ZhilleN Skrevet Februar 9, 2020 Share Skrevet Februar 9, 2020 (endret) Tenkte å lage en liten pusletråd om min nyinnkjøpte BMW E46 320D Bruksbil litt info : Silbergrau 320D chippet downpipe renset innsug med nye pakninger shadowline farget frontrute sota ruter skiguard skiboks i samme farge som bil JOM coilovers CCFL angeleyes avtagbart hengerfeste sportsinteriør Mtech2 +++ _________________________________ planer jeg har for bilen : kjøpe inn 17-18 vinterhjul sommerfelger 19 (BBS, OZ, style 95? ) nytt coilovers dieselstuss bak (4") leppe i front nye deksler rundt tåkelys ordentlig detailing runde til våren Mulig kjøpe inn sotede Baklykter/blinklys nye skilt med skiltholdere kommer på mere etterhvert her er hvertfall noen bilder av bilen : Endret Februar 18, 2020 av ZhilleN ChrisP, Conquest, HalvorK og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 9, 2020 Share Skrevet Februar 9, 2020 Gratulerer med en flott E46 ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2020 46 minutter siden, Marius2002 skrev: Gratulerer med en flott E46 Takk for det! Meget fornøyd med denne Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2020 Share Skrevet Februar 10, 2020 Gratulerer Ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2020 6 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer Ser meget bra ut! Takk! Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2020 Fikk endelig bytta vinterhjula, ble hvertfall bedre enn 15 org felger ChrisP og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2020 Da har jeg fått taki svart taktrekk komplett i bra stand, samt "csl" leppe som er tilpassa mtech2 front, denne skal jeg lakkere i samme farge som bil, prøver og skaffe deksler/kåper rundt tåkelys også med luftkanal for og få en helhet rundt der.. mulig jeg har fått taki hjul også 😍 Bilder kommer Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2020 Noen som har luftunderstell å anbefale? Vil helt ha tuv, lurer også på om TA blir lavt nok hvis noen har handla det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Februar 16, 2020 Share Skrevet Februar 16, 2020 (endret) Gratulerer med flott E46 Har selv E46 Touring som Mtech2. Godkjent for 265/40-17 Bak og 225/45-17 foran. Dekk som er helt håpløs på Nord-Norske veier. Sporet så mye at man fikk senebetennelse i underarmene Gikk heller over til 225/45-17 rundt om og brukte heller penger på bedre dekk. Blir for man kjøper Nangkang på 265 som er laget av "bakelite" og er steinhard og sporer verre en Vy. Disse bilene som har sportsunderstell blir steinhard og ukomfortabel. Å kjøre på bane er greit, men 320d er ikke en bane-bil. Bruk heller pengene på å holde bilen ved like og EU-godkjent. Blir fort penger hvis servoen begynner å fjuske. AC begynner å fjuske. Turboen begynner å svette osv. Endret Februar 16, 2020 av Mons1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2020 7 timer siden, Mons1 skrev: Gratulerer med flott E46 Har selv E46 Touring som Mtech2. Godkjent for 265/40-17 Bak og 225/45-17 foran. Dekk som er helt håpløs på Nord-Norske veier. Sporet så mye at man fikk senebetennelse i underarmene Gikk heller over til 225/45-17 rundt om og brukte heller penger på bedre dekk. Blir for man kjøper Nangkang på 265 som er laget av "bakelite" og er steinhard og sporer verre en Vy. Disse bilene som har sportsunderstell blir steinhard og ukomfortabel. Å kjøre på bane er greit, men 320d er ikke en bane-bil. Bruk heller pengene på å holde bilen ved like og EU-godkjent. Blir fort penger hvis servoen begynner å fjuske. AC begynner å fjuske. Turboen begynner å svette osv. Takk! Nja, det får heller svi litt når den tid kommer, her er tidevis alt på stell da denne er fulgt opp etter punkt å prikke over en lang tid. Jeg vurderer også luftunderstell fordi det nettopp er en bruksbil hvor jeg på treff kan slippe den helt ned om jeg vil, og faktisk kjøre normalt på veiene rundt i Norge utenom å ødelegge bilen, det er tanken med det... er ikke ute etter å kaste denne rundt på bane nei, coilovers satt på bilen fra før hvis det var det du sikta til, ja bilen blir litt stompete av det men dette er en vanesak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2020 Fikk bytta til sort taktrekk idag, ble så mye bedre! Tok bare et par bilder av dette da det ikke er allverden å se på, driver å vurderer om jeg skal lage en youtubechannel hvor jeg kan lage litt how to, tips og triks osv... bare en tanke Marius2002, ///M-ini95 og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2020 Da ble det nye felger også! 😃 8,5x10 18 22/25 innpress, de her skal pusses opp med nye hex, ny farge på senter ++ Marius2002, Runey, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2020 Da var felga henta Runey, Marius2002 og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2020 Gummien blir tatt av idag så da blir det å drive med de her inne å gjøre de klar til lakkering har ikke helt bestemt meg enda for hva slags farge noen som har tips? Jeg tenker og lakkere hele med leppa rundt også i samme farge, blir nye hex også samt bolter/ventiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 20, 2020 Share Skrevet Februar 20, 2020 Moonstone silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå