Enes Yakici Skrevet Oktober 23, 2022 Share Skrevet Oktober 23, 2022 25 minutter siden, Enes Yakici skrev: Enda en M bil ulykke i Drammen. 🤦 Guttunge som mistet kontrollen ut fra rundtkjøringa og inn til Brua. https://www.dt.no/har-stengt-bru-i-ett-lop-etter-trafikkulykke/s/5-57-2007806 E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 24, 2022 Share Skrevet Oktober 24, 2022 20 timer siden, Enes Yakici skrev: Enda en M bil ulykke i Drammen. 🤦 Guttunge som mistet kontrollen ut fra rundtkjøringa og inn til Brua. Denne? https://regnr.info/BT76744 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 24, 2022 Share Skrevet Oktober 24, 2022 1 time siden, Orjan skrev: Denne? https://regnr.info/BT76744 Mener det mest sannsynelig er denne. https://regnr.info/KJ57285 Ser på tiktok videoene hans at han skjuler skilt nr på de fleste videoene men på den ene videoen ser jeg at den er KJ registrert. Klarer ikke å finne mer enn 2 stk fire orange KJ registrerte m4er. Denne som jeg linker til er registrert i Drammen så er nesten 100% sikker på at det er denne. Den andre er registrert i 6977 Bygstad. Med regnr KJ26860 Skjermbilde fra tiktok profilen hans. Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 24, 2022 Share Skrevet Oktober 24, 2022 @Enes Yakici - du har nok rett. Jeg ble lurt av LCI-lyktene, så jeg søkte på registrert etter 2017 Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2022 KJ 57285 er bekreftet. Vår mann poserer ved siden av en hvit Audi A7 på Facebook som det finnes bare én av i hele Norge (med de sifrene som er synlige på regnummeret). Den A7-en har vært eid av den nåværende eieren til KJ 57285. Tror det er case closed. Jeg fører den opp. Enes Yakici og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 Enda en M4 kræsj i Drammen… mange av disse skulle aldri vært eiere av slike biler🤦 Er jo bare ung gutter som drar opp et heftig billån for så å kræsje bilen for å få dekket til lånet. / forsikringssvindel kommer tilbake etter at jeg har funnet ut av skiltnr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 Blir spennende å se på forsikring prisen på F80/82 frem over Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 1 minutt siden, Snagg30 skrev: Blir spennende å se på forsikring prisen på F80/82 frem over Yes.. var akk det jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 Bekrefter med at jeg fikk snap av en kamerat som filmet bilen. 😅 Regnr BT99338. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2022 Skal få den ført inn. Ja, det blir spennende priser på forsikring, har faktisk hatt litt lyst på en M4 selv. Blir vel økning i prisene for alle andre selv om det skulle være noe regress på de som kjører ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 (endret) 35 minutter siden, Enes Yakici skrev: Bekrefter med at jeg fikk snap av en kamerat som filmet bilen. 😅 Regnr BT99338. Dette regnr. er ikke registrert hos biltilsynet. BT99338. Skriv inn registrerings-, understellsnummer eller personlig skilt Hent opplysninger Fant ikke kjøretøy Endret Oktober 26, 2022 av Ampera Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 Enes Yakici og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2022 @Ampera: har vært masse bugs hos SVV på oppslag i senere tid. Den ene gangen fikk ikke jeg opp egen bil. StigJ, Ampera og Enes Yakici reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 19 minutter siden, Ampera skrev: Dette regnr. er ikke registrert hos biltilsynet. BT99338. Skriv inn registrerings-, understellsnummer eller personlig skilt Hent opplysninger Fant ikke kjøretøy Som @E.C. nevner så er det litt trøbbel med sidene til vegvesenet men er riktig reg nr. 👍😊 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 46 minutter siden, Ampera skrev: Dette regnr. er ikke registrert hos biltilsynet. BT99338. Skriv inn registrerings-, understellsnummer eller personlig skilt Hent opplysninger Fant ikke kjøretøy Du må ikke ha med punktum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå