Gå til innhold

Er denne bra?

LP760
 Share

Anbefalte innlegg

Har en enklere versjon, og den er helt ok til å lese ut feilkoder og resette service. Den har live data-monitorering også, man da er brukervennligheten ganske dårlig. Koding har jeg ikke satt meg inn i, men den jeg har virker ikke å være satt opp for det. Denne vil jeg tro er et par hakk bedre, men neppe noen erstatning for ISTA. Spørs hva målet ditt er? 

Endret av *MrB*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, *MrB* said:

Har en enklere versjon, og den er helt ok til å lese ut feilkoder og resette service. Den har live data-monitorering også, man da er brukervennligheten ganske dårlig. Koding har jeg ikke satt meg inn i, men den jeg har virker ikke å bære datt opp for det. Denne vil jeg tro er et par hakk bedre, men neppe noen erstatning for ISTA. Spørs hva målet ditt er? 

Målet er å få lest ut feilkoder egentlig, gjerne med hva feilkoden betyr, så man slipper å finne ut av det utenom. Og, resette service intervall. Live data kan være interessant, men ikke noe must. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, LP760 skrev:

Målet er å få lest ut feilkoder egentlig, gjerne med hva feilkoden betyr, så man slipper å finne ut av det utenom.

Da er det ISTA som duger, gir deg også løsningsforslag.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten bare slenge meg på her, og si at du burde skaffe deg k+dcan kabel og ista+. Eneste man trenger bortsett fra kabel er en bærbar pc med en god del plass (typ 500gb). Skal du derimot drive med feilsøking på flere type biler (Ikke bare bmw) fungerer iCarSoft ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en iCarsoft BM II liggende og den er helt ok til sitt bruk. Kode kan den ikke.

ISTA er klart bra for ganske mye, men det går nå an å fikse biler uten den også. Tesplan og framgangsmåte, samt funksjonsbeskrivelse er kanskje det aller viktigste, men man må fortsatt tenke en del selv uansett hvilket program man bruker. Jeg bruker heller ikke ISTA til vanlig, det er mer om man skal gå i dybden og det er det ikke alltid man har behov for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, HakonLimseth said:

Jeg må nesten bare slenge meg på her, og si at du burde skaffe deg k+dcan kabel og ista+. Eneste man trenger bortsett fra kabel er en bærbar pc med en god del plass (typ 500gb). Skal du derimot drive med feilsøking på flere type biler (Ikke bare bmw) fungerer iCarSoft ganske bra.

Det kan være aktuelt på andre merker også, når jeg tenker meg litt om (Venner osv). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Otis skrev:

Jeg vil anbefale en pc med ista+. Det er svært enkelt å brukervennlig. Husk kabel også da.

Er dette enkelt å innstalere på pc for oss med vanlig data kunnskap? Og hvor finner man det? Jeg har en kabel kjøpt på ebay fra kina, men vet ikke om den vil fungere til dette🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...