viggo E34 Skrevet November 13 Share Skrevet November 13 Usikker om e34 hadde denne funksjonen eller om det kom e38/39/46 serien. Men hadde selv en runde for å finne utav dette på e34 eller e39😅 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet November 13 Share Skrevet November 13 29 minutter siden, viggo E34 skrev: Usikker om e34 hadde denne funksjonen eller om det kom e38/39/46 serien. Men hadde selv en runde for å finne utav dette på e34 eller e39😅 Det er en gammel funksjon på alle tyske biler. Jeg vet ikke om det var påbudt i Tyskland men det var i vertfall på E12en jeg hadde. ellers liker jeg godt at du sier at du skal ta det med ro Jan, men det har du sagt før også. Husk at nå er det reparatøren i hvit frakk som skal fikse deg også hører du på hva verksmesteren på sykehuset sier. sveigis og Otis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 13 Forfatter Share Skrevet November 13 Tar et fellesvar her angående lyssfunksjon så har jeg funnet ut at jeg har det på e61en min og nok som det nevnes her at det er for å unngå krasj der det er veldig mørkt 😊 Ellers @Rune-K så er det vel her jeg er nå ja og velger faktisk å høre på øvrigheta nå fremover og faktisk så er det deilig og å være litt innstilt . Eneste jeg skal gjøre nå er og bytte et par klips på e34en faktisk og bytte dekk på e61 ,men det får man ta som trim tenker jeg 😅 E.C. og Rune-K reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mandag kl. 10:28 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 10:28 Da var den tiden på året igjen her visstnok ,nemlig vinterhjul 😩. Det er meldt gradvis kaldere her og tenkte at jeg like gjerne kunne få unnagjort dekkskifte nå som det er oppholds og fint. Så morgengymnastikken ble satt igang : En rask inspeksjon konstaterte at alt var på stell her : Hele fjærer ,foringer osv . Jeg mener Wurth har livstidsgaranti på verktøy så må opp og bytte denne pipen : Den sprakk rett og slett heldigvis rundet jeg ikke bolt . Her står style 124 klare for vask etterhvert : Ferdig : Er noe stusselig dette når man er vant med de jeg hadde på men det får så være .😊 Nå er det gjort og det som kommer av nedbør ,kan bare komme . Har alltid drøyet siste liten men i år ville jeg være føre var. Så denne : Vi hadde den årlige sammenkomsten med oss barndomsvenner noe som alltid er gøy , Da leier vi oss en plass for mat ,fest og gøy . Så denne ble tatt oppover i vakkert høstvær på lørdags ettermiddag og jeg må bare si det igjen ,fy søren det er digg å kjøre denne bilen når mørket trer frem . Man ser alle de røde lysene som lyser opp ,et sinnsykt varmeanlegg ja rett og slett bare kos 😊 Er så forbasket synd at de ikke tåler salt og vinter for disse er som skapt for dette halvåret . Og når man kommer i gammel bil på fest da skal alle ut og se ,men det er bare morro selvsagt 😊 Han ene faren til kompisen min sa til meg ,ja du har ikke forandret deg stort på de siste 25 årene . Hører når du kommer ned bakkene og selvsagt i Bmw 5 serie . Og hvorfor forandre på noe som man er fornøyd med ?😊 StigJ, mslello og E39_Cato reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 14:47 Forfatter Share Skrevet Tirsdag kl. 14:47 Det er nå tre uker + siden denne har blitt rengjort og idag måtte det gjøres noe synes jeg : Ikke nok med at det ser ille ut ,så har jo og litt panikk for å få riper og dall når det er så møkkete . Men hageslange samt utetemperatur spilte ikke på lag ,så ble en tur ned på Esso for Prickbort og skum : Når man var ferdig var det å få kjørt bil hjem i sol for videre pleie . Her ble det tørket de fleste plasser spesielt inni dører osv og lister så man slipper at alt fryser . Og når man var ferdig ser den sånn ut : Mye bedre ikke sant ? Bilen gjennomgikk en tre stegs polering i sommer ,så nå idag ble det Meguiars Quick detailer igjen og ting blir blankt : Så er det godt å vaske på en lakk uten nupper osv som er helt glatt : Noe som ofte er litt sånn til sjenanse på en eldre stv er bruk av visker bak . På denne her er det ikke form for slitasje på rute og ser ut som det skal : Når man var ferdig med alt så ble bilen ren og fin igjen : Jeg la jo over vinterhjul igår noe som er greit nok men helt ærlig dere ,så ser bilen så stusselig ut nå synes jeg . På vinterhjul har jeg aldri brydd meg ,men her vil jeg gjøre en forandring altså .😊 Jeg vil ha sånne i 17 enten så fort som mulig eller neste år : Så om noen vet om noen sånne billig ,si ifra . Sier som jeg alltid bruker ,de kan se ut som en dass bare de er runde . Å fikse opp felg har jeg gjort før og skal nok få det til med noen sånne . Føler den hadde kledd sånne som vinterhjul . 16 tommerene skal jeg selvsagt beholde da de kom med bilen ny . Ellers er det en lettstartet og grei 530 nå på denne tiden så ikke stort og melde .😊 Saltkjelen, E39_Cato, viggo E34 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå