Gorg Skrevet Februar 12, 2020 Skrevet Februar 12, 2020 Etter nyttÄr har jeg og samboern byttet jobber, og trengte en bil til. Jeg har hatt lyst pÄ en i3 kjempelenge. Syns de er utrolig morsomme Ä kjÞre, passer vÄrt bruksmÞnster godt og gjÞr ikke noe at den er mindre siden det er vÄr bil nummer 2. Kikket pÄ flere biler mellom 200-300 tusen kr, noen hadde 60 Ah og noen 94 Ah. 94 Ah var et krav for meg, og nÄr jeg fant ut at uten Harman Kardon sÄ er det ikke hÞyttalere bak mÄtte vi ha det ogsÄ. Vurderte to biler i TromsÞ, et par i BodÞ, men endte opp med en i3s som stod i Harstad. Bare kjÞrt 6000km, lang garanti igjen, riktig utstyr, tÞff i sort og s modellen var en stor bonus. Fikk den ogsÄ til en meget hyggelig pris! Eneste var at det var en liten skade pÄ ene hjulbuen foran, men koster bare ca 800kr for den delen ferdig lakkert fra fabrikk. SÄ den er bestilt ny allerede. Bilen var fulladet nÄr jeg hentet den, kjÞrte innom foreldrene mine en tur Ä spiste lunsj fÞr turen mot BodÞ fortsatte. Med en rekkevidde pÄ vinter pÄ 200km, sÄ mÄtte jeg lade. Mellom Harstad og fergeleiet i LÞdingen var det ingen lademuligheter. Eneste jeg klarte Ä finne var pÄ campingplassen i LÞdingen, men det var bare en vanlig stikk og det var heller ingen bemanning, sÄ hoppet over det. Etter ferga stoppet jeg to plasser i ca 20 minutter for Ä lade nok til Ä komme helt hjem. Der var flere plasser Ä stoppe med opptil 50kW lading. Fikk da stoppet Ä spist, handlet litt drikke og vÊrt litt pÄ sosiale media. Med en rekkevidde pÄ 400km+ ville jeg klart turen uten Ä lade. Neste bilen vÄr skal visst ha opp mot 500km WLTP. Turen gikk veldig fint, selv med piggfritt pÄ mye isbelagte veier. Holdt fÞlge med en F10 mot ferga og han slet med grepet mer enn meg. Positivt overrasket over fremkommeligheten pÄ snÞ og is! OgsÄ herlig Ä stikke pÄ trening (trener 5-6 ganger i uka) uten Ä starte opp webasto eller kald dieselmotor Bilder fra annonsen  Utstyrsliste: S7GAComfort Paket Advanced S7KZBMW I Interior Design Suite  Comfort And Interior Equipment S428Warning Triangle And First Aid Kit S494Seat Heating Driver/Passenger S493Storage Compartment Package S4U6Quick Charg.Altern.Current Multi-Phase S423Floor Mats Velours S442Drink Holder S430Interior/Outside Mirror With Auto Dip S4U7Rapid Charging, Direct Current S4FGSeat Belt BMW I Blue S473Armrest Front S4T9Heat Pump S403Glass Roof, Electrical S4EAFine Wood Trim Oak Dark Matte S420Sun Protection Glazing  Multimedia S6APRemote Services S6ANConcierge Services S6NSComfort Telephony W/ Enhanced Smartphone S6AKConnected Drive Services S609Navigation System Professional S654DAB Tuner S6UHTraffic Information S7S9Connected Drive Services Paket S674Hi-Fi System Harman Kardon S6ACIntelligent Emergency Call S6AMReal-Time Traffic Information S6AETeleservices -Bavsound Speaker Upgrade Available  Driver Assistance And Lightning S544Cruise Control With Brake Function S5DAPassenger Airbag Deactivation S534Automatic Air Conditioning S5ATDriving Assistant Plus S570Reinforced Power Supply S5ARTraffic Jam Assistant S548Kilometre Speedo S521Rain Sensor S508Park Distance Control (PDC)  Wheels And Drive S26N20" LA Wheel Double Spoke 431 S2VCTyre Repair Set S249Multifunction F Steering Wheel S230Extra Package, EU-Speciifc S2VBTyre Pressure Display  Environment And Safety S302Alarm System S8AWOn-Board Literature, Norwegian S322Comfort Access S8R9Refrigerant R1234yf S8A7Language Version Norwegian S8TGThiefproofing Device S8LZCountry Control Nordic 09090 S3AGReversing Camera  Marius2002, ///M-ini95, fupsaker og 7 andre reagerte pÄ dette 10
mslello Skrevet Februar 12, 2020 Skrevet Februar 12, 2020 Gratulere med tÞff i3s! Gorg reagerte pÄ dette 1
StigJ Skrevet Februar 12, 2020 Skrevet Februar 12, 2020 Grattis med blender đ jeg liker egentlig ikke I3 og i alle fall ikke sorte felger, men den der var jo faktisk litt kul selv om man ikke kan se hvilke type felger det er VĂŠr flittig med gummifornyeren nĂ„ fremover  Gorg og Walkabout reagerte pĂ„ dette 1 1
Ron Jeremy Skrevet Februar 12, 2020 Skrevet Februar 12, 2020 Gratulerer med flott bil! Kommer til Ă„ gjĂžre noe av det samme. Men mens vĂ„r 16â i3 ble solgt pĂ„ 15 minutter, hvordan er i3 markedet nĂ„? du sier du fikk en fornuftig pris..? Pm gjerne. planer med bilen? Gorg reagerte pĂ„ dette 1
Gorg Skrevet Februar 12, 2020 Forfatter Skrevet Februar 12, 2020 41 minutter siden, mslello skrev: Gratulere med tĂžff i3s! Takker Â
Gorg Skrevet Februar 12, 2020 Forfatter Skrevet Februar 12, 2020 23 minutter siden, StigJ skrev: Grattis med blender đ jeg liker egentlig ikke I3 og i alle fall ikke sorte felger, men den der var jo faktisk litt kul selv om man ikke kan se hvilke type felger det er VĂŠr flittig med gummifornyeren nĂ„ fremover  Haha! Hadde vel egentlig mest lyst pĂ„ rĂžd eller blĂ„ variant, men den i3s til den prisen sĂ„ fikk den vĂŠre sort den ogsĂ„. Men neste bil blir ikke sort! Den har 20" felger pĂ„ sommer, de som ser litt ut som F80 M3 felgene, syns det er greit med sorte pĂ„ vintern.  StigJ reagerte pĂ„ dette 1
Gorg Skrevet Februar 12, 2020 Forfatter Skrevet Februar 12, 2020 17 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Gratulerer med flott bil! Kommer til Ă„ gjĂžre noe av det samme. Men mens vĂ„r 16â i3 ble solgt pĂ„ 15 minutter, hvordan er i3 markedet nĂ„? du sier du fikk en fornuftig pris..? Pm gjerne. planer med bilen? Takker! Pm sendt  Er ikke noe store planer enn Ă„ bruke den masse! Ser veldig frem til Ă„ fĂ„ pĂ„ sommerhjul (175) og fĂ„ fikset hjulbuen. Ron Jeremy reagerte pĂ„ dette 1
papertiger Skrevet Februar 12, 2020 Skrevet Februar 12, 2020 Gratulerer med stilig i3S! Det som er bakdelen med svarte felger - dekkene ser med ett grĂ„ ut uten dekkfornyer. Trikset er Ă„ holde dekkene konstant vĂ„te... đÂ
Gorg Skrevet Februar 12, 2020 Forfatter Skrevet Februar 12, 2020 Med sommerfelger  Tony Soprano, mslello, ///M-ini95 og 5 andre reagerte pÄ dette 7 1
Walkabout Skrevet Februar 12, 2020 Skrevet Februar 12, 2020 Pen utgave! Bare Ă„ fĂ„ foliert bort de blĂ„ eksteriĂžrdetaljene sĂ„ blir det knall Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ