Saltkjelen Skrevet Januar 14 Share Skrevet Januar 14 3 timer siden, m-blå skrev: Jeg må nok bite i meg denne kommentaren Walkabout, vinterdekk til 373m bestilt 😉 Hehe. Det er dyrt å henge på forum. Hva slags dekk gikk du for? m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 14 Forfatter Share Skrevet Januar 14 1 time siden, Saltkjelen skrev: Hehe. Det er dyrt å henge på forum. Hva slags dekk gikk du for? Hadde en liten runde og fikk priser fra 15 til 17000kr for premium vinterdekk i 255/35-20». Det er ikke aktuelt og la vekk tanken. Men han ene klarte og overtale meg til og gå for billigdekk, så får vi se hvor lurt det blir? Han sa det at han har hatt en kunde nå med stor BMW som har kjørt 2 vintere nå på Sailun 20» vinterdekk og er meget fornøyd. Han sa og at om en kjøper dyre premium vinterdekk, så var han helt sikker på at etter en sesong på dem ville nye Sailun sitte bedre på vinterføre…. Vel vi får se. Til 7000kr for 4 stk 255/35-20»montert og balansert skal jeg ihvertfall teste disse. Eventuelt kan dem brukes til «mellomsesongdekk» og 19» Nokian når det er vinter som mest. Jeg er meget spent selv hvordan dem fungerer. Blir det helt rævva får jeg bytte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 14 Share Skrevet Januar 14 +1, dyrt å henge på forum ja, det har jeg erfart selv. Blir spennende å se erfaringene dine med disse da da har du finsko for alle anledninger m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 (endret) Da var 20» vinterdekk på plass. Jeg kom meg fram i snøkaoset og bilen stoppet når den skulle. Ikke fått testet nok enda til og gjøre meg opp en mening om dekkene. Men ser ihvertfall ok ut. Brukte 15mm spacer bak. Endret Januar 17 av m-blå Walkabout, laffe, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 Har kjørt ett par mil nå. Dekkene har ikke skuffet. Sitter greit, støysvake, retningsstabile. En forhastet dom allerede nå er mye for pengene. ahj, BimmerFan!, Walkabout og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Januar 23 Share Skrevet Januar 23 Er interessant å se, og ikke minst lese om dine erfaringer rundt disse. For 7000 kan man ha de to sesonger og være fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 24 Forfatter Share Skrevet Januar 24 (endret) På 23.1.2024 den 15.07, fupsaker skrev: Er interessant å se, og ikke minst lese om dine erfaringer rundt disse. For 7000 kan man ha de to sesonger og være fornøyd. Jeg var skeptisk og lurte på hva har jeg nå gjort. Men jeg satte dem på i snøkaos her på vestlandet. Har nå kjørt dem ca. 50 mil på variert underlag: mye snø, slaps , is og har nå fått testet dem på motorvei både tørr og mye vann. For prisen dem kostet er jeg meget fornøyd. Biter godt i snø og slaps, Tåler mye vann i høy hastighet, retningststabile, støysvake og komfortable og kjøre på. Kort og godt mye for pengene. Sammenligner en prisen med andre typer dekk, kan en jo kjøpe nye dekk etter 2-3 år istedenfor 4-6. Dekkene er Sailun i 255/35-20» som jeg altså betalte 7000kr ferdig balansert og lagt på bil. Endret Januar 24 av m-blå hanssae, Ampera, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 6 Forfatter Share Skrevet Februar 6 (endret) Litt for mye fritid og måtte bare montere en bakfelg for og se hvordan det ble. Hmm… jeg er usikker selv om jeg liker designet. Passer ikke helt til fargen på bilen? Liker bedre felger i Hyper silver. Bredde og innpress satt som ett skudd da👍🏻. Var på tanken om og lakke disse i Hyper silver men slo det fra meg da dem er så strøkne. Dem så «små» ut i forhold til 373m. Ikke i bredden men så ut som dem var i 19» i forhold til 373m i 20» Tenker selv at det blir Alpina felger på til våren. to siste bildene bare for og vise 343m originale og lakkerte hyper silver. Endret Februar 6 av m-blå sveigis, fupsaker, Hpi og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 6 Share Skrevet Februar 6 Må si jeg faktisk er enig med deg, sølvfargede felger passet bedre til fargen, som om de fylte bedre ut i hjulhuset. Sikkert synsbedrag. Jeg var i tvil om jeg skulle redusere til 245/245 hjul på min til våren, da med noe originalt Style 351 eller noe, men nå gleder jeg meg til å få svidd av litt penger på nye, non-runflat dekk på 345-hjula, de passer jo så bra 😬 dvs, ikke så bra som Alpina-hjul hadde gjort, men det virker som om Alpina-hjul er verdt to nyrer og en lunge på bruktmarkedet, helt hinsides for noen priser folk skal ha for de. m-blå og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 6 Forfatter Share Skrevet Februar 6 (endret) På 6.2.2024 den 19.15, papertiger skrev: Må si jeg faktisk er enig med deg, sølvfargede felger passet bedre til fargen, som om de fylte bedre ut i hjulhuset. Sikkert synsbedrag. Jeg var i tvil om jeg skulle redusere til 245/245 hjul på min til våren, da med noe originalt Style 351 eller noe, men nå gleder jeg meg til å få svidd av litt penger på nye, non-runflat dekk på 345-hjula, de passer jo så bra 😬 dvs, ikke så bra som Alpina-hjul hadde gjort, men det virker som om Alpina-hjul er verdt to nyrer og en lunge på bruktmarkedet, helt hinsides for noen priser folk skal ha for de. Godt og høre at det ikke bare er meg som synes om sølvfargede passer bedre ihverfall til min farge. Dine 345m sitter som støpt når du fikk senk, få på non rft så blir det bra👍🏻. Ja folk tror Alpina felgene er laget i gull når en ser dem prisene en forlanger på Finn, helt hinsides Endret Februar 10 av m-blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 6 Share Skrevet Februar 6 Jeg synes felgene satt som et skudd! Jeg tror du vil få et helt annet inntrykk av felgene med alle påmontert og i dagslys/sollys. Hpi, fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khally Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 Kor fant du 343M felgene? Har vært på utkikk etter slike lenge no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 7 Forfatter Share Skrevet Februar 7 1 time siden, Khally skrev: Kor fant du 343M felgene? Har vært på utkikk etter slike lenge no.. Nå har du muligheten til og kjøpe mine. La akkurat ut en Finn annonse: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=339246453 papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 On 2/7/2024 at 7:03 PM, m-blå said: Nå har du muligheten til og kjøpe mine. La akkurat ut en Finn annonse: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=339246453 Gikk ikke mange dagene før de var solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 14 Forfatter Share Skrevet Februar 14 12 timer siden, papertiger skrev: Gikk ikke mange dagene før de var solgt Ja det gikk fort, var stor interesse for disse. Har planene i orden men ikke fått gjort noe med dem enda. Får vente litt til min pause fra snøen er over.😉 fupsaker og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå