Gå til innhold

Sveigis sin e61 530 d 2005 modell & en E91.All bil på vent.Tirsdagen. upd .

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Sitter og leser meg gjennom maaange sider med god Sveigis-dokumentasjon av bimmerlivet og ble så glad da jeg så at du skulle fikse opp enda en Bmw og denne gangen til minstejenta 😄 Har ikke vært her inne på bimmers siden salget 535’n min. Derfor ble jeg helt lamslått da jeg kom til siden der du forteller at du har fått slag 😔 Kjære Jan, dette var vondt å høre. Men som så mange andre har skrevet til deg, har jeg også trua på at dette er noe du kommer deg gjennom på en bra måte ❤️ Du trenger jo bare å bruke 50% av ståpåviljen du har hatt med bila dine/unga sine, så kommer dette til å gå helt fint 😉👏🏻 Stå på min venn ❤️

Hei Tore 😊

Du har vært savnet her .

Ja ting tok en dramatisk vending her desverre ,heldigvis er jeg i de beste hender .

Så har jeg full støtte her inne og som heier 🥰😊

Det er en lang vei å gå men satser på å komme i mål nå ila vår /sommer .

Takk for fine ord 🙏🙏😊😊

Skrevet

Stå på Jan, du må bli fort frisk igjen.

Jeg har tenkt meg på Sokndaltreffet til BMWccn i år igjen og du vet jo hva som har skjedd de siste to gangene. I år vil jeg stikke innom deg.😀

Skrevet
1 time siden, Rune-K skrev:

Stå på Jan, du må bli fort frisk igjen.

Jeg har tenkt meg på Sokndaltreffet til BMWccn i år igjen og du vet jo hva som har skjedd de siste to gangene. I år vil jeg stikke innom deg.😀

Ja vi satser på det ,fy flate en ting kan jeg si ,det er jo rene Kompani Lauritzen dette nå .

08 idag =En time hos ergo .

09-11 =Styrke og fysio 

13 til 16 ute i skog og mark for å trene balanse ,ikveld egentrening en time .

Fortsetter det sånn så kommer jeg joggende på treff med e28 på slep i stropper 😂😂

Men det er sånn det skal og må gjøres og er likedan imorgen .

Selvsagt Rune i år må du det og det gleder jeg meg til .😊

Det er jo det som holder meg oppe nettopp det og være med dere her igjen.

Da er det straks verre med han naboen min og han er vittig og har veldig selv ironi .

Jeg spurte hvordan går det med deg ?

Joda jeg har bestilt tur til Nordby senteret med Åsted Norge for å avtale treff med putemannen 😂😂😂.

Neida små ting i små porsjoner så er vi der etterhvert Rune .

Skrevet
På 19.2.2025 den 15.47, mr.pingu skrev:

😂

Ja sent svar men det kan hende 😅

Neida nå trenes det opp for bruk av clutch ,brems og pedal .😎

Skrevet
57 minutes ago, sveigis said:

Ja sent svar men det kan hende 😅

Neida nå trenes det opp for bruk av clutch ,brems og pedal .😎

Jeg bare sa det for meg og mista litt kaffe på pulten ;) Virkelig inspirerende hvordan du tar det og har satt deg selv mål og ikke minst klarer å ha god dose humor i alt dette. Jeg liker det :) 

Mente jeg sa putemannen her om dagen på gata, så viste det seg at han bor vist her i følge samboer. Så…. Om du ønsker å gi beskjed til han kan jeg kanskje formidle det.  men du får vente til du taua e28 til treff 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...