Scuirus2 Skrevet September 26 Skrevet September 26 (endret) Skal skifte til vinterhjul. Hvor befinner det kodede hjulboltadapteret seg? Har sjekket instruksjonboken og finner ikke noe på de plassene de lister. Endret September 26 av Scuirus2
Ampera Skrevet September 26 Skrevet September 26 12 minutter siden, Scuirus2 skrev: Skal skifte til vinterhjul. Hvor befinner det kodede hjulboltadapteret seg? Har sjekket instruksjonboken og finner ikke noe på de plassene de lister. Min i4 ble ikke levert med låsbolt, alle bolter like, 17 mm pipe.
Scuirus2 Skrevet September 26 Skrevet September 26 Min har en låsebolt pr hjul, og så vidt jeg kan bedømme er den forskjellig fra min E60.
Ampera Skrevet September 26 Skrevet September 26 35 minutter siden, Scuirus2 skrev: Min har en låsebolt pr hjul, og så vidt jeg kan bedømme er den forskjellig fra min E60. Har du sjekket i boksen med dekkreprasjonsettet. Her ligger den for de andre bmw jeg har.
Heik80 Skrevet September 26 Skrevet September 26 56 minutter siden, Scuirus2 skrev: Skal skifte til vinterhjul. Hvor befinner det kodede hjulboltadapteret seg? Har sjekket instruksjonboken og finner ikke noe på de plassene de lister. Min såg eg låg under deksel på venstre side i bagasjerommet. skal være et verktøys merke på luka der bak
Scuirus2 Skrevet September 26 Skrevet September 26 28 minutter siden, Ampera skrev: Har du sjekket i boksen med dekkreprasjonsettet. Her ligger den for de andre bmw jeg har. Har sjekket der uten resultat
Scuirus2 Skrevet September 26 Skrevet September 26 27 minutter siden, Heik80 skrev: Min såg eg låg under deksel på venstre side i bagasjerommet. skal være et verktøys merke på luka der bak Ser det er et deksel på hver side i bagasjerommet nede ved gulvet antageligvis der demperne er, men de var vanskelige å åpne så jeg ga opp for å unngå å ødelegge noe. Ser ikke noe som er merket med verktøy, men BMW har sikkert ikke råd til å sende med verktøy lenger heller😜
mslello Skrevet Mandag kl. 11:10 Skrevet Mandag kl. 11:10 På 26.9.2025 den 20.41, Scuirus2 skrev: Ser det er et deksel på hver side i bagasjerommet nede ved gulvet antageligvis der demperne er, men de var vanskelige å åpne så jeg ga opp for å unngå å ødelegge noe. Ser ikke noe som er merket med verktøy, men BMW har sikkert ikke råd til å sende med verktøy lenger heller😜 Skal ligge under dekslet her, til venstre i bagasjerommet. Paulus og uglefossen reagerte på dette 2
Paulus Skrevet Mandag kl. 11:23 Skrevet Mandag kl. 11:23 På 26.9.2025 den 19.27, Ampera skrev: Min i4 ble ikke levert med låsbolt, alle bolter like, 17 mm pipe. Min ble heller ikke levert med låsebolter selv om det sto i utstyrslista. Kontaktet selger i Bilia og de påstod de leverte uten på alle grunnet at mange kunder rotet bort adapteret... Jeg fikk han til å bestille opp til meg, selvfølgelig uten kostnad for meg. Litt OT. mslello reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå