sveigis Skrevet Mai 25 Forfatter Skrevet Mai 25 Da har jeg faktisk fått min første levering fra Autodoc:• Det gikk utrolig fort må jeg si 😊 Bestilte på søndagskveld og var her fredagsmorgen ,så blir ikke siste gang jeg bestiller noe derifra . Ny Valvetronic : Så fikk jeg tips at der var kommet inn litt e91 biler på huggeren i nærheten av meg . Der var det deler som jeg trenger så må komme meg opp der nå kjapt .😊 Jeg er og på desperat jakt etter skvettlapper til den foran : Den har klart seg godt til nå men likevel . Får ikke kjøpt nye lengre så jeg må finne brukte eller noen som er omtrent like. Ble og montert nye blinklys . Gamle: Nytt: Mye finere : Det er snart på tide med oljeskift igjen her og . 9000 km siden sist . Ingen, *MrB*, Reef89 og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 06:48 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 06:48 Igår ble det forsyne meg litt småhandling til bilene her og det helt tilfeldig 😊. Jeg la jo ut dette bildet i helga : Altså behov for skvettlapper . Var en som la ut en annonse på en e60 som han skulle selge billig da motor var toast . Der ser jeg at denne bilen har skvettlapper foran og tenkte ..Fuck jeg sender en melding og spør om han vil selge kun de 😊. Fikk melding med en gang og han sa null problem de fikk jeg kjøpe . Demonteres på fredag og sendes ,så da satser vi på at han holder ord og jeg får originale skvettlapper foran . Men det er den eneste modifiseringen den får utseendemessig ,får jo være grenser . Men greit å ha de to fremste her : Men det klages jo over originalratt på e6x og enig ikke pent . Synes igrunn rattet i e91 er hakket verre . Og igår så fikk jeg tak i ett . Sportsratt som har stått i en 2007 modell 318 i ,altså samme modell som min . Dette er helt og pent ,ikke seigt og trenger litt pleie . Mye bedre dette : Jeg ville ikke ha M sportsratt i den da jeg ikke har noe som har med M og gjøre i den . Dette vil bli en klar forbedring tror jeg . Og som den skeptikeren jeg er ,så har jeg jo visse orakler jeg kontakter her på forumet som kan bekrefte og avkrefte ting på hva som passer eller ikke .😊 Dette passer og får det nå en av dagene . Ampera, *MrB*, Fredrik og 4 andre reagerte på dette 7
*MrB* Skrevet Tirsdag kl. 09:41 Skrevet Tirsdag kl. 09:41 Autodoc fungerer kjempeflott om du er nøye med å sjekke delenr på f.eks. realoem først. Men prisene spretter mye opp og ned, så det gjelder å treffe en prisbunn. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 09:44 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 09:44 2 minutter siden, *MrB* skrev: Autodoc fungerer kjempeflott om du er nøye med å sjekke delenr på f.eks. realoem først. Men prisene spretter mye opp og ned, så det gjelder å treffe en prisbunn. Ja og det var det jeg gjorde . Så dette ,er mye forskjell men ser jo noe ekstra gøy der . Kan jo skaffe mye til e28 som faktisk er på lager og .
GtiGtr Skrevet Tirsdag kl. 11:41 Skrevet Tirsdag kl. 11:41 1 time siden, *MrB* skrev: Autodoc fungerer kjempeflott om du er nøye med å sjekke delenr på f.eks. realoem først. Men prisene spretter mye opp og ned, så det gjelder å treffe en prisbunn. Som regel billigast på mobilappen og på fredager, men lurt å ha delen i ønskelista slik at du kan følge med. Et coilovers-sett eg lurte på pendla fra 22 til 17k fleira ganger iløpet av ei veke, så greit å følge med litt om en skal kjøpe for større summer. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 16:15 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 16:15 4 timer siden, GtiGtr skrev: Som regel billigast på mobilappen og på fredager, men lurt å ha delen i ønskelista slik at du kan følge med. Et coilovers-sett eg lurte på pendla fra 22 til 17k fleira ganger iløpet av ei veke, så greit å følge med litt om en skal kjøpe for større summer. Takk for tips @GtiGtr. Her og Koed blir mine faste nå kan det se ut som . Har endel ting som koster som må hjem på lengre sikt her ,så da skal jeg bruke tipset ditt😊
E.C. Skrevet Tirsdag kl. 17:05 Skrevet Tirsdag kl. 17:05 5 hours ago, GtiGtr said: Som regel billigast på mobilappen og på fredager, men lurt å ha delen i ønskelista slik at du kan følge med. Et coilovers-sett eg lurte på pendla fra 22 til 17k fleira ganger iløpet av ei veke, så greit å følge med litt om en skal kjøpe for større summer. Alltid billigst i app, men etter min erfaring er det stort sett tilbud mandag-tirsdag og nesten aldri fredag-søndag, med mindre det er noe black friday / jul /påske. Enkelte deler kan ta over en måned før de synker ned til lavest pris. sveigis reagerte på dette 1
GtiGtr Skrevet Tirsdag kl. 22:32 Skrevet Tirsdag kl. 22:32 5 timer siden, E.C. skrev: Alltid billigst i app, men etter min erfaring er det stort sett tilbud mandag-tirsdag og nesten aldri fredag-søndag, med mindre det er noe black friday / jul /påske. Enkelte deler kan ta over en måned før de synker ned til lavest pris. Muligens det varierer på deletype? Mobil1 oljen var i alle fall billigst på fredager både i år og i fjor 😛 Coilovers spratt opp og ned fleire ganger for dag no i april. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Onsdag kl. 05:38 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 05:38 12 timer siden, E.C. skrev: Alltid billigst i app, men etter min erfaring er det stort sett tilbud mandag-tirsdag og nesten aldri fredag-søndag, med mindre det er noe black friday / jul /påske. Enkelte deler kan ta over en måned før de synker ned til lavest pris. 7 timer siden, GtiGtr skrev: Muligens det varierer på deletype? Mobil1 oljen var i alle fall billigst på fredager både i år og i fjor 😛 Coilovers spratt opp og ned fleire ganger for dag no i april. Siterer dere begge her ,men har ikke satt meg nok i dette med og handle her ,så enn får bare følge med fremover . Det jeg ser er jo at de fremhever Ridex som et førstevalg på slitedeler . Meeeen dette er vel deres eget «brand» og er vel bare noe dårlige greier ? Jeg kan overhode ikke uttale meg da jeg aldri har brukt det . Men ser jo og at man kan spare mye på kjente merker der .😊
sveigis Skrevet Fredag kl. 11:57 Forfatter Skrevet Fredag kl. 11:57 Gårsdagen som ble ikke gårsdagen .😩 Igår var dagen der både e91 skulle hjem etter litt skruing og e28 skulle opp og gå ,men sånn ble det altså ikke .. Denne står på Bavaria enda : Årsak : Jeg våknet kl 07 og klar for ny dag ,men følte jeg var overkjørt av en trailer ! Totalt pumpet så da var det bare å si ifra at det ble sofa igår isteden noe som var helt nydelig 😊 Av og til vil det bli sånn for meg nå i all fremtid iblant. Men det går helt fint . Angående e61 så er det jo den som brukes her nå . Spurte om der var noe hun ville påpeke og det var det . Luktet eksos i bil når den var kald og stod og gikk av og til . Ok tenkte jeg ,da vet man jo fasiten og da er det nok sprukket manifold som er standard på disse 😩. Startet opp bil igår når den var kald og jo det luktet noe eksos der ,men merket det spesielt når panser var oppe og ned ved turbo og manifold . Likevel så blir ikke dette gjort noe med enda pga det er sikkert en møkkajobb ,trangt og jækli så må sette meg inn litt i dette . Ellers ikke noe 😊 Idag har vi brukt store deler av dagen på og handle inn ting til det som er verst i livet foruten ved ,nemlig maling . Klar for og fylles opp : Nå kommer snart ratt til e91 og etterhvert det samme med bil . Og det nærmer seg og at jeg kan kjøre bil selv igjen ❤️ norbakken, Ampera og BimmerFan! reagerte på dette 3
E.C. Skrevet Fredag kl. 15:25 Skrevet Fredag kl. 15:25 Finnes en del uoriginale manifold å få til disse, muligens litt dårligere flow enn originalt, men om man ikke skal trimme motoren masse blir det nok helt kurant det og. Ganske vanlig feil det ja. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Fredag kl. 18:05 Forfatter Skrevet Fredag kl. 18:05 2 timer siden, E.C. skrev: Finnes en del uoriginale manifold å få til disse, muligens litt dårligere flow enn originalt, men om man ikke skal trimme motoren masse blir det nok helt kurant det og. Ganske vanlig feil det ja. Ahh er det noe der og man må passe på altså ? Bilen skal ikke trimmes nei så det går bra ,men klart jeg vil jo ikke strupe den heller er bare et problem ,vet du om et kurant merke feks å kjøpe ? Har noen på hand men vet null om de .
E.C. Skrevet Fredag kl. 18:12 Skrevet Fredag kl. 18:12 Vil tro at de fleste aftermarket er så å si like. Typisk samme vare, men ulike brands. sveigis reagerte på dette 1
Kvasi Skrevet Fredag kl. 18:42 Skrevet Fredag kl. 18:42 På 28.5.2025 den 7.38, sveigis skrev: Det jeg ser er jo at de fremhever Ridex som et førstevalg på slitedeler . Ridex er søppel. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Fredag kl. 19:07 Forfatter Skrevet Fredag kl. 19:07 24 minutter siden, Kvasi skrev: Ridex er søppel. Ja sitter igjen med det inntrykket ja ,dvs har aldri kjøpt det merket og gjør nok heller ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå