DrSakke Skrevet Oktober 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2022 Det var noen små forskjeller... Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mars 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2023 Vært litt stille. Kjente det ble en liten nedtur med den misslykkede lakken. Bilen må tilbake til lakk nå til påske. Leverer motorn for sluttmontering neste uke. Har kjøpt inn alt av foringer, stag og små oppgraderinger. fikk også tak i S38 plenum modifisert for å passe e28 og omsveiset termostathus. skal begynne med å justere inn dører og panser samt montere noen små detaljer før bilen skal tilbake til lakk. mvh sakke sveigis, Olaandref og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 4, 2023 Share Skrevet Mars 4, 2023 28 minutter siden, DrSakke skrev: Vært litt stille. Kjente det ble en liten nedtur med den misslykkede lakken. Bilen må tilbake til lakk nå til påske. Leverer motorn for sluttmontering neste uke. Har kjøpt inn alt av foringer, stag og små oppgraderinger. fikk også tak i S38 plenum modifisert for å passe e28 og omsveiset termostathus. skal begynne med å justere inn dører og panser samt montere noen små detaljer før bilen skal tilbake til lakk. mvh sakke Skjønner deg godt . Kjedelig når man bruker tid og penger og ting ikke blir bra . Trøsten er vel at det ender godt tilslutt .😊 DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mars 4, 2023 Share Skrevet Mars 4, 2023 Forståelig det. håper det blir et bra resultat etter ny runde. flott blir det når du blir ferdig! DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mars 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2023 Har også levert støtfangere til sandblåsing og pulverlakkering. Alt skal være klart til montering når tia kommer... Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mars 26, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2023 Har begynt å sette inn litt ting, dørpakninger, lås og montere panser etc som er greit å ha festet med tanke på transport til lakk og omlakkering. Går sakte sveigis, tambur4, HakonLimseth og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Mars 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2023 Fått tilbake støtfangerdeler fra pulverlakkering- dog merket jeg nå at jeg mangler hjørne venstre bak😖😖😖 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 1, 2023 Share Skrevet April 1, 2023 22 timer siden, DrSakke skrev: Fått tilbake støtfangerdeler fra pulverlakkering- dog merket jeg nå at jeg mangler hjørne venstre bak😖😖😖 Va no pokker til uflaks du skulle ha med lakkjobbane på denna bilen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet April 1, 2023 Forfatter Share Skrevet April 1, 2023 Hadde rotet med hva jeg hadde. Fikk støtfangardeler ferdig pulverlakkert fra forrige eier, men det manglet et par deler, så var det noe som jeg fikk ubehandlet. Når alt er spredt i garasjen så tok jeg feil på hva jeg hadde ferdiglakkert. men pulverlakkering som ble gjort nå var eminent arbeid-Tusvik pulverlakk på Ler anbefales varmt!!! mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet April 11, 2023 Forfatter Share Skrevet April 11, 2023 Ingen som har et hjørne til overs? Sakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 12, 2023 Share Skrevet April 12, 2023 15 timer siden, DrSakke skrev: Ingen som har et hjørne til overs? Sakke Passa da frå standard E28 bakfangar? Såg ein på finn ha litt dele liggande, deriblant ein bakfangar. Kanskje litt voldsomt å kjøpa ein heil bakfangar kun for å få eit hjørne, men 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet April 12, 2023 Forfatter Share Skrevet April 12, 2023 Såg den nå. Takk. Ja, passer med det-er en vanlig stålfanger bak plasten-de er skrudd sammen. var litt voldsomt ja, men ikke dyrt. Skal melde ham... sakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet April 16, 2023 Forfatter Share Skrevet April 16, 2023 Da er bilen levert til lakk på nytt. denne gangen transport av MGM AS. rå Raptor pickup v6 bi-turbo og custom transporthenger på 40kubik. veldig proff fyr- anbefales!! mslello og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet April 16, 2023 Share Skrevet April 16, 2023 Lykke til med lakkering! Håper det blir bra nå 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet April 16, 2023 Share Skrevet April 16, 2023 Ser at icemanM5 her på forumet også driver og monterer rød E28 nå. Han bor i Trondheim, vet du hvem han er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå