Olaandref Skrevet i går, 22:28 Forfatter Skrevet i går, 22:28 14 timer siden, sveigis skrev: Det der må virkelig ha betalt seg ja . Du har jo brukt det mye og ser jo ut som alt blir rent og pent . Travers ble bra den og 😊😊 Ja, det blir det, jeg kunne nok hatt litt bedre tålmodighet og latt det ligge lenger, da hadde det tatt alt av lakk, men det blir bra nok. :) sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet i går, 22:30 Forfatter Skrevet i går, 22:30 14 timer siden, Haug530D skrev: Vil anbefale deg og bruke Ferro-bet på deler som er sandblåste eller rengjorte etter rust, denne legger igjen en del zink som motvirker rust 🙂 Ferro-bet har jeg ikke brukt, har egentlig gode erfaringer med Brunox, men det er mange som bruker Ferro, blant annet far min har brukt det en del. sveigis reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 8 timer siden, Olaandref skrev: Ferro-bet har jeg ikke brukt, har egentlig gode erfaringer med Brunox, men det er mange som bruker Ferro, blant annet far min har brukt det en del. Forskjellen er jo at Ferro-bet fjerner rusten mens Brunox omvandler den, har ikke erfaring med Brunox, men er veldig fornøyd med Ferro-bet iallefall, har brukt det under 2 biler nå, den ene sandblåste jeg først mens den andre brukte jeg roterende stålbørste og kan vel nesten si at sluttresultatet ble ganske likt. Olaandref og sveigis reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 14 timer siden, Haug530D skrev: Forskjellen er jo at Ferro-bet fjerner rusten mens Brunox omvandler den, har ikke erfaring med Brunox, men er veldig fornøyd med Ferro-bet iallefall, har brukt det under 2 biler nå, den ene sandblåste jeg først mens den andre brukte jeg roterende stålbørste og kan vel nesten si at sluttresultatet ble ganske likt. Var en stund inne på å gå rett på syreprimer eller lignende, men når jeg så hvor fort den fikk brunfarge tenkte jeg det var like greit å legge på litt Brunox. Hvor bra det er får jeg se når jeg en gang får tatt den i bruk, men jeg satser på det holder. Skal uansett teste litt med Ferro-bet, aldri feil å teste litt og se hva som gir best resultat. 👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå