ehaugsnes Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden E65’n besto første langtur med glans! Men det ble litt i siste liten-skruing som vanlig😅 oppdaga tilfeldigvis at den lada litt lite dagen før avreise. Hidden menu i speedometer viste at den lå mellom 12,8-13,4v, og varierte veldig mellom der. Etter litt råd fra m57 fagmann @Ingvaldsen så skulle jeg sjekke spenningsregulator på dynamo, evt pusse børstene på den. Sto opp tidlig dagen før turen gikk til Oslo for og skru. Oppdaga da at multireima var full i sprekker og mangla den innerste rekka med «tråd». Fant heldigvis ny reim på lager i trondheim, og de hadde jaggu spenningsregulator og. Så da kjørte jeg inn til Trondheim og fikk låne garasjeplass og verktøy hos optituning. Med ny reim og spenningsregulator på plass så lada den nå 13,95-14,05. Lada både mer og var mer stabil, så da var det bare og kjøre ned😊 Denne reima så ikke bra ut! flaks jeg oppdaga det før avreise😅  har ikke så mye bilder fra selve turen, da mesteparten ble lagt ut på snap/instagram.. det ble selvfølgelig noe alkohol og, så det er greit ikke alt ble dokumentert😂 fikk et par av en sinnsyk e30 m3 godkjent med s54 og karboninnsug. Tøff bil med minst like tøff lyd. Fikk og tatt et bilde med selveste @liffi Så runda den 196.000km på turen, nærmer seg verdiløs bil nå😜  vel hjemme igjen uten noe problemer, bilen leverte over all forventning. Denne har fungerende dynamic drive i forhold til den forrige e65’n, og den kan være veldig sportslig om man vil😊 eneste som plaga meg litt var litt sporing pga gamle framdekk fra 2012, som jeg ikke fikk bytta før jeg kom hjem. Men det ble 2300km, og et snittforbruk på 0,71 som er greit mtp at det var mye motorveikjøring i 110+ km/t  ble en vask, to nye framdekk og en prøvetur nå ikveld! Oppfører seg mye bedre med ferske framdekk😊 (bytta bakdekk rett før avreise) mr.pingu, Ampera, Olaandref og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå