papertiger Skrevet November 5, 2020 Share Skrevet November 5, 2020 (endret) . Endret November 5, 2020 av papertiger Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 5, 2020 Share Skrevet November 5, 2020 Ettersom du har Storage compartment package skal du nok ha fått med et nett og fire fester til dette i gulvet. Skal være lastekroker i gulvet også. Slik har vi på 4-serien også, i tillegg til en handleposekrok innfelt i venstre veggen i bagasjerommet. Men nettet blir aldri brukt da vi har gummimatte i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 5, 2020 Share Skrevet November 5, 2020 11 minutter siden, papertiger skrev: Ettersom du har Storage compartment package skal du nok ha fått med et nett og fire fester til dette i gulvet. Skal være lastekroker i gulvet også. Slik har vi på 4-serien også, i tillegg til en handleposekrok innfelt i venstre veggen i bagasjerommet. Men nettet blir aldri brukt da vi har gummimatte i bagasjerommet. Den er det utstansinger i slik at man kan lage hull til de fire festepunktene (det var det i alle fall på vår originale gummimatte til E46 Touring). Noe helt annet er om man vil lage fire hull i gummimatten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 5, 2020 Forfatter Share Skrevet November 5, 2020 Glemte å sjekke bagasjerommet, men fikk kodet baklysene til å lyse med DRL. Kodet også decoupeling av instrumentbelysningen, slik at coupebelysningen lyser max uavhengig av hvor lyst jeg har stilt inn instrumentene. Kodet også at lyktespylerne kun spyler én gang. Vurderer å kode de helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 5, 2020 Share Skrevet November 5, 2020 47 minutes ago, Fredrik said: Den er det utstansinger i slik at man kan lage hull til de fire festepunktene (det var det i alle fall på vår originale gummimatte til E46 Touring). Noe helt annet er om man vil lage fire hull i gummimatten... Hmm det har jeg faktisk ikke sett etter, men fire hull ville på sett og vis ødelagt funksjonen med gummimatta - den har gode kanter og er fin å ha med barnevogn, skitne hjul, skistøvler osv osv som legger i fra seg litt dritt og snø/vann. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 5, 2020 Forfatter Share Skrevet November 5, 2020 Hadde gummimatte i X1. Genialt å bare løfte ut og tømme. Tror ikke jeg ville hullet den nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 5, 2020 Forfatter Share Skrevet November 5, 2020 Måtte ut og sjekke. Jaggu hadde jeg en krok på hver side! De var bare vippet opp så de ikke var så synlige. Ikke noe nett da. Sjekket under gulvet men der var det bare førstehjelpskrin og batteripakke. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 5, 2020 Forfatter Share Skrevet November 5, 2020 Har starta søk etter sommerfelger. Selvfølgelig før jeg har sett bilen på felgene jeg har liggende. Sliter med å finne det perfekte settet. Noen er tøffe, men for aggresive, noen er litt kjedelige, noen er kanskje litt umoderene, eller feil på bilen. Vanskelig! Kanskje jeg klarer meg i år med de jeg har, senk og spacere... hmm. Det jeg vet er at det skal være 19" (ikke 20"), og de kan ikke være gunmetallic/mørkgrå da de blir for like bilen. Aez Antigua: SSR et eller annet? 437M: No kjempedyre custromgreier (og i 20", og m3 da...) Velgen: M4 CS replica? macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 5, 2020 Forfatter Share Skrevet November 5, 2020 Slik den er nå Senket i photoshop: (edit: endret vinkel noe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 5, 2020 Share Skrevet November 5, 2020 (endret) Du klarer deg fint med de som står på nå, men om du vil bytte så er 437M ganske så lekre (Edit: kilde til bilen på bildet: F30 bimmerpost) Endret November 5, 2020 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 5, 2020 Forfatter Share Skrevet November 5, 2020 Jeg vet. Har vært gjennom alle bildetrådene på bimmerpost De er ganske aggresive da, og spesielt om en går for de originale, som er på grensa over sømmelig stance på en familiebil Og de er jo ganske like de jeg har egentlig, selv om det svarte i midten, og at de er såpass konkave gjør hele greia da. Tror det er en av de absolutte favorittfelgene på bimmerpost. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 Tilfeldig? [space], Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 6, 2020 Forfatter Share Skrevet November 6, 2020 5 hours ago, Kvasi said: Tilfeldig? What!?!? Har ikke sett det før nå Meant to be! fupsaker, Marius2002, papertiger og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 Drister meg til å foreslå Style 351 fra F10/11 som @macrorain har på sin 330e, og Style 598M fra F34 3GT som jeg har på F36 4GCen . Jeg hadde samme som du har før (Style 442M). Vist på bildet er uten spacere, med ACS senk. fupsaker og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 Av alle felgene som er vist så langt i tråden er de som står på bilen nå de fineste, synes jeg. Men du kan jo evt sjekke sortimentet til MAK. De har en del som er designet spesielt for BMW, og de er ikke dyre. For øvrig gratulerer med fin bil i fin farge. [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå