KKME30 Skrevet Oktober 30, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2024 7 timer siden, Ingvaldsen skrev: er det bilen til @Pedi du har kjøpt ? Stemmer det😊 6 timer siden, Olaandref skrev: Gratulerer med gromt prosjekt! Det der var drømmebilen på 90 tallet 🤩 Takk😀 Ja bildet av b10 motoren og med concorde flyet har blitt brukt og sett og drømt seg bort med mange ganger 😅 Olaandref reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Oktober 30, 2024 Skrevet Oktober 30, 2024 Gratulerer så mye med kult prosjekt, B10 Biturbo er helt klart en av mine topp 5 drømmebiler Jeg var ikke klar over at det fantes to røde Biturboer i landet, er dette en bil som har vært i landet lenge?
KKME30 Skrevet Oktober 30, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2024 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer så mye med kult prosjekt, B10 Biturbo er helt klart en av mine topp 5 drømmebiler Jeg var ikke klar over at det fantes to røde Biturboer i landet, er dette en bil som har vært i landet lenge? Takk😀 ja er denne og concorde bilen nå😀 den har vel ikke vært på vei de seneste 12-13 årene. Her er en artikkel fra bilen i 2006😀 gnilb, sveigis, norbakken og 12 andre reagerte på dette 14 1
viggo E34 Skrevet Oktober 31, 2024 Skrevet Oktober 31, 2024 Satan for en deilig bilpark å ikke minst gratulere med nyeste tilskudd dette har vært den ultimate drømme bil i flere 10år for min del, nærmeste jeg kom var å bygge turbo på 535n 😅 hærlig at det finnes slike skatter og folk også her til lands som vet å verdsette å ta så godt vare på slike godbiter som du gjør med disse 🙌🏽 Ron Jeremy reagerte på dette 1
Orjan Skrevet Oktober 31, 2024 Skrevet Oktober 31, 2024 (endret) Oioioi!! Gratulerer så mye - snakk om samling du har nå! Denne bilen var ikke klar over fantes her på berget før nå. Googlet og fant denne posten; Produksjonsnummer? Endret Oktober 31, 2024 av Orjan
Fredrik 90 Skrevet Oktober 31, 2024 Skrevet Oktober 31, 2024 (endret) 41 minutter siden, Orjan skrev: Oioioi!! Gratulerer så mye - snakk om samling du har nå! Denne bilen var ikke klar over fantes her på berget før nå. Googlet og fant denne posten; Produksjonsnummer? Den bilen i den posten der er "Concorde bilen", har vel byggenummer 003. Denne har du nok i registeret ditt fra før, mener denne er regget på PD67095. Bilen tilhørte en god bekjent av meg og @sveigis. Bilen @KKME30 har fått tak i er nok en annen rød Biturbo som også har vært en stund i landet, men kanskje ikke vært registrert her. Endret Oktober 31, 2024 av Fredrik 90 sveigis og Orjan reagerte på dette 1 1
Orjan Skrevet Oktober 31, 2024 Skrevet Oktober 31, 2024 (endret) @Fredrik 90 - takk for info; 003 har vi jo kontroll på Kan det være nummer 388? Alpina-Archive | Car Profile: BMW Alpina B10 BiTurbo #388 Endret Oktober 31, 2024 av Orjan sveigis reagerte på dette 1
KKME30 Skrevet Oktober 31, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2024 2 timer siden, Orjan skrev: Oioioi!! Gratulerer så mye - snakk om samling du har nå! Denne bilen var ikke klar over fantes her på berget før nå. Googlet og fant denne posten; Produksjonsnummer? Takk fo det😀 ja begynner og bli noen😛 får være nåkk nå for en stund😅 1 time siden, Orjan skrev: @Fredrik 90 - takk for info; 003 har vi jo kontroll på Kan det være nummer 388? Alpina-Archive | Car Profile: BMW Alpina B10 BiTurbo #388 Stemmer det😊 er 388 denne😊 Orjan reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå