Orjan Skrevet Mars 8, 2022 Share Skrevet Mars 8, 2022 Spennende prosjekt - E28 er absolutt verdt å ta vare på! DrSakke og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mars 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2022 Da har jeg litt bilder fra karosseri/lakk. Fikk skryt for at det var mindre rust en jeg rappirterte/de tenkte. Ikke noe å sveise. Orjan, mslello, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet April 1, 2022 Forfatter Share Skrevet April 1, 2022 Fikk også ordnet bildene tidligere i tråden, er det noen ønsker om bilder på noe spesielt så si ifra. mvh sakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 1, 2022 Share Skrevet April 1, 2022 En e28 som er bra for rust ,er egentlig uhyre skjeldent og må jo være en fornøyelse å fikse opp denne . Skal bli gøy å se denne ferdig .😊 E28 er noe av det gøyeste som finnes å kjøre av eldre biler ,man finner liksom en unnskyldning kun for å kjøre. Shattered og DrSakke reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet April 1, 2022 Forfatter Share Skrevet April 1, 2022 Helt enig, litt tilbake til røttene dette, kjørt mye 2002, e12,e30 på 90-tallet. Hadde e34 m5 touring i 8 år som dagligtransport- den var jo "moderne" mye tyngre på godt og vondt en e28 og e30 f.eks. e28 syns jeg har en fin balanse mellom å føles solid og stødig samtidig som den er lett nokk for å være morsom. mvh sakke sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 1, 2022 Share Skrevet April 1, 2022 25 minutter siden, DrSakke skrev: Helt enig, litt tilbake til røttene dette, kjørt mye 2002, e12,e30 på 90-tallet. Hadde e34 m5 touring i 8 år som dagligtransport- den var jo "moderne" mye tyngre på godt og vondt en e28 og e30 f.eks. e28 syns jeg har en fin balanse mellom å føles solid og stødig samtidig som den er lett nokk for å være morsom. mvh sakke Du beskriver det samme som jeg og mener . Har selv en e34 og e28en er en mye gøyere bil å kjøre og lettere å leke med føler jeg . Bra du oppdaterer her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet April 30, 2022 Forfatter Share Skrevet April 30, 2022 (endret) da er bilen i lakkboksen for å få på slipegrunning. Alle dører, spoilere etc løse deler er klare for lakk. noterte meg at seteryggene på forsetene ikke holder seg opp/ fjærer når man ska justere- samme med høydejustering. Har da bestilt nye setedempere(de har kommet og) for begge forseter. Disse kan man bestille original via bmw/gs eller så har en firma som heter nine stitch sett-trur høydedemperen der er litt sterkere. jeg gikk for originale-med klubbrabtt vært prisen lavere en det andre alternativet mtp frakt og mva. !! korreksjon her: hele kittet for begge seter er 140$ så litt billigere blir det. I tillegg var det litt klips samt listebiter for front- og bakrutelåselist. ligger en bestilling hos e28goodies for shadowline låselist, støtfanger fester i rustfritt og noe småtteri-spent på når de kommer.... mvh sakke Endret April 30, 2022 av DrSakke sveigis, Marius2002, Orjan og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mai 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2022 Da skal bilen inn i lakkboksen neste fredag!!! Gleder meg for å se ferdig resultat!!! mslello, Bimmerlorris, tambur4 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 20, 2022 Share Skrevet Mai 20, 2022 15 minutter siden, DrSakke skrev: Da skal bilen inn i lakkboksen neste fredag!!! Gleder meg for å se ferdig resultat!!! Spennende 😃👍 Lakkes i orginalfargen ? Moro med en bil det ikke måtte sveises masse på da 👍 Dette gleder jeg meg til å se ferdig lakka og montert 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mai 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2022 Ja, originalfarge!! Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Juni 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2022 Nå er bilen lakkert-har mottatt litt bilder fra lakkereren-venter med spenning for å få den live!! Lakkerer er ca. 5mil utenfor trondheim , så må få meg fri for å fra dit-da med front og bakrute og pakninger så får vi satt de på plass før jeg tar bilen hjem IMG_2109.MOV hsd, Marius2002, Reset og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 13, 2022 Share Skrevet Juni 13, 2022 (endret) Ble bra lakkeringen, blir morro å følge med på montering 👍 Endret Juni 13, 2022 av Reset DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet Juni 13, 2022 Share Skrevet Juni 13, 2022 Ser veldig bra ut! Blir spennende å se framover. DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 13, 2022 Share Skrevet Juni 13, 2022 Det ble pent 😊 Blir gøy å se fremover her. DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 13, 2022 Share Skrevet Juni 13, 2022 E langt mellom kvar E28 i god stand og endå lengre mellom dei E28'ane so e Zinnoberrot. Detta her ha eg klokketru på 😎😄 DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå