Ingvaldsen Skrevet Juli 18, 2024 Share Skrevet Juli 18, 2024 6 timer siden, Mykledust skrev: Va nettop inne på bavaria og snakka med dei. Prøvde å finne ett chassinr knytta til v12 motoren. Har kvitteringar, men sjølvsagt kjekt å få meir kjøtt på beinet til framtidig godkjenning Fekk beskjed at det var en veldig omfattande prossess med Politi, forsikringselskap og Interpol. Noken her inne som har litt innsikt på det? svv trenger vell kun bevis på at motoren ikke er stjålet, så kjøpekontrakt skal vell holde i massevis ? KMT og Mykledust reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet Juli 18, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2024 45 minutter siden, Ingvaldsen skrev: svv trenger vell kun bevis på at motoren ikke er stjålet, så kjøpekontrakt skal vell holde i massevis ? Håpa det! Hakje fått svar på søknaden endå sjøl om det e gått 2 mnd+… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 18, 2024 Share Skrevet Juli 18, 2024 49 minutter siden, Mykledust skrev: Håpa det! Hakje fått svar på søknaden endå sjøl om det e gått 2 mnd+… 2 mnd e ingenting. Eg venta vel i til saman 2-2,5 år sist. No ha eg venta i litt over eit halvt år og får ikkje svar på hverken mail eller telefon, sjøl om eg kontakta saksbehandlaren min direkte 😅 Kanskje eg bør ta eit hint snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juli 19, 2024 Share Skrevet Juli 19, 2024 Tok vel kun 3 uker før jeg fikk svar, men nå er det vel ferietid, så du kan sikkert smøre deg med enda mer tålmodighet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet Juli 26, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2024 Hoy gutta! Fekk melding i Altinn idag🙃 positivt svar på søknad🤩🤩 No blir det skruing i 6. gir! God helg! GtiGtr, fupsaker, Ron Jeremy og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 30, 2024 Share Skrevet Juli 30, 2024 Gratulera med godkjent søknad! Blir sweet med V12 😁 Kanskje eg må reisa heim til saksbehandlaren min for å få eit svar på min eigen søknad snart 😄 Mykledust reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet Juli 31, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2024 12 timer siden, RF91 skrev: Gratulera med godkjent søknad! Blir sweet med V12 😁 Kanskje eg må reisa heim til saksbehandlaren min for å få eit svar på min eigen søknad snart 😄 Ja, e berre å dra dei ette øyra😜 Forkontroll på bilen Neste veke🤟🏻 Etter det blir det å dra ut m50’en og få den solgt so en har råd til å skru ihop m70’en 🤟🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet August 10, 2024 Forfatter Share Skrevet August 10, 2024 Hallais! Då har bilen vore på identitetskontroll og det gikk strøkent! Dei pirka litt på grenrøra, men det va greit sida det blei ikkje med på ny motor uansett😁 idag har eg rydda og kosta som gal! Bygde en benk for lagringsplass av motordeler: Godt å få alt ut av løftebukken. Hadde ei skikkelig økt med ein kost! Før: Etter med bilen inne: M50’en ilag med girkasse og anna e til salgs på finn! Blir demontert og lagt på en palle iløpet av august/september ein gong. Fortsatt god helg!🤩 Otis, fupsaker, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet August 14, 2024 Forfatter Share Skrevet August 14, 2024 Fæle greier på gong no kara! M50’en ska vekk og få nytt liv ein annan plass! Fjerna panser og lagt det på ein palle. Ditta kjem til å ligge konstant i vegen iløpet av vinteren og då er det fint å kunne flytte det med ei jekketralle. Av med front Tappe ned ekkel saftblanding frå radiator og fjerne den Tok av forskjermane og la dei til sides. Demonterte lykter, servokjølerør og anna dill. Tok av frontstykket: God plass no til å demontere ledningsnett med meir Fekk demontert alt i "toppen" idag. Og imåra om det blir en nokelunde grei dag i traktorbransjen e planen å lage ett stativ av 2*4 Demontere eksos, mellomaksel og løyse girkasse for så og trikse til så godt som mulig med ei talje og litt handemakt! Ingen trøbbel so-far, men gjetta det berre e stille før stormen😂 Ron Jeremy, fupsaker, Ampera og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 15, 2024 Share Skrevet August 15, 2024 Blir bra detta her 🙂 Panseret ville eg forøvrig ha hengt opp på veggen. Får igjen mykje golvplass då 🙂 Olaandref og Mykledust reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet August 15, 2024 Share Skrevet August 15, 2024 Panser og andre karosserideler er nok fint å få hengt opp/stablet så du ikke ender med et feiltråkk og enda mer jobb. Håper du ikke kommer borti mye rust eller andre uhyggeligheter på din vei Lykke til og håper du deler lydklipp og video når du fyrer opp V12 Mykledust reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet August 15, 2024 Forfatter Share Skrevet August 15, 2024 @RF91 @TorsteinAa Dinna tanken hadde gått meg hus forbi😂 Ser ut som det blir en laaaang dag på jobb! (heilt over fylkesgrensen) Takk for tips! Om eg rekke det, blir det gjort ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet August 17, 2024 Forfatter Share Skrevet August 17, 2024 Då e motor ute og eg stikke på fest! Ka dåkke syns om taljeriggen?😂😂 janerik171187, ///M-ini95 og viggo E34 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 18, 2024 Share Skrevet August 18, 2024 Du hadde ikkje fått skryt dar eg jobba, men hey, if it works, it works 🤷♂️😂 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 18, 2024 Share Skrevet August 18, 2024 18 timer siden, Mykledust skrev: Då e motor ute og eg stikke på fest! Ka dåkke syns om taljeriggen?😂😂 Skal jeg svare som privatperson, tidligere HMS mann, eller som tidligere kranfører? 😅 lws og mr.pingu reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå