Ron Jeremy Skrevet Mars 23 Skrevet Mars 23 En lekker G05 ble nå ennå bedre. Og med tanke på stellet denne bilen får, vil den gi glede i mange år fremover også. Har du flere planer eller er bilen komplett nå Fredrik?! Fredrik 90 reagerte på dette 1
awt Skrevet Mars 23 Skrevet Mars 23 Både felger og krystaller var vellykket. Ingen av delene er noe "vanlige" folk hverken vet om eller tenker over, men likevel gjør det liksom det lille ekstra. Fredrik 90 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Mars 24 Forfatter Skrevet Mars 24 På 23.3.2026 den 1.24, BrokeBoi skrev: Det ble bra med disse oppgraderingene, og det er utrolig hvor stor forskjell små detaljer kan utgjøre.👍 Hvilket verksted var du hos for å ta den underspylingen? Det er visstnok helt umulig å finne noen som tilbyr denne tjenesten i Oslo/Lørenskog området uten at de også skal ta en antirustbehandling. Ja jeg liker at man med enkle grep kan gjøre endringer som løfter totalopplevelsen mange hakk. Jeg er så heldig å ha tilgang på verksted i helger og på kveldstid på jobb. Men man kommer langt med jekk og en god understell spyler til høytrykken. På 23.3.2026 den 8.18, ahj skrev: Smakfulle oppgraderinger! Takk for det På 23.3.2026 den 8.37, Snagg30 skrev: Nydelige felger og ellers pene oppgraderinger! Synes bilen og er veldig pen med alle aluminium detaljer. Takker, ja jeg liker egentlig litt denne looken. Jeg føler at alle G05 jeg ser er "Black on Black", noe jeg absolutt synes er fint det også. Men forbausende mange har kommentert at de synes bilen kler alu detaljene og krom, eller "dollar gliset" som jeg sier. På 23.3.2026 den 8.45, Ron Jeremy skrev: En lekker G05 ble nå ennå bedre. Og med tanke på stellet denne bilen får, vil den gi glede i mange år fremover også. Har du flere planer eller er bilen komplett nå Fredrik?! Takker, føler jeg har fått på plass noe som manglet nå. Jeg hadde jo en "Må ha" liste og en "Kan gjerne ha" liste når jeg skulle kjøpe G05. Krystall og 21" 741M var noe som jeg ikke måtte ha men som det hadde vært fint om bilen hadde. Planen er nok ta ha bilen noen år til, men som alle andre så er jeg jo selvsagt betenkt med å kjøre en hybridbil til den bil for gammel. Jeg sliter med å se hva jeg skulle ha byttet den ut med av et som er tilgjengelig nå som ikke er helelektrisk. Jeg har alltid noen planer men utseende messig så er jeg nok ferdig nå. Planene nå går mer på preventivt vedlikehold, tenker å bytte olje på fordelingskasse, girkasse og differensial i løpet av året. Samt krysse fingrene for at bilen fortsetter å være så driftssikker som den hittil har vært, jeg kjører jo 25 000 km i året på alt fra dårlige vinterveier, småkjøring lokalt og mange mil med høyt tempo på Autobahn i løpet av ett år så bilen blir virkelig brukt til det fulle. 23 timer siden, awt skrev: Både felger og krystaller var vellykket. Ingen av delene er noe "vanlige" folk hverken vet om eller tenker over, men likevel gjør det liksom det lille ekstra. Ja det er nettopp det, jeg tror det er veldig mange som kjører rundt med f eks krystall som ikke tenker over det. Jeg ser også i G05 gruppa på Facebook at det er mange som gjøre smakfulle oppgraderinger på disse bilene med både lepper og senk. Men for min del så er dette en bruksbil som skal tjene ett ganske bredt bruksområde. Ron Jeremy, paukri, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5
Fredrik 90 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Nei nå er det på tide med en update her, veldig lenge siden nå 😅 Får ta det litt fritt fra kamerarullen på telefonen tror jeg. Fra 13/1 til 28/3 så kjørte jeg 2200 km på en tank med bensin. Ladbar hybrid funker for oss 👍 I påsken så hadde vi en veldig fin tur til Gedansk, Polen var nytt for meg og for ett land å reise i. Tommel opp 👍 Gedansk var helt fantastisk, alt var rent og ryddig samt prisnivået var noe helt annet enn man er vant til i vest Europa. Fantastiske motorveier med 140 sone, selvsagt uten bommer. Ellers så er speedometer ganske korrekt opp mot GPS på Google Maps… Hverdagsbilde fra hjemlige trakter 😀 Artig tilbakemelding fra Lyngroth Bilpleie etter at de hadde bilen inne. Jeg kommer garantert igjen 😀 Litt kjøring med tilhenger må til, en kamerat bygger hus og lurte om om jeg ville ha kapp til ved. Gjerrig som jeg er så takker jeg ja. Her er det gjenbruk og bærekraft så det holder 😉 BMW tungt familieselskap, naboen der lurte på om det var gjengoppgjør på gang 😂 Sommerferien i år gikk til England og Scottland, aldri kjørt bil i England så det var en ny opplevelse. Men før vi kom så langt så bikka vi 100 000 km. Pussig nok så er jeg alltid i Tyskland når bilene mine bikker 100 000 km 😂 Ett lite stopp med Waterloo i Belgia… Euro tunell under kanalen var en artig men effektiv opplevelse 😀 Ungene er glade i lemmen bak på rastestopp 👍 Loch Ness, men så ikke noe sjømonster dessverre. Crowie helt i toppen av Skottland Her er vi helt på høyde med Stavanger gitt 😅 Og her får jeg ikke lov å leste inn flere bilder av Bimmers.no Eystein Ose, Ampera, Otis og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Edinburgh var en veldig flott by 😀 Været i Skottland midt i Juli kunne veksle veldig, her kjørte vi over Glen Coe og her var det 10 grader og surt regn. Motorveiene i England var veldig bra, breie og fine. Landeveier derimot var ett kapittel for seg… De fotball interesserte vet vel hvor vi er her 😅 Stoppa hos en lokal bonde og handla litt småtteri. Veldig populær han som driver denne gårdsbutikken tror jeg, var lang kø. Litt mer utforsking av den engelske landsbygda 😅 Noen berømte steiner ute i en åker Litt artig å bo på samme hotell som noen som har anledning til å kjøpe biler som koster like mye som ett årsbudsjett til en liten kommune 😂 Du kan trygt si jeg holdt 3 åringen i sjakk når vi tok disse bilene i nærmere øyensyn 😂 Goodwood festival of speed var gøy, dette skal gjentas 😎 Fra toppen i Skottland til helt ned i syd… London 👍 En kjent norsk X5 kjører over en kjent engelsk bro 👍 mr.pingu, awt, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden London Eye kan anbefales hvis man er i byen 😀 Når mor skal på shopping alene så må 6 åringen kalles inn til tjeneste når man kjører i ett høye styrt land 😂 Oss båtfolk er jo kjent med begrepet å ha en lettbåt hengende på hekken av båten når man er på tur. Dette var en ny variant i bilverden, stor offroad motorsykkel hengende på hekken av en Ford Ranger 😅 Tilbake på fastlandet, Brugge var vakkert 😍 Autobahn leverer som vanlig i slutten av juli, Nederlendere og Dansker gjør det dem er best på…lage kvalm i venstrefila. Gode bremser på X5en iallfall, hvis ikke så hadde det ikke vært mye igjen av de syklene der 🤪 Var faktisk ikke så galt, kunne stort sett cruise med en marsjfart på 160 km/t opp til Flensburg. Så noen Norske sigøynere på tur i Danmark, den røde X4 der er jo en kjent forumbil 😉 Bading på stranda i Løkken, rett ut av bagasjerommet 😂 Forbruket for hele turen, har ikke ladet en eneste gang på 6600 km. Det er vel kanskje ikke så halvgalt 😅 Resten av sommeren ble tilbrakt på det våte element. Av våre venner så er vi de eneste som liker å kjøre bil på ferie, men vi har flere venner som liker å dra på sjøen med så da er det hyggelig og faktisk ha litt ferie med gode venner også. Båtlivet kjenner jeg er noe som opptar oss mer og mer jo eldre vi blir. Bil er liksom ikke alt lenger… Men herrejesus som vi drar med oss, dette er ikke feriebagasjen fra Englandsturen. Dette er for en langhelg i båten… Tid for mellomservice hos Hedin/Bavaria, 15 000 km siden siste service…da blir det olje og filterbytte. Samt sjekk av fordelingskasse, synes den lugger litt noen ganger ved sving i lav hastighet. Ble besluttet å bytte olje på kasse og nullstille adopsjonene, fikk time i Oktober. Gøy at noen kjøper G61 med fossilmotor, denne sto klar til utlevering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå