w3st Skrevet September 26, 2023 Share Skrevet September 26, 2023 (endret) Hei! Helt glemt at bimmers eksisterte. Hadde en brukerkonto for over 10 år siden tror jeg. Men aner ikke hvilken mail konto, så laget en ny bruker 🙂. Jeg er da den heldige eieren av denne, vært i Norge siden 2018, oprinnelig solgt ny i Japan. Medlem i BMW CCN Østfold og holder til i Sarpsborg. Med 2 unger i alderen 0 og 2 år, så har tiden ikke strekt til noe spesielt med kjøring i år. Slenger med noen bilder 🙂. Blir å få bilen på bukk ila kort tid, da den lekker olje etlr. sted. Mistenker servo, men må nesten vaske godt å se hva som skjer under der. Endret Mai 8 av w3st Orjan, StigJ, sveigis og 23 andre reagerte på dette 26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 26, 2023 Share Skrevet September 26, 2023 Velkommen tilbake og gratulerer med en flott Alpina e39! 🤩👍 w3st reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 26, 2023 Share Skrevet September 26, 2023 Herlig bil du har - og grei garasje også ser det ut til. Har et bilde av bilen din fra Dikemark i 2021 👍 hanssae, skoglund, w3st og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w3st Skrevet September 26, 2023 Forfatter Share Skrevet September 26, 2023 31 minutes ago, Kolstad Jr. said: Velkommen tilbake og gratulerer med en flott Alpina e39! 🤩👍 Tusen takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w3st Skrevet September 26, 2023 Forfatter Share Skrevet September 26, 2023 6 minutes ago, Orjan said: Herlig bil du har - og grei garasje også ser det ut til. Har et bilde av bilen din fra Dikemark i 2021 👍 Se der ja 🙂 ble ikke noe i år på meg, men satser på neste år igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 26, 2023 Share Skrevet September 26, 2023 Nydelig bil dette og velkommen tilbake på forumet .😊 Blå eller grønn e39 Alpina er jaggu grisepent . w3st reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 26, 2023 Share Skrevet September 26, 2023 facelift e39 alpina er flotte greier ! enda bedre er det når du har en bil med msportratte alpina modifiserte E.C., Ron Jeremy og w3st reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w3st Skrevet September 26, 2023 Forfatter Share Skrevet September 26, 2023 31 minutes ago, Ingvaldsen said: facelift e39 alpina er flotte greier ! enda bedre er det når du har en bil med msportratte alpina modifiserte Ja enig, veldig fint Men litt usikker på om det var optional eller standard på facelift utgavene av den her. Har ikke studert det så nøye 😮. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 26, 2023 Share Skrevet September 26, 2023 1 minutt siden, w3st skrev: Ja enig, veldig fint Men litt usikker på om det var optional eller standard på facelift utgavene av den her. Har ikke studert det så nøye 😮. dette er ikke standard nei, men du fikk som alternativ å bestille med det rattet du har w3st reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet September 26, 2023 Share Skrevet September 26, 2023 Glemmer helt hvor fin e39 uten msport fangere kan være og! Alpina er jo nydelig😍 w3st reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 26, 2023 Share Skrevet September 26, 2023 Vanvittig flott! Har virkelig lyst å eie en Alpina en gang w3st reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 26, 2023 Share Skrevet September 26, 2023 Gratulerer med kanonflott og sjelden bil, facelift B10 er det ikke så mange av i landet 👍 Artig at flere og flere får opp øynene for Alpina, det er virkelig noe helt spesielt. Kjedelig med oljelekkasjen…E39 gjør E39 ting som jeg sier. Men kjøregleden disse V8 5-seriene gir veier opp for veldig mye av det 😎 Har du vurdert å bytta bakplata i bakluka til en Euro spekk? Personlig synes jeg det ser mer ryddig ut. Kjenner til den tidsklemma med små barn som du nevner. Har selv to små i alder 2 måneder til 3 år og det er hektisk. Så for å få tid til å kjøre entusiastbil så løste jeg det på denne måten…entusiastbil og sommer/familiebil i ett 😅 Min er en 1999 B10 4,6 Touring nr 138/204 papertiger, Orjan, w3st og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w3st Skrevet September 26, 2023 Forfatter Share Skrevet September 26, 2023 (endret) 3 hours ago, Fredrik 90 said: Gratulerer med kanonflott og sjelden bil, facelift B10 er det ikke så mange av i landet 👍 Artig at flere og flere får opp øynene for Alpina, det er virkelig noe helt spesielt. Kjedelig med oljelekkasjen…E39 gjør E39 ting som jeg sier. Men kjøregleden disse V8 5-seriene gir veier opp for veldig mye av det 😎 Har du vurdert å bytta bakplata i bakluka til en Euro spekk? Personlig synes jeg det ser mer ryddig ut. Kjenner til den tidsklemma med små barn som du nevner. Har selv to små i alder 2 måneder til 3 år og det er hektisk. Så for å få tid til å kjøre entusiastbil så løste jeg det på denne måten…entusiastbil og sommer/familiebil i ett 😅 Min er en 1999 B10 4,6 Touring nr 138/204 Hehe 😅 da er vi ganske likt når det gjelder barn. Hektisk! 😅 Nei, har ikke tenkt til det egentlig 🙂. Syntes det er greit som det er. Veldig behagelig å cruise rundt i disse altså 🙂. Gøy at flere har slike her til lands 👍 Endret September 26, 2023 av w3st Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 27, 2023 Share Skrevet September 27, 2023 (endret) Ja det er en del E39 Alpina her i landet 👍 Endret September 27, 2023 av Orjan Ron Jeremy, hanssae, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 27, 2023 Share Skrevet September 27, 2023 Jeg tok inn nr 280 fra sverige i 2016 solgte den i 2019. Fredrik 90 og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå