Gå til innhold

BMW X2 20d xDrive M Sport X 2019 wifemobil, solgt. :/ Vinterdekkene selges


 Share

Anbefalte innlegg

Da er den solgt og den ender opp i hjemkommunen til @Marius2002. Så den blir å se der. :) Forsvinner dit 2.9, solgt til litt mindre enn det jeg ønsket, men relativt sett greit fornøyd med å ha hatt den litt over ett år og omtrent gått i 0. :) 

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to BMW X2 20d xDrive M Sport X 2019 wifemobil, solgt. :/
49 minutter siden, sveigis skrev:

Gratulerer med salg @fupsaker😊.

Rart med det liksom ,har man bestemt seg for salg ,er det godt å bli kvitt tingene .

Takk for det! Det er vemodig, men når man har en Model 3 hvor den man leid den ut til har blitt tatt av politiet, bilen ble tauet inn (og frigitt til meg) og den hadde skader forenlig med å ha kjørt i autovern, så blir det en større kostnad jeg må ta før jeg eventuelt selger den. Så da blir heller den beholdt som pendler- og utleiebil en periode. Enklere å kvitte seg med en ganske unik og kul modell det er relativt få av i Norge. Så håper kanskje kjøpe den tilbake på et tidspunkt. :) Om ikke annet fristende å kaste seg på en slik igjen som bil nummer to. Men, kjøper ville ha med felgene til vinterhjul, ikke dekk. Noen som er interessert i nesten nye Goodyear Ultragrip Performance+ 225/45-19? Glimrende dekk å kjøre på. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to BMW X2 20d xDrive M Sport X 2019 wifemobil, solgt. :/ Vinterdekkene selges
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...