ZhilleN Skrevet September 24, 2023 Forfatter Skrevet September 24, 2023 Lite updates for tiden, nå blir den satt bort for sesongen for denne gang, bytta til lagringshjul, tatt en god vask av understell og hjulhus samt utvendig. Orjan, E.C., Dusy og 3 andre reagerte på dette 6
ZhilleN Skrevet September 24, 2023 Forfatter Skrevet September 24, 2023 7 timer siden, Orjan skrev: Lekker bil du har der. 👍 Takk i ligemåde 😄👍🏻 Orjan reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Desember 3, 2023 Forfatter Skrevet Desember 3, 2023 *Liten update* PLANER FOR 2024 Da har jeg fått lest meg opp og forhørt meg litt angående ombygging til M54B30, det er ikke så knotete som jeg trodde i førsteomgang så blir å prøve å se om jeg får dette til å fungere. Bilen blir på nyåret frakta til Sverige noe som gjør at ting blir litt tungvindt men eneste muligheten for å få gjort motorbytte før sesongen. litt planer fremover : sanke inn manglende deler for og få fullført ombygging, dette innebærer bl.a ny bunnpanne fra E39/60, 6’er motorlabber fra E36 (kjøpt), 328 komplett eksos med grenrør(kjøpt), forsterka oljepumpe med mulighet for låsing av mutter til drev, komplett ombyggingsledningsnett fra motor og videre til bil, montere elektriskvirkende pedal, speedo fra 6’er med en liten "twist"(kjøpt), sende hjerne til Mandal Motorsport for fjerning av EWS, VSS (ABS/ASC), SAP (sekundær pumpe), bakre O2 lambda, ny clutch og svinghjul, komplett pakningssett til motor (utenom toppakning), mulig jeg må ha meg ny kasse,mellomaksling, diff også etterhvert. I forbindelse med motorbytte vil jeg også få slipt ned motorrom og lakkere dette før ny motor er på plass. Blir å beholde orginalfargen (Hellrot) foreløpig. karosserimessig blir ikke bilen lakkert før 2025, blir kjøpt inn enten komplett chassimount GT frontleppe med splittere eller fatlip, motorsportemblemer i Mlister, 18" Ström Wheels STR2 + litt småtteri Legger ved bilde av bilen for litt motivasjon fremover E.C., Orjan, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6
RF91 Skrevet Desember 13, 2023 Skrevet Desember 13, 2023 Om du e på jakt ette BBS RC300/301 so ha vel @Ingvaldseneit sett på lur? Blir nok ganske aggresivt bak, men da gir berre meir likes på internett 😄 Ke e forresten grunnen til at bilen skal over til söta bror? 🤔
ZhilleN Skrevet Desember 16, 2023 Forfatter Skrevet Desember 16, 2023 På 13.12.2023 den 22.18, RF91 skrev: Om du e på jakt ette BBS RC300/301 so ha vel @Ingvaldseneit sett på lur? Blir nok ganske aggresivt bak, men da gir berre meir likes på internett 😄 Ke e forresten grunnen til at bilen skal over til söta bror? 🤔 Motoren står i Sverige også har jeg ikke mulighet her i Norge til å ta motorbytte i vinter sveigis reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Desember 22, 2023 Forfatter Skrevet Desember 22, 2023 Litt pusling imens jeg venter på å begynne med ombygging og overhaling av motor. speedometeret er fra 6’er syns det orginale speedometeret er litt kjedelig med alt i oransje, så skal prøve og få litt liv i dette har begynt med demontering og gjort alt klart til nye skiver. Legger ved bilde av hvordan dem ca blir, mine blir litt annerledes og er bestilt akkurat sånn jeg vil ha, jeg skal heller ikke ha sølvringer rundt som på bildet. nålene blir våtslipt for og få av det hvite og malt røde Ampera, sveigis, Olaandref og 1 annen reagerte på dette 4
RF91 Skrevet Desember 22, 2023 Skrevet Desember 22, 2023 E da oransje stykket mellom 5 og 7000 omdreininga berre lakk, eller e da plana om lys slik som E46 M3?
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2023 Forfatter Skrevet Desember 23, 2023 20 timer siden, RF91 skrev: E da oransje stykket mellom 5 og 7000 omdreininga berre lakk, eller e da plana om lys slik som E46 M3? Det er oransje i skiva som settes i speedo, er typ "implentert" som på E46M3 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Desember 23, 2023 Skrevet Desember 23, 2023 Blir spennende å se denne ferdig . Misunner deg e36 altså ,er noe eget ved det 😊😊 ZhilleN reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Desember 23, 2023 Skrevet Desember 23, 2023 3 timer siden, ZhilleN skrev: Det er oransje i skiva som settes i speedo, er typ "implentert" som på E46M3 Ja, men utan lys som sloknar i takt med at motoren blir varm? Eller?
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2023 Forfatter Skrevet Desember 23, 2023 54 minutter siden, RF91 skrev: Ja, men utan lys som sloknar i takt med at motoren blir varm? Eller? Ikke så avansert detta nei 😅
ZhilleN Skrevet Januar 24, 2024 Forfatter Skrevet Januar 24, 2024 Fått sysla litt med speedometeret, mangler selve huset nå så begynner det å ligne noe venter på karbonbakgrunn så begynner jeg og bli fornøyd. her er reultatet hittil hvertfall Ampera og Orjan reagerte på dette 2
ZhilleN Skrevet Januar 28, 2024 Forfatter Skrevet Januar 28, 2024 Sikler veldig på ny diffuser bak til bilen, hva syns dere om denna? BMWE39turbo og Ampera reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå