Erlendgh91 Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 Heisann, Har noen et anslag på hva man kan få for denne i dag? Den er helt original foruten om at den har perler i lakken. Det er noen skader på lakken ved listene rundt vinduene. Krølla seg litt etter lakkering. Det er også originale svarte skinnseter i den som er som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 Har du mer info om bilen? Desto mer info og bilder, desto lettere er det å anslå pris Marius2002 og Erlendgh91 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 (endret) Hvor langt er ett tau?😅 For å kunne hjelpe deg i noen grad her så mangler vi følgende: Årsmodell Kilomtetstand Bedre bilde(r) Historikk EU godkjent? Svar på dette så skal vi nok gi deg en god pekepinn på hva den kan være verd 😀 Edit: Ser du har årsmodell i overskriften, så den er jo grei 👍 Endret Oktober 28, 2021 av Fredrik 90 Erlendgh91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendgh91 Skrevet Oktober 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2021 Vart EU godkjent for et par uker siden. Ingen feil og mangler av betydning. Kun ei lita ripe i frontruta som fikk enerfeil. Den har gått 186000 km. Nylig skiftet toppen, overhalt bremser, nytt eksosanlegg, olje, oljefilter, bensinfilter ogfjernet litt rust under bilen. Den har hatt en kollisjon, men denne ga kun kosmetisk skade som er ordnet opp i. Det skjedde i 2010. Før det ble den lakkert opp igjen i 2008. De siste årene har den kun stått i en garasje og under trekk da jeg har bodd andre steder. Ble litt nysgjerrig på verdi da disse bilene nesten ikke er å se lengre😊 Litt dårlige bildeforhold nå, men håper dette hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 Først og fremst så det ut som en veldig strøken bil, ikke mye å pirke på! Jeg er derimot ikke noen E34-guru, og kan veldig lite om disse bilene... Jeg ville derimot satset på å legge ut en post på denne Facebook-gruppen med ca. 12 000 medlemmer: https://www.facebook.com/groups/425756807513413 Her er det sikkert flere som vet mer om E34 enn det jeg gjør, og kan nærmere sette ett prisestimat. Lykke til med eventuelt salg Erlendgh91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendgh91 Skrevet Oktober 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2021 Takk for tipset 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 Bilen ser veldig bra ut den helt klart. Ser jo forøvrig du har tatt en skikkelig fiks nylig og det teller godt for deg ved et evnt salg. Men er noe som heter ærlighet varer lengst ,skal du selge den for Guds skyld legg den ut på Finn.no IKKE Face. Da får du tusen tagginger på folk som ikke har råd til å kjøpe blinklyspæren til en sånn bil ,men heller slenger en hel haug med dritt om bil isteden 😩😩 Utifra det du skriver og med den km standen og påkost ,er dette en bil du kan få litt for om du treffer rette kjøperen . E34 begynner det å bli vanskelig å finne i god stand ,så ikke aksepter skambud .😊 Marius2002, Shattered og Erlendgh91 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 Først og fremst så ser jo dette ut som en godt ivaretatt E34 med km stand på under 200 000 km. Dette begynner å bli sjeldent og stadig flere er villige til å gå for de mindre motorene bare bilen er velholdt. En 518i eller 520i vil nok aldri oppnå de store summene slik enkelte av de med stor motor begynner å gjøre nå. Men man ser helt klart en trend at særlig 520i holder verdien godt nå som de begynner å bli eldre. Jeg tenker umiddelbart at dette bør være en bil til rundt 50 000,-. Da er den passe prisgunstig i forhold til andre 520i som har gått både lengere og er i verre stand. Det blir lagt ut mye 520i til 40 000,- og opp som i mine øyne burde kostet 25 000,-. Ditt eksemplar er ikke blant disse da dette faktisk ser ut til å være solid og ryddig bil med fin kjørelengde...noe som gjør den mer verd og forhåpentligvis mer lettsolgt. Og som Sveigis nevner over, selg den på Finn.no og hold deg laaaaangt unna E34 gruppa på Facebook. Nå har jeg 10 år bak meg som E34 eier og den gruppa gir meg ikke annet enn irritasjon så der meldte jeg meg ut for noen år siden. Ellers så vil jeg avslutte med å si at jeg ville tenkt meg om litt før jeg selger bilen. Det blir vanskelig å finne en god bil igjen, og det er en driftssikker bruksveteren 😀 Vi er en liten "gjeng" her på Bimmers som aldri går lei av E34, og som stadig holder på med dem mens andre har "gått videre" 👍 Finnes kun to typer bil, gammal og ny Bimmer 😅 sveigis, fupsaker, Erlendgh91 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 Skal du selge? Om så send meg en PM. Marius2002 og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 7 minutter siden, Snagg30 skrev: Skal du selge? Om så send meg en PM. Om du kjøper e34 ,scorer du høyt hos meg 😎😎😎😅😅😅 Erlendgh91, Shattered og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 (endret) 1 time siden, sveigis skrev: Om du kjøper e34 ,scorer du høyt hos meg 😎😎😎😅😅😅 Jobber med det, får tilsendt flere bilder i morgen så blir det kanskje en tur til Elverum i neste fri periode om vi klarer å bli enige Endret Oktober 28, 2021 av Snagg30 Erlendgh91, mossing 92, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 (endret) Nydelig E34 Ser veldig bra ut. Er ganske eing med Fredrik her, bra oppsummering. Det verste for disse er rust, men denne ser ut til å ha levd et godt liv slik sett. Om du velge å selge denne så sørg for at den går til en som vet å ta vare på den, og ikke bare vil ha en gøy bil til vinteren. Vi er en liten gjeng som koser oss særs mye med disse. Endret Oktober 29, 2021 av Mortenej Erlendgh91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå