Skulebollen Skrevet Søndag kl. 09:49 Forfatter Share Skrevet Søndag kl. 09:49 (endret) Fortsettelse fra forrige side: Ny olje ble fylt på, nyoverhalt dynamo montert Nytt originalt oljefilter Dynamo på plass Måtte etterstramme noen skruer på bunnpanne til litt over anbefalte 10nm. Men ser nå ut til og vere tett og fin 😊 Dessverre så ladet ikke lenger dynamo i det heletatt🙄 Så denne måtte demonteres ( for 3 gang! ) og er nå sendt tilbake til Triconor for feilsøk. Har også hatt felgene ned til Oslo felgretting for retting, da det var litt ubalanse i flere av dem. Fikk også dei tilbake i jula, og har fått lagt Carpro dlux coating på Ferdig coated Endret Søndag kl. 09:49 av Skulebollen viggo E34, TRF, Ingvaldsen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Søndag kl. 10:03 Share Skrevet Søndag kl. 10:03 Surt med den dynamoen igjen, heldigvis tid igjen til den skal ut, men kjedelig uansett. På begge bunnpannene jeg har rengjort var det pakningsmasse på, så det virker som det er brukt en del. Oslo Felgretting er bra, skal sende Ceres felgene mine dit, tenkte å ha de som visningshjul på min, og ACS felgene til kos 🤩 sveigis og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Søndag kl. 10:19 Share Skrevet Søndag kl. 10:19 Her var det skjedd ting i julen og det til det absolutt bedre Emil .😊 Flott julegave du har fått deg og så digg med nye rene deler som skal på . Angående korkpakning så har jeg gjort det samme når jeg monterer da jeg av en eller annen grunn på lik linje som deg ,vært skeptisk til kork pakning . Dritt med dynamo men det ordner seg . Kunne ikke vært mer enig ,få spylt bort det du kan under av unødvendig tektyl på den . Dette er ikke en vinter daily ,kun kosebil . Du gjør bra arbeid på den 😊 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå