Shattered Skrevet Mandag kl. 10:40 Skrevet Mandag kl. 10:40 Holder yngstemann på med lappen, eller har hun fått den? Regner med hun ser fram til p ha en egen bil å ratte rundt i uansett sveigis reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Mandag kl. 11:06 Skrevet Mandag kl. 11:06 Kan du finne en lambdasonde på høgger? Jeg kjøpte brukt MAF-sensor til 1-serien fra høgger, stått på en i8 som hadde gått mye mindre. Det fungerte veldig fint, til ca 20% av nypris. mr.pingu og sveigis reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Mandag kl. 13:59 Forfatter Skrevet Mandag kl. 13:59 3 timer siden, Shattered skrev: Holder yngstemann på med lappen, eller har hun fått den? Regner med hun ser fram til p ha en egen bil å ratte rundt i uansett Ja hun er igang ja Jada hun ser frem til å kunne bruke den selv om jeg ikke helt kan garantere at jeg har den ,for alt kan skje 😊😊 Jeg ser at at til og med 318 Bmwer som er bra forsvinner fort på Finn . 2 timer siden, papertiger skrev: Kan du finne en lambdasonde på høgger? Jeg kjøpte brukt MAF-sensor til 1-serien fra høgger, stått på en i8 som hadde gått mye mindre. Det fungerte veldig fint, til ca 20% av nypris. Ja det kan nok hende det ja ,ikke sjekket . Ser de har på Autodoc osv osv ,men vet jo ikke hvilken jeg må ha .. Selv når jeg legger inn det originale delenummeret ,så er det liksom et hav . Forakjellige lengder ,oppvarmet ,ikke oppvarmet etc etc . Var oppe på bmw nå og da fikk jeg beskjed at ikke bestill en dritt før vi har feilsøkt skikkelig ,ohmet den . For de ville gå gjennom noe annet før jeg trengte å bestille. Så får bare vente og høre hva det blir . Billigste nå er Thansen som har ny fra Intrmotor til 2300 kr og det er greit og ikke minst kort leveringstid . Som sagt ,får høre hva kokkene på Bavaria sier hva slags ingredienser de trenger .😊😊 papertiger reagerte på dette 1
Kvasi Skrevet Mandag kl. 20:35 Skrevet Mandag kl. 20:35 (endret) Trur ikke merke på lambdasonde skal ha noe å si, men ville kjøpt noe jeg har hørt om før. Om ikke annet så for passform og peace of mind. Når de ryker er det gjerne pga at varmen tar kveld, dette klarer du å ohme selv hvis du orker å knote med det samt google hvilke pinner du skal måle i kontakten. Endret Mandag kl. 20:36 av Kvasi sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 05:25 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 05:25 8 timer siden, Kvasi skrev: Trur ikke merke på lambdasonde skal ha noe å si, men ville kjøpt noe jeg har hørt om før. Om ikke annet så for passform og peace of mind. Når de ryker er det gjerne pga at varmen tar kveld, dette klarer du å ohme selv hvis du orker å knote med det samt google hvilke pinner du skal måle i kontakten. Enig i det Kvasi og må jeg kjøpe ,så må det bli noe som har et merke man kjenner til . Akkurat og når du sier det så er det feilkoden som er og ,oppvarming et eller annet. Takk for tips og tenker alt dette blir gjort nå ila dagene 😊
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 17:33 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 17:33 Da har jeg fått brukt dagen på endel småting her ,ja klargjort for at bil skal på eu . Sjekket over at vest og varseltrekant var på plass noe det var ,samt andre ting . Imorgen tidlig har jeg time på Esso da blir det sommerdekk : På tide det 😊. Prøvesklit på plass : Siste sjekk : Og er vel sånnsett klar : Men det ble en aldri så liten handel her nå tidligere idag. Jeg får opp valvetronic internal fault av og til når bil er varm (dvs ikke i det siste). På marketplace så stod der en 318 i selges i deler tre min fra meg 😊😊 Sendte melding og det viser seg da at dette er sønn til en bekjent av meg . Fikk kona mi til å kjøre meg bort for kjøp og nå var den hjemme: Denne kan ikke være så veldig gammel da den så ny ut og den er byttet ,for den er ikke original. Den virker hvertfall da den er testet . Så til det vittige her ..😅 Denne : Er jo den som stod i bil originalt . Vel dere jeg skulle ta denne med ut for og sammenligne begge ,så mister jeg den i asfalten ! Tenkte at det er ikke noe tap for denne stod jo dønn før .. Men ville dobbeltsjekke begge og sjokket er jo nå at når jeg kjører pipefunksjon så piper det ,noe det aldri har gjort . Tenkte tja vi kaster på litt strøm og joda nå virker jo denne som bare det 🥳🥳. Så et slag i bakken har gjort underverker . For å forsikre at den virker så koplet jeg den på et batteri som jeg har ekstra og lot den gå i ti minutter . Gikk fremdeles da 😊 Men setter ikke den på plass uansett ,for være en reserve . E61 går som bruksbil nå for full hals og konemor er fornøyd hun . Men jeg gleder meg til at hun kan bruke den andre heller . Hverdagsbilde : 2juni er det booket time for ny frontrute og viskere . Blir fint å få hel ved igjen . Tilslutt et bilde av det jeg har igjen her nå : Men du og du og fint det er og bare ha dette og ikke minst plassen da ?😊 Så nå blir det spennende fremover med treg 18 😊 E.C., norbakken, eivi91 og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå