sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Da ble det endelig style 285 etter mye om og men … Første settet jeg så på ,var jo ikke bra . Det settet jeg nå har kjøpt ble det og styr pga han som hadde de ikke var hjemme og når jeg hadde tid ,hadde ikke han . Lang historie kort ,jeg sa at jeg vipser nå ,legg ut felg så henter jeg så fort jeg kan . Kanskje en råsjans og ta ,men Agder er lite så gikk fint . Etter den daglige økten med trim ,ble jeg hentet tidlig idag og vi satte nesen 10 km fra Fevik 😊. Joda selger gjorde som avtalt han og de lå på utsiden . Ingen sprekker eller noe ,kun kantkjøringer osv så disse ble med hjem 😊 Hjemme : Foruten igjengrodde av møkk ,samt hakk her og der så er felgene bra . Den verste : Hvertfall så blir det ikke lakk og fiks i år. Nå er det kun snakk om og få de gullende rene og bare det ,vil hjelpe tror jeg . Dette samt litt polering vil dempe noe av småskrap osv . Men her venter vi ikke og satte i gang I gang og dritt løsner : Og vips en kraftig forbedring : Så var det og fortsette : Her måtte jeg gjennom tre omganger men da ble det rent : En viss forskjell : Tilslutt er alle rene og tørket : Tror disse kan bli fine på Treg 18 : Igjen null oppussing av disse foreløpig . Nå skal der på Michelin Pilot på den og jeg må si jeg gleder meg nå til å se hvordan det blir på bilen 😊 Han som kjørte meg sa at det er ille ,men nå er jo snart e91 like diggbar som e61en din 😅..Vel der må jeg være uenig . Likevel så er det jo fryktelig morro å få en bil til og se ut som du så for deg når man startet . mslello, ///M-ini95, Daniel. og 2 andre reagerte på dette 5
Saltkjelen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Elegante felger som ble "som nye" med litt skikkelig TLC. Bruker du syrebasert felgrens når felgene er så innsauset i møkk som her? sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: Elegante felger som ble "som nye" med litt skikkelig TLC. Bruker du syrebasert felgrens når felgene er så innsauset i møkk som her? Mange takk Lasse .😊 Ja de gikk jo fra å være krise til nå og kunne montere de uten problem , Her ble det brukt syrebasert ja fra Alu Devil .Den er sterk og god og hvis man bruker litt tid med kost så løsner det meste . Ganske utrolig at så mange gir blaffen i det med felg og rengjøring . Til og med de kjedeligste hjul ,ser jo bra ut med litt kjærlighet .😊
papertiger Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det var jo utrolig forbedring, Style 285 blir nok kjempebra på bilen. Men hvordan er det med innpress, disse er vel 8x17" ET34? pre-LCI E91 har jo en noe uheldig bakdel mtp. innpress på felger, de forsvinner nesten inni hjulbuen. Ble felgvask hos meg i går, jeg har helt prokrastinert vask av vinterhjula på begge bilene. Men i går tok jeg tak og fikk vaska begge sett skikkelig, så er de klare for voks før omlegging. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 2 timer siden, papertiger skrev: Det var jo utrolig forbedring, Style 285 blir nok kjempebra på bilen. Men hvordan er det med innpress, disse er vel 8x17" ET34? pre-LCI E91 har jo en noe uheldig bakdel mtp. innpress på felger, de forsvinner nesten inni hjulbuen. Ble felgvask hos meg i går, jeg har helt prokrastinert vask av vinterhjula på begge bilene. Men i går tok jeg tak og fikk vaska begge sett skikkelig, så er de klare for voks før omlegging. Jo takk Bjørn og tror nok og at det vil løfte bilen noen hakk .😊 Selvsagt skulle jeg brukt en dag på lakk og rep på de men jeg orker ikke desverre . Angående ET så stemmer det på kornet og kan nok hende de vil forsvinne noe ja ,men uansett så er jeg sikker på at det vil bli finere og bedre utseendemessig med disse . Egentlig burde jeg testet style 32 med ET 20 bak ,det hadde nok fylt godt opp.. Akkurat ,ja er fort gjort bare og få bort vinterhjul uten vask og vedlikehold og kjenner meg selv igjen . Godt og få sånt på stell som du har gjort .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå