit med klaring nå. Synes bare vifta er litt liten i diameter men sansynligvis stor nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 31, 2020 Share Skrevet Mai 31, 2020 Litt nysgjerrig på hvorfor du går for nakkestøtter bak? Jeg syns personlig det ser teit ut, samtidig som baksetene er så små at ingen får plass der uansett 😅 Gleder meg til og se litt bilder av bil😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet Mai 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2020 28 minutter siden, Skulebollen skrev: Litt nysgjerrig på hvorfor du går for nakkestøtter bak? Jeg syns personlig det ser teit ut, samtidig som baksetene er så små at ingen får plass der uansett 😅 Gleder meg til og se litt bilder av bil😁 Jeg har altid synes det motsatte. At det liksom mangler noe der bak. Spesielt med stor mittkonsoll å Recaro fram seter. Akkurat nå venter jeg på deler fra USA som er forsinka på ubestemt tid grunnet kovid19. Men mer bilder kommer når jeg får ting mer sammen. Ron Jeremy og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 1, 2020 Share Skrevet Juni 1, 2020 Må ha nakkestøtter bak. Jeg hadde mye passasjerer da jeg hadde E24 selv. Funka fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet Juni 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2020 Fått inn bak seter igjen. Morsomt å se at de begynner å ligne på en bil innvendig igjen. Siden jeg vil ha en så stille bil innvendig som mulig bruker jeg mye ekstra isolasjonsmatter. Også i seteryggen mot bagasje rommet. Å ha en subwoofer i bagasjerommet vil ikke gi god lyd i sånne biler som e24 med "tett" bagasjerom. Vertfall ikke når jeg isolerer ekstra å ikke vil lage hull inn til bagasjerommet. Så min løsning er å bruke et lite 6,5" bass element i en kasse laget inne mittkonsoll. Selv om det er et lite element vil det gi nok lyd til mitt bruk når den fysisk står 30cm fra albuen min når jeg kjører. Var det kraftigste elementet i den størrelsen jeg fant som fremdeles spiller pent. Anlegget i min bil blir et SQ anlegg som hovedsaklig skal spille penest mulig med nok trøkk til det daglige. ///M-ini95, Ron Jeremy, Bimmerlorris og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 14, 2020 Share Skrevet Juni 14, 2020 Ser jo veldig bra ut EspenV reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå