Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Simenbarstad skrev:

Skjønner, forarbeidet du gjor? sandblåst? kommer mye an på forarbeid, tørketemp etc når det flasser

Noe er sandblåst og noe har ligget i Stripall, finner mer om det lenger frem i tråden 🙂

Skrevet
53 minutter siden, Mortenej skrev:

Her gjøres det bra arbeid, kjekt å følge med :)

Skjønner godt at du tar dette selv. Godt å kunne ha egentid, og ikke minst tenke tilbake at du har gjort dette selv.

Ja, det er noe med det der, gjøre ting selv, skaffe egne erfaringer, og ikke minst egentiden, dyrebar den 🙂

Skrevet

I dag var jeg til @oledra på forumet her og kappet ut litt deler fra en E34 han holder på å hugge. Jeg mangler platen på første bildet, høyre hjørne foran, og jeg syns ikke det var så mye å rope hurra for den bjelken til førersetet som jeg kjøpte for et par uker siden. Nå fikk jeg fatt i plate, og gode bjelker til både fører og passasjer sete, greit å få skiftet den og siden den har en knekk. Blir kjekt å få på plass hele deler, syns det skal være skikkelig når man først setter inn noe. En annen del av historien er at den E34en han hugger var første bilen til en kompis av meg, den har jeg både kjørt alvorlig mange mil, og drukket alvorlig mange enheter i for 20 år siden, nå får deler fra den nytt liv i min bil 🙂

Ellers ble jeg godt fornøyd med delene jeg lakket i går, fin finish på chassis lakken fra Eastwood. 

IMG_0372.jpeg

IMG_0375.jpeg

IMG_0376.jpeg

IMG_0378.jpeg

IMG_0380.jpeg

IMG_0381.jpeg

IMG_0382.jpeg

Skrevet

Hører med til historien at vi holdt på å brenne opp hele bilen, bensinrørene ligger ganske tett under dørken når man går på med vinkelsliperen, heldigvis er ikke vann mangelvare her i vest, så det ble fort slukket 😅

Skrevet
1 time siden, Olaandref skrev:

Takk for det 🙂

Stemmer, har hørt om han, skal sjekke, vil tro det går, men den delen der er ikke min sterke side 🙂

Er ganske enkelt å bytte chip på disse hjernene, åpne ecu, nappe ut å sette inn ny 😅

Skrevet
2 minutter siden, viggo E34 skrev:

Er ganske enkelt å bytte chip på disse hjernene, åpne ecu, nappe ut å sette inn ny 😅

Hadde vært veldig greit med original hjerne, så jeg skal sjekke opp det tipset der 👌🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...