Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Andreas_R skrev:

Det er jo komplett uforståelig..?

Skinntrukket dashbord er inkludert i SuperCharged.. Hvis man da velger Merino Extended som ekstra til Supercharged vil skinndashen falle bort da?? 

Ifølge konfiguratoren må man ved valg av skinntrukket dashbord endre fra Extended til Vernasca eller Merino Full. Det beste du får i kombinasjon med Merino Extended er Sensatec. Kjenner jeg blir rimelig skuffet om Merino i alle fall ikke kan leveres med M-sportssetene, men kjenner en generell skuffelse over at pakkene ikke gir mer skinn enn standard. Blir spennende å se hva Individual Manufaktur kommer med, og hvor grovt de skal ta seg betalt for mindre endringer.

Om det viser seg å bli et salig kaos, vurderer jeg å bestille bilen med Merino Full og normale sportsseter med ventilering, for så å kjøpe noen brukte M-sportsseter i Merino med ventilering fra en G8x M3/M4, G1x 8-serie/M8 eller F97/F98 X3/X4 M. På den måten kan jeg jo kombinere M-sportsseter med kjøling.. hmm..

403330707_Skjermbilde2022-01-30kl_18_20_50.thumb.png.9bfd209cd7fe759ce226d88367cce601.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg har fått og stipulert levering uke 11 eller 12! Men vi får se hva som gjøres med interiør. Brått så blir jeg medskyldig til @Saltkjelens bestillinger av deler. 😂

Har du fått Vinnr? Hvis stipulert levering er 11-12, da skal den produseres i disse dager, og da vet selger vin og status.

jeg fikk tildelt vin i april på min bil som gikk i produksjon i juli.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Ampera skrev:

Har du fått Vinnr? Hvis stipulert levering er 11-12, da skal den produseres i disse dager, og da vet selger vin og status.

jeg fikk tildelt vin i april på min bil som gikk i produksjon i juli.

Lykke til!

Nei, ikke fått vin enda, men det er kanskje slik at om jeg får det så kommer den muligens tidligere. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, fupsaker skrev:

Nei, ikke fått vin enda, men det er kanskje slik at om jeg får det så kommer den muligens tidligere. :) 

Når de estimerer leveringstid har bilen fått tildelt vin og produksjonsuke. De sitter også på hvor langt den har kommet i produksjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...