Gå til innhold

Kvål Auto - Stavanger - HOLD DERE UNNA


Bmw mann
 Share

Anbefalte innlegg

Til dere som vurderer levere bilen inn til Kål (Kvål Auto), ikke gjør det. Det er flere her inne som har svært ubehagelige opplevelser derfor, ta gjerne kontakt med meg per PM om du trenger utfyllende info men makan til useriøs daglig leder skal en lete lenge etter. Men det er vel ikke mer å forvente av et slikt vesen som ikke har noe annet utdanning enn mekaniker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bmw mann skrev:

Men det er vel ikke mer å forvente av et slikt vesen som ikke har noe annet utdanning enn mekaniker..

Konstruktiv kritikk er en ting, men dette her synes jeg er et mildt sagt flåsete utsagn av deg. 

Synes også det er en uting å proklamere at noen har gjort en dårlig jobb uten å si hva det gjelder. Da får du heller skrive her hvorfor du er misfornøyd, heller enn at folk skal sitte igjen med et inntrykk av en dårlig jobb og ikke ta seg bryet med å sende deg en PM for å få forklart hvorfor. 

Hilsen advokat som synes mekaniker er en helt topp utdanning som det ikke er noen grunn til å se ned på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen flåsete utsagn. Har også utelatt saken for å ikke proklamere det men at folk heller kan ta kontakt istedet for å brette ut om det. Dette er heller ingen enkelt hendelse. 
 

ingenting galt i mekaniker utdannelse og jeg ser hvordan du leser setningen. Trodde advokater var spesialister på definisjoner? 
 

admin får heller slette innlegget da - jeg har selv blitt varslet her av flere i admin gruppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger ut et innlegg med sterke beskyldninger på et åpent forum. Det vil si at absolutt alle kan lese dette. Da er det umusikalsk å ikke redegjøre nærmere for bakgrunnen for din beskrivelse. Godt mulig at din slakt er berettiget, men slik innlegget er skrevet så styrker det i grunnen ikke ditt syn nevneverdig.

Mulig du ikke mente det sånn, men den siste setningen din er vanskelig å tolke som noe annet enn et nedverdigende syn på mekanikere generelt, og denne personen spesielt.

Saklighet og etterrettelighet er viktig om du skal fronte din side av en sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott at du ønsker å advare oss andre om denne bedriften, men du kommer så mye lengere med "din hensikt" hvis du bare følger de rådene du får fra gutta over her. 

Jeg tenker at hvis man først sier A så må man også si B. Alle som søker på denne bedriften i Google vil få treff på denne tråden her, da er det redelig av deg å legge frem hvorfor du ønsker å advare andre. En sak har alltid to sider, her har vi ikke hørt noen av dem...annet enn at du synes daglig leder er udugelig fordi han er mekaniker (det var helt sikkert ikke ment så bokstavelig). 

Jeg foreslår at du forsøker igjen på første innlegg, du har en redigeringsknapp oppe til høyre over innlegget 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...