papertiger Skrevet Januar 13 Share Skrevet Januar 13 Gratulerer! Kjører den så bra som alle sier? Hvilken motorisering er det i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 13 Forfatter Share Skrevet Januar 13 20 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer! Kjører den så bra som alle sier? Hvilken motorisering er det i denne? Hadde en fantastisk tur fra Bergen til Ålesund i August. Ingen missilrakett med 180 hk Diesel men er noe justert opp fra dette. Fin kasse og flott utstyrt bil med bla Head Up display panorama Meridian Orginale 22’’ Helix hengerfeste etc. Så i grunn etter en Jaguar XJ eller en Range Rover L405/Velar men denne dukket opp og dagen etter satt jeg på flyet til Bergen. Litt lei BMW om dagen og er moro å prøve noe nytt. Dette kan snu neste mnd 😅👋 sveigis, fupsaker og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 24 Forfatter Share Skrevet Januar 24 Memorylane …. Ryddet bod og kjeller etter flytting da dukket gamle bilder og minner opp. Noe var gjemt og noe var glemt. Følte meg svært vellykket da jeg hentet denne hos en forhandler i Ålesund da jeg kun var 16 år gammel. 16 timers brekkvakter og knallhard jobbing som fisker ga resultat over tid. Selger hos forhandler hadde aldri solgt bil til en så ung kunde før og att jeg da betalte den med kontanter i stor konvolutt fikk han store øyne 😄 Skolebenk var aldri noe for meg og reiste på sjøen i veldig ung alder. BMW E23 var det flotteste jeg kunne tenke meg den gang for 34 år siden. Allerede da i så ung alder var store sedaner min absolutte fascinasjon og det er det faktisk fortsatt.Ble kalt «fiskerbil» på mine trakter. Legg merke til BF Goodrich Comp T/A med hvit skrift i dekksider og tidsriktige BBS. Og ja mitt hjarte banker stadig når jeg ser en flott 7er BMW 👋 Marius2002, laffe, mr.pingu og 15 andre reagerte på dette 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 Ikke vær redd for å dele flere eldre bilder av bilene du har hatt! Du må jo ha vært kongen av gata i 1990 med den der. Her nede på Østlandet der jeg bodde hadde vi ikke slike flotte biler rundtom. Kanskje Opel Senator, Opel Omega, eldre E28. Han som ble sett på som velstående i bygda mi kjørte en 1986 MB W124 260E, feteste bilen i bygda første delen av 90-tallet. Hadde også en kar som kjørte en svart E34 530i manuell, M30 sekser. Og selv den var dritkul i bygda her på 90-tallet. Skulle ønske vi hadde masse unge fiskere med god råd her i bygda også 😁 Tony Soprano og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 27 Forfatter Share Skrevet Januar 27 Fant bilde av en annen E23 som ble handlet senere en 732 IA. Legg merke til BBS og skjermkanter og ikke minst fanger 🤩 Var det in med hvite nakkestøtter denne tiden….. 😅❓ Nei nå blir det 7er jakt igjen 👊😄 BimmerFan!, Marius2002, M-jakob og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 Må faktisk slå et slag for F-Pace. Får ikke super fastsfølelse, men den kjører veldig bra. Og oppleves trygg og med god kvalitet. De har nok også blitt noe bedre etter lanseringsåret. Kjørte den våren 2019 i Skottland, absolutt en fin opplevelse. Den var riktignok utstyrt som en leiebil, men stod ikke voldsomt tilbake for 330'n vi hadde på daværende tidspunkt. Grattis! Og kult å se disse gamle bilene! Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 På 27.1.2024 den 12.56, Tony Soprano skrev: Fant bilde av en annen E23 som ble handlet senere en 732 IA. Legg merke til BBS og skjermkanter og ikke minst fanger 🤩 Var det in med hvite nakkestøtter denne tiden….. 😅❓ Nei nå blir det 7er jakt igjen 👊😄 Dette er jo bare fantastisk å se bilder av e23er som du har eid .😊 Som det nevnes så legg ut mer bilder for kunne ikke være mer enig ,7 serie er toppen . Det nevnes 7 serie før i tiden her. Hos oss her nede i sør var det somregel utkjørte e23er som de lokale heltene brukte . Enten skjøtet på en låve eller stjelt og bygd om . Sender deg forresten en pm ila dagen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå