sveigis Skrevet April 13 Forfatter Skrevet April 13 Da er man tilbake fra Stavanger og for helg ❤️ Meg og fruen hadde booket hotell og var første turen på to år sammen . Vi reiste fredagsmorgen ,først innom butikk for proviant : Det utrolige var da vi passerte Kr sand snødde det og det la seg godt på veien ,såpass godt at jeg ble urolig pga jeg kjørte med sommerdekk . Så da kan jeg bekrefte det jeg bestandig har sagt om e6x bilene ,man like gjerne kjøre på sommerdekk om vinteren da jeg ikke merket forskjell 😅.(Satt på spissen). Måtte innom Lyngdal for toalett: Kompis som og var med: Vi fortsetter bortover : Tok ikke lange tiden før vi var i Stavanger og bil ble parkert i parkeringshus ,men fikk jeg kalde føtter pga unnskyld ordbruket ,fytte faen for en pris 😩😩😩. Her er jo Bmw folket på sitt beste ,vi skulle møte endel senere på kvelden og da sier han ene som har hus like i nærheten ,men kjære vene parker hos meg i helga du kan ikke stå der . De kom og hentet bilen min og parkerte ved hus og der stod jeg til igår . Så litt nede sentrum og områdene på fredag : Barbesøk: Det ble en fin fredag. Så var det opp på messe og her var det mye fint . Tok litt bilder ,men kunne tatt mye mer men her er noe: Verdier her ja 😊. Lastebiler liker jeg og da svensk med v8: To flotte Opler : Kjent rogalending sin 500 e Han må vel være den eneste som er så nøye at han har høyglanspolerte styrekuler på bilene sine 😂: 635 som så ut til å være en hverdagsbil men garantert ikke var det: 126 i Telemarkstil anno 1995: Nydelig 2.8 ghia: Jeg er sånn støpt at å gå i timesvis på sånne plasser orker jeg ikke lengre ,så når runden var tatt bar det ned på hotell ,dusje så treffe alle de andre og en solid avslutning på byen igjen . Igjen …Jeg trives å ha det gøy med rogalendinger og er privilegert at jeg har blitt kjent med så mange trivelige mennesker her .🥰😊 Og ikke for å snakke om bylivet !! Arendal er som en kal gruve i forhold . Nå er jeg hjemme med masse minner og mye inntrykk.😊 mslello, Otis, Lars89 og 6 andre reagerte på dette 9
sveigis Skrevet Søndag kl. 16:41 Forfatter Skrevet Søndag kl. 16:41 Da kjører vi på med en helgeupd likegjerne ,da litt fra alle bilene her . Starter med e61 her : Den står jo for det meste stille her i tunet og blir egentlig brukt bare til lengre turer . Jeg har jo vært på jakt etter gummimatter til denne bilen i lengre tid og jeg må si at dagens selgere ,mange av de er en skuffende rase … 1 Hva er vits med og legge ut delebil/ deler når dere ikke svarer på melding ? Er det det at det er flaut å svare eller har dere problemer med og skrive og må vente til mamma eller kjæreste kan svare for dere ?😩 2 Strøkent ,er det når mattene er sprukket i gummi og profiler er slitt bort i gummi ? Ja nå var jeg kanskje frekk her men er sikker på at dere fleste her er enige med meg . Forventer ikke svar tvert men jeg personlig når jeg legger ut for salg så følger jeg med . Hvertfall så finnes det unntak i 2026 og i helga fikk jeg napp . En som la ut e61 delebil og jeg sendte melding om mattene og han svarte at ,jo de kunne han selge men de var møkkete og fæle . Spiller null rolle sa jeg og selger lurte på adresse da jeg sa at jeg kjører og henter de 😊 Telemark er jo favoritten så hvorfor ikke en tur dit til uken ? Bilder av mattene som nå etterhvert blir mine : Og det beste er at dette er matter på førerside hvor det er gummi hele veien : Kontra den dritt filten som ofte matter har som her : Bare tull for min del . Skal bli så digg og sette seg i bil og ta turen østover til Telemark ,stoppe og spise og bare nyte livet 😊. E91 har blitt brukt til som finnes som vanlig ,handling ,øvelseskjøring og sjåførvirksomhet . Så kom dagen idag da jeg skulle parkere e34en hos Mini Sveigis . Som sagt tidligere orker jeg ikke å ha tunet fullt lengre med biler og da kjørte jeg den bilen bort til henne til jeg er ferdig med e28en 😊 Og i forbindelse med bortkjøring så rakk jeg et lite treff og . Dette er et treff som er hver søndag og jo koslig ,men blir litt for mye det samme av amerikanere og samme folkene ,så ikke sånn som jeg prioriterer .Likevel et årsiden sist og faktisk alright å være der . Det sagt så er det gøy når der er andre fra andre deler av landet for det har skjedd . Og jeg traff @Fredrik 90 der som var veldig koslig og jeg og han har samme oppfatning om dette treffet ,men igjen artig når der er flere andre biler . De eneste BMW-ene der : Ellers det alle liker her inne : Tenkte da selvsagt på den røde 😅😅. Saab i god forfatning : Corvetter : Merce og Olds: Kom flere og biler men tok ikke bilder da jeg reiste . Var ei dame på marketplace som ryddet i garasjen etter eksmannen . Hun hadde 5 støttebukker,to store og tre vanlige . Disse ble hentet gratis og ligger nå hjemme hos meg : Har vært på jakt etter sånne store pga de er stabile . Så etter at e34 var parkert så ble jeg kjørt hjem av min datter i en gammel kjenning : Seks års eierskap i år og den leverer som bare det . Nå skal jeg og samboer ha storservice på den snart sånn at den leverer fremover 😊. Olje og div filter med mer . Polering tar vi og . Dere som følger e34 og e28 vet at jeg tuller med bremser på e28en . Han som skal hjelpe og skru fikk jeg hjemmelekse av . Denne skal ut : Pga som han sa han ville se hvilken som var verst og evnt bruke deler her og der .😊 »Ja Jan jeg vet du er lei ,men denne skal du demontere selv «sier han 😊 Så imorgen tidlig så skal denne skrues ut og satser på at det går fint. Uten og virke furten og deppa,så må jeg si dette bremsedritet på den bilen ødelegger mye av gleden med å ha den helt ærlig . Så nå må jeg til bunns om jeg så må gjøre noe som er noe dritt ,nemlig fjerne all Abs og bygge om til uten noe som jeg ikke har lyst til .. Men vi satser på godt vær gjør vi ikke ?😎😎 Så får man glede seg over at man faktisk har to klassikere i tunet : Som i bunn og grunn er i god stand og hele familien liker at vi har : Så nå ber jeg til alt av høyere makter at 2026 kan være det året som gjør at jeg kan slippe mer trøbbel med bremsene 😊 KireS, laffe, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 19:33 Skrevet Søndag kl. 19:33 Hyggelig å treffe deg spontant i dag, som med deg så er ikke dette ett treff jeg deltar ofte på selv om det ligger bokstavelig talt i mitt nærområde. Mulig det er litt mer variasjon sommerstid men for min del så er dette mer ett "kompis treff" for folk med stort sett amcar som kjenner hverandre privat. Som du sier så var vi de eneste med BMW, generelt sett lite BMW som stiller opp på treff her lokalt. Og det er litt rart ettersom BMW miljøet i Arendal og omegn faktisk er ganske stort. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mandag kl. 05:07 Forfatter Skrevet Mandag kl. 05:07 9 timer siden, Fredrik 90 skrev: Hyggelig å treffe deg spontant i dag, som med deg så er ikke dette ett treff jeg deltar ofte på selv om det ligger bokstavelig talt i mitt nærområde. Mulig det er litt mer variasjon sommerstid men for min del så er dette mer ett "kompis treff" for folk med stort sett amcar som kjenner hverandre privat. Som du sier så var vi de eneste med BMW, generelt sett lite BMW som stiller opp på treff her lokalt. Og det er litt rart ettersom BMW miljøet i Arendal og omegn faktisk er ganske stort. I like måte Fredrik og enig idet ,samtidig så er og litt viktig å møte opp på sånne treff for plutselig er det og slutt . Men kanskje vi og de andre i gruppen vi har felles skulle møtt opp en lørdag en søndag ?😊😊 For alt er jo velkommen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå