sveigis Skrevet Februar 2, 2023 Share Skrevet Februar 2, 2023 Gratulerer med flott bil .😊 Flott interiør 😊 Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2023 1 minutt siden, sveigis skrev: Gratulerer med flott bil .😊 Flott interiør 😊 Takker 😊 Det er en sann glede og åpne dører 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 2, 2023 Share Skrevet Februar 2, 2023 Da er det bare å vente på flere bilder! Lekkert @Tony Soprano! Gratulerer med pen, og godt utstyrt X5 ! Tony Soprano og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2023 12 minutter siden, Chris A skrev: Da er det bare å vente på flere bilder! Lekkert @Tony Soprano! Gratulerer med pen, og godt utstyrt X5 ! Takker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2023 Jeg var hos Lid Bil AS i Ålesund i dag og fikk en svært positiv opplevelse av en skikkelig bilpleieentusiast 🤩 Her var kunden svært viktig for innehaver det er soleklart🥇 Anbefaling herved gitt ! https://lidbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 2, 2023 Share Skrevet Februar 2, 2023 Gratulerer så mye med nydelig utstyrt X5! Rauchweiss mot brunt - lekkert. Her er det noen som har gått bananas på utstyrslisten men holdt seg i tøylene på motorfronten. Hvordan føles B47 i denne bilen? Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2023 3 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer så mye med nydelig utstyrt X5! Rauchweiss mot brunt - lekkert. Her er det noen som har gått bananas på utstyrslisten men holdt seg i tøylene på motorfronten. Hvordan føles B47 i denne bilen? Takker 😊 Flott utstyrsliste på denne gjorde att jeg slo til. Jeg lagret annonsen forrige gang denne var til salgs men da var jo det en helt annen pris. B47 er helt greit i denne og jeg har allerede rukket å kjøre 200 mil 😊 Pent forbruk og 500NM er heilt innafør 👍 Greit med bruktkjøp når man finner så fint utstyrte biler ! Nå skal bilen inn til Lid Bil i Ålesund for en overgang på eksteriør og interiør 🔝 Ron Jeremy, papertiger, Chris A og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2023 På buda tidligere i dag og handla melk&brød ….. BimmerFan!, Marius2002, Chris A og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2023 Share Skrevet Februar 4, 2023 Gratulerer med herlig F15! Gleder meg til å se flere bilder av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2023 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med herlig F15! Gleder meg til å se flere bilder av interiøret. Takker 🙋♂️ Jepp det kommer snart 😊 Individual er preget i seteryggen 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 4, 2023 Share Skrevet Februar 4, 2023 1 time siden, Tony Soprano skrev: På buda tidligere i dag og handla melk&brød ….. Ser du farter i nærheten av meg, oppe i høyre hjørne er min faste parkerings plass! Anbefaler på det sterkeste nå som du har kjøpt ny flott bil. Ellers venter jeg stadig på mer interiør bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2023 1 minutt siden, Snagg30 skrev: Ser du farter i nærheten av meg, oppe i høyre hjørne er min faste parkerings plass! Anbefaler på det sterkeste nå som du har kjøpt ny flott bil. Ellers venter jeg stadig på mer interiør bilder Ja i dag ble det en tur innom Eurospar Valderøy 😊 OK butikk ! Jepp flere bilder i kjømda 🙋♂️Litt å styre med om dagen da vi akkurat har tatt i bruk ny rorbu og bygger naust ved siden av. Blir litt TLC på F15 nå de nærmeste dagene før jeg setter kurs sydover igjen ✈️☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2023 Noen som vet hvilken Packline boks og holder dette er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 5, 2023 Share Skrevet Februar 5, 2023 Ser ut som en Packline FX-SUV og Thule Wingbar Edge (sjekk nr. på Thule sine nettsider - typisk 9495, 9496 etc). Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 5, 2023 Share Skrevet Februar 5, 2023 Gratulerer med nydelig F15, er også spent på motoriseringen, hørt mye bra om denne komboen. Forbruk, krefter osv, alt her er interresant 👍🏻 Nydelige farger, hadde også lagret denne mener jeg og huske. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå