Olaandref Skrevet Mai 30 Share Skrevet Mai 30 Kjenner meg igjen i det du skriver om delehandling og fremgang, er samme her, lite tid og energi til overs fra jobb og småbarnsliv, og den tiden som er går med til å gjøre hus og hage klar til innflytting til sommeren. Men har fått fatt i mye deler, og når man først får tid er det fint at delene er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Juni 15 Forfatter Share Skrevet Juni 15 Noe som blir gjort hvertfall❤️🙃 fikk på plass bakspoileren. Små plastklips i hullene som beskytter lakken på innsiden av luken. har dere sett en original elektrisk solgardin i bakruta i en E28? vel her er en. Bilen er totalt ribbet for utstyr egentlig untatt takluke. Det er manuelle fønster, manuel takluke, ikke sentrallås en gang. Men elektrisk gardin- ja det måtte man ha.... sakke mslello, Markus E30, norbakken og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Juni 15 Forfatter Share Skrevet Juni 15 fupsaker, Sverre 2468 og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Juni 25 Forfatter Share Skrevet Juni 25 Renset trekket til takluken med tekstilvask og myk børste- utrolig hvor mye drit som kom ut av den. skoglund, Ingvaldsen, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 25 Share Skrevet Juni 25 Ha trua på denna her! Forøvrig litt morsomt med den elektriske solgardina 😄 DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Juni 25 Forfatter Share Skrevet Juni 25 Ja, gjenstår å se om jeg får den til å virke, trur det skal være en tannet plastpinne i midten som gardina "klatrer" langs med-den trur jeg har brukket.... mulig det går an å printe en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 3 Share Skrevet September 3 Er det noe fremgang her tro?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet September 3 Share Skrevet September 3 Den pinnen som er til det gardinet er et "rør" me slisset spor hele veien som den plast "hodet" eller va man skal kalle det i midten blir styrt og trykt oppover. Har tilsvarende i e30n og et ekstra gardin liggende på hylla👍😀 DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 11 timer siden, KKME30 skrev: Den pinnen som er til det gardinet er et "rør" me slisset spor hele veien som den plast "hodet" eller va man skal kalle det i midten blir styrt og trykt oppover. Har tilsvarende i e30n og et ekstra gardin liggende på hylla👍😀 Sende du meg ein PM om du vurdera å selga den ekstra gardina? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 56 minutter siden, RF91 skrev: Sende du meg ein PM om du vurdera å selga den ekstra gardina? 🙂 Hehe skal ha det i bakhodet. Men den ha ligget noen år på hyllen og tror den bli det videre og👍😅 RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet Oktober 16 Forfatter Share Skrevet Oktober 16 (endret) På 3.9.2024 den 17.46, sveigis skrev: Er det noe fremgang her tro?😊 Lite🫣 har insett at det blir ikke gjort noe så lenge bilen står i denne garasjen. det er så mye andre ting der og det er uoppvarmet at jeg klarer ikke å gjøre noe når bilen er inne der og når det er kaldt. får ikke åpnet dørene orntli engang. bilen må rulles ut og da må det være tørrt og litt ok vær- gjett hva- da er det jo mye annet som man har lyst å gjøre- dette er jo egentlig aktivitet på dårlige dager som ikke er brukandes til noe annet. prøver å sette av tid ukentlig nå for å bli ferdig. så jeg har gått sammen med noen bilbekjente og har leid et gammelt fjøs som vi har holdt på å pusse opp siden sommeren. i september... Nå.... og så har jeg selvfølgelig kjøpt mere deler.... hentet i dag: Senkefjærer fra nederlendske Intrax. senk 45/35mm(gammel mann) har bilstein B8. de var noe dyrere en "masseproduserte", fordelen er at man kan få de i svart hvis man ønsker slik at det ser originalt ut. de lager også custom sett på bestilling og kan lage forskjellige typer coilover-kit (også til e28) og man kan specke de etter ønske. Pris: noe over h&r kit. anbefales regner med jeg får noe mere fremgang nå når bilen kan flyttes til en varm lokale med mere plass rundt bilen. da kan dørene passes inn, interiør settes inn og takluke monteres. vi skal bare impregnere gulvet så kan bilene flyttes inn!!!! Sakke Endret Oktober 16 av DrSakke Ingvaldsen, mslello, B. Sveigdalen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrSakke Skrevet November 1 Forfatter Share Skrevet November 1 (endret) Ja, da har det skjedd ting. 1. Knust tommelen i en kjellerlem- måtte opereres- ute av drift i minst 6 uker 2. flyttet bilen i varm og fin hobbylokale det er litt ironisk at nå er garasjen min bedre en noensinne- fikk gravd rundt den og laget nye parkeringsplasser samt en dedikert lomme for tilhenger. dog er garasjen fortsatt kall og ikke romslig nokk til at det kan arbeides der. Skråningen gikk opp på veggen og med tid var det dannet mye råteskader, bunnsvillen kunne taes ut med en skei. Var slik når jeg kjøpte huset. Så måtte lappes litt. var fullt av utflyttade humlebol og snegler inni glavaen. billig og enkel rep, på sikt skal denne rives og erstattes med nytt. bilen ble transportert mellom regnskurer de kilometrene som var til lokalet. Fikk hjelp av en god nabo (en bilgal type han og) da jeg ikke får til mye selv alene akkurat nå. selfølgelig er det en skråning opp til porten av hobbylokalet og selve porten var akkurat så lav at det ikke gikk an å rygge helt inn. men etter å ha koblet traileren løs fra bilen og heiset fronten opp med nesehjulet så fikk vi bilen av hengeren og tryggt inn i lokalet! (svertet over naboekvipasjen-noe italiensk ræl😁) mvh Sakke Endret November 1 av DrSakke Sverre 2468, fupsaker, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 Skal si det så flott ut bygningen bilen din står i nå @DrSakke😊. Må være perfekt og ha en sånn plass og boltre seg i . Ser frem til fortsettelsen her med bilen og god bedring med tommel 🙏 DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 E ikkje sånn ein tommel ska sjå ut. Du e nær, men e ikkje heilt likt ein so e i orden 🤔 God bedring med den, so får ein tru da blir bra med nye lokalet. Ser vertfall lovandes ut 😁 DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 God bedring med tommelen ! Ser ut som et veldig fint lokale dere har fått til. Godt å få bilen inn dit, da blir det lettere å skru ! 🙂 DrSakke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå