Gå til innhold

Min BMW E46 320D Silbergrau | FELGER KJØPT INN


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en liten pusletråd om min nyinnkjøpte BMW E46 320D Bruksbil :) 

litt info

Silbergrau 

320D 

chippet 

downpipe 

renset innsug med nye pakninger 

shadowline 

farget frontrute 

sota ruter 

skiguard skiboks i samme farge som bil 

JOM coilovers 

CCFL angeleyes 

avtagbart hengerfeste 

sportsinteriør 

Mtech2 

+++ 

_________________________________
 

planer jeg har for bilen

kjøpe inn 17-18 vinterhjul 

sommerfelger 19 (BBS, OZ, style 95? ) 

nytt coilovers 

dieselstuss bak (4") 

leppe i front 

nye deksler rundt tåkelys 

ordentlig detailing runde til våren 

Mulig kjøpe inn sotede Baklykter/blinklys 

nye skilt med skiltholdere

kommer på mere etterhvert :) 

 

her er hvertfall noen bilder av bilen

 

 

 

 

479CCCE0-A81A-44B8-952C-878AA05659DD.jpeg

FDDFCAF1-F7AF-4553-8720-C7286AE8E9FF.jpeg

0278EA94-82C9-43B7-AE3D-8042C5252FF7.jpeg

8F429F47-1F50-4A17-B5F3-E837D2A86F36.jpeg

Endret av ZhilleN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått taki svart taktrekk komplett i bra stand, samt "csl" leppe som er tilpassa mtech2 front, denne skal jeg lakkere i samme farge som bil, prøver og skaffe deksler/kåper rundt tåkelys også med luftkanal for og få en helhet rundt der..  mulig jeg har fått taki hjul også 😍 

Bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott E46 :-)

Har selv E46 Touring som Mtech2. Godkjent for 265/40-17 Bak og 225/45-17 foran. Dekk som er helt håpløs på Nord-Norske veier. Sporet så mye at man fikk senebetennelse i underarmene :-o

Gikk heller over til 225/45-17 rundt om og brukte heller penger på bedre dekk. Blir for man kjøper Nangkang på 265 som er laget av "bakelite" og er steinhard og sporer verre en Vy.
Disse bilene som har sportsunderstell blir steinhard og ukomfortabel. Å kjøre på bane er greit, men 320d er ikke en bane-bil.

Bruk heller pengene på å holde bilen ved like og EU-godkjent. Blir fort penger hvis servoen begynner å fjuske. AC begynner å fjuske. Turboen begynner å svette osv.

Endret av Mons1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mons1 skrev:

Gratulerer med flott E46 :-)

Har selv E46 Touring som Mtech2. Godkjent for 265/40-17 Bak og 225/45-17 foran. Dekk som er helt håpløs på Nord-Norske veier. Sporet så mye at man fikk senebetennelse i underarmene :-o

Gikk heller over til 225/45-17 rundt om og brukte heller penger på bedre dekk. Blir for man kjøper Nangkang på 265 som er laget av "bakelite" og er steinhard og sporer verre en Vy.
Disse bilene som har sportsunderstell blir steinhard og ukomfortabel. Å kjøre på bane er greit, men 320d er ikke en bane-bil.

Bruk heller pengene på å holde bilen ved like og EU-godkjent. Blir fort penger hvis servoen begynner å fjuske. AC begynner å fjuske. Turboen begynner å svette osv.

Takk! 
 

Nja, det får heller svi litt når den tid kommer, her er tidevis alt på stell da denne er fulgt opp etter punkt å prikke over en lang tid. Jeg vurderer også luftunderstell fordi det nettopp er en bruksbil hvor jeg på treff kan slippe den helt ned om jeg vil, og faktisk kjøre normalt på veiene rundt i Norge utenom å ødelegge bilen, det er tanken med det... er ikke ute etter å kaste denne rundt på bane nei, coilovers satt på bilen fra før hvis det var det du sikta til, ja bilen blir litt stompete av det men dette er en vanesak 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bytta til sort taktrekk idag, ble så mye bedre! Tok bare et par bilder av dette da det ikke er allverden å se på, driver å vurderer om jeg skal lage en youtubechannel hvor jeg kan lage litt how to, tips og triks osv... bare en tanke :) 

779E85D1-1865-4C96-B428-04D757902077.jpeg

C4976F54-8600-4C87-9291-78A9DADB82FE.jpeg

684771B0-F6EB-4BB4-9615-7355E445025A.jpeg

3536EABD-5104-4914-9C1B-D0FC24473F0B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gummien blir tatt av idag så da blir det å drive med de her inne å gjøre de klar til lakkering :) 

 

har ikke helt bestemt meg enda for hva slags farge noen som har tips? Jeg tenker og lakkere hele med leppa rundt også i samme farge, blir nye hex også samt bolter/ventiler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...