Mortenej Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 Enig med Jan her, endelig en skikkelig prosjekttråd. Akkurat en slik tråd som motiverte meg til å ta steget ut å gå inn i det ukjente å starte på E34'n Kjenner litt på det samme at komentarer ofte uteblir, men viktig å legge ut så har du en Work log å se tilbake på. Tråden blir lest, det er det nok ingen tvil om, å spennende å følge med her. Og at du går så grundig tilverks er helt supert. Olaandref og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 Svinger innom titt og ofte og leser jeg også👍 😊 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 Leser alt jeg her og! Dårlig til å både kommentere samt like, virker litt som forumet lider av vinterlagring for tiden. Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 På 18.10.2024 den 18.23, Olaandref skrev: @Mortenejtakk for det, hyggelig med litt svar her inne, føler jeg prater med meg selv i blant 😅 Tja, jeg føler jeg knoter i blant, tror ikke nivået ditt står noe tilbake for mitt i hvert fall. 🙂 Know the feeling-men føler selv jeg har lite å komme med når det gjelder oppdateringer innimellom, så da lar jeg være heller 😆 Du skal iallefall vite at det settes STOR pris på din tråd, da jeg føler jeg lærer litt av å lese prosjekttråden din. Så for min del er dine oppdateringer gull verdt! 😀 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 20 Forfatter Share Skrevet Oktober 20 12 timer siden, Mortenej skrev: Enig med Jan her, endelig en skikkelig prosjekttråd. Akkurat en slik tråd som motiverte meg til å ta steget ut å gå inn i det ukjente å starte på E34'n Kjenner litt på det samme at komentarer ofte uteblir, men viktig å legge ut så har du en Work log å se tilbake på. Tråden blir lest, det er det nok ingen tvil om, å spennende å følge med her. Og at du går så grundig tilverks er helt supert. Ja, det er litt det jeg har tenkt selv, at det blir dokumentasjon på det som blir gjort med bilen. Jeg er tilhenger av å gjøre ting én gang, og helst ikke noe halvveis, da får man det bare i fleisen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 20 Forfatter Share Skrevet Oktober 20 10 timer siden, Skulebollen skrev: Svinger innom titt og ofte og leser jeg også👍 😊 Ble du ferdig med M5en til sesongen? 🙂 9 timer siden, Snagg30 skrev: Leser alt jeg her og! Dårlig til å både kommentere samt like, virker litt som forumet lider av vinterlagring for tiden. Slik blir det nok, er inne på mye selv, men det er ikke alt jeg rekker å kommentere på, og så blir det nok litt slik at man følger enkelte tråder tettere enn andre, alt etter hva man selv holder på med. 🙂 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 20 Forfatter Share Skrevet Oktober 20 2 timer siden, opeth84 skrev: Know the feeling-men føler selv jeg har lite å komme med når det gjelder oppdateringer innimellom, så da lar jeg være heller 😆 Du skal iallefall vite at det settes STOR pris på din tråd, da jeg føler jeg lærer litt av å lese prosjekttråden din. Så for min del er dine oppdateringer gull verdt! 😀 Takk for det. 🙂 Det er jo ikke slik at man oppdaterer for å få mest mulig oppmerksomhet heller, men gjerne for å få litt tips og råd fra andre som har holdt på med tilsvarende 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 20 Forfatter Share Skrevet Oktober 20 Dette var det jeg fikk gjort i helgen, første nye platebiten på plass, har startet på prosjekt hovedsoverom i huset, revet ned taket og skal få isolert så det blir litt mer levelig der for ei jente på 6 mnd, ellers er det klargjøring ute som har fått pri, det er meldt opp i 30ms i morgen, så trampoline og utemøbler måtte inn. Kan forresten anbefale denne sprayen fra Wurth, spray på før sveising og sveisesprut fester seg ikke på stålet. 👌 KKME30, E.C. og DrSakke reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 Alltid greit å ha dokumentasjon for en selv etterpå. Tro det eller ei, går det litt tid så husker man ikke helt akkurat hva man gjorde på absolutt alt, så greit å ha litt bilder og tekst å se tilbake på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 20 Forfatter Share Skrevet Oktober 20 15 minutter siden, E.C. skrev: Alltid greit å ha dokumentasjon for en selv etterpå. Tro det eller ei, går det litt tid så husker man ikke helt akkurat hva man gjorde på absolutt alt, så greit å ha litt bilder og tekst å se tilbake på Absolutt, og når man en dag skal selge er det veldig greit å ha noe å vise til 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 1 time siden, Olaandref skrev: Takk for det. 🙂 Det er jo ikke slik at man oppdaterer for å få mest mulig oppmerksomhet heller, men gjerne for å få litt tips og råd fra andre som har holdt på med tilsvarende 🙂 Selvsagt ikke - man går da ikke på ungdomsskolen lengre og er opptatt av slikt Men veldig kjekt med innspill fra andre her inne når man sitter litt fast eller lignende Litt nysgjerrig her: hvilken erfaring har du fra tidligere siden du er så dreven med sveising bl.a? Er gøy å se alt du får til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 1 time siden, Olaandref skrev: Ble du ferdig med M5en til sesongen? 🙂 Slik blir det nok, er inne på mye selv, men det er ikke alt jeg rekker å kommentere på, og så blir det nok litt slik at man følger enkelte tråder tettere enn andre, alt etter hva man selv holder på med. 🙂 M5 var ferdig til sesong start ja 😊 men har jo regnet siden 😂 og dynamohavari i august så sesongen ble tidlig avsluttet. Får prøve og oppdatere trådene mine litt jeg også etterhvert 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 20 Forfatter Share Skrevet Oktober 20 25 minutter siden, opeth84 skrev: Selvsagt ikke - man går da ikke på ungdomsskolen lengre og er opptatt av slikt Men veldig kjekt med innspill fra andre her inne når man sitter litt fast eller lignende Litt nysgjerrig her: hvilken erfaring har du fra tidligere siden du er så dreven med sveising bl.a? Er gøy å se alt du får til! Nei, hva skal jeg si, har vel ikke noe mer enn mekken i Ørsta for 25+ år siden av opplæring å vise til, men har sveist en del offshore, men da på grovere gods enn dette. Knotet noe i starten til jeg fant rett innstilling på apparatet, men nå går det i grunnen greit. Vil vel nesten påstå at riktig innstilling er nesten viktigere enn å være flink. 🙂 skoglund og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 20 Forfatter Share Skrevet Oktober 20 22 minutter siden, Skulebollen skrev: M5 var ferdig til sesong start ja 😊 men har jo regnet siden 😂 og dynamohavari i august så sesongen ble tidlig avsluttet. Får prøve og oppdatere trådene mine litt jeg også etterhvert 🙈 Ja, siden Mai har det ikke vært mye å skryte av 😅 Misunner deg den og E24en din, smykker begge to. 🙂 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 21 Share Skrevet Oktober 21 4 timer siden, Olaandref skrev: Nei, hva skal jeg si, har vel ikke noe mer enn mekken i Ørsta for 25+ år siden av opplæring å vise til, men har sveist en del offshore, men da på grovere gods enn dette. Knotet noe i starten til jeg fant rett innstilling på apparatet, men nå går det i grunnen greit. Vil vel nesten påstå at riktig innstilling er nesten viktigere enn å være flink. 🙂 Gikk du der?! Meget uventa Lyst å skaffe meg sveiseapparat på sikt. Vært kjekt å fått lært litt igjennom prøving og feiling. Klart-det med riktig innstilling kan vel gjelde for det meste her i livet Iallefall - gøy å se fremgang i prosjektet ditt. Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå