teerex Skrevet Desember 7, 2025 Skrevet Desember 7, 2025 4 timer siden, mr.pingu skrev: Ikke så mye bildeler at jeg vet om, er det ikke mer databrikker /elektronikk og sånt? Det er visstnok ca 3000 bilrelaterte selskaper i Taiwan. De er/var store på leveranser til bl.a. Tesla. "75% of Tesla, Inc.’s suppliers are Taiwanese. Taiwan is one of the few places in the world with a comprehensive EV supply chain and Taiwan is an integral part of global EV supply chains." mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet Desember 7, 2025 Forfatter Skrevet Desember 7, 2025 3 hours ago, teerex said: Det er visstnok ca 3000 bilrelaterte selskaper i Taiwan. De er/var store på leveranser til bl.a. Tesla. "75% of Tesla, Inc.’s suppliers are Taiwanese. Taiwan is one of the few places in the world with a comprehensive EV supply chain and Taiwan is an integral part of global EV supply chains." Å ja, holder meg langt unna Tesla På litt mer seriøst tone; ja jeg kan se for meg elbil kan ha gitt Taiwan en boost i produksjon av andre deler og teerex reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Desember 7, 2025 Skrevet Desember 7, 2025 13 hours ago, teerex said: Er det ikke fortsatt masse bildeler som kommer fra Taiwan? Hadde inntrykket av at det var mer verktøy som bl.a. går til USA som lages der, men USA-biler og deler er jo litt i samme gata. 10 hours ago, mr.pingu said: Schaeffler blitt dårlig og? 😕 Vanskelig å si, men ting flyttes jo til Kina. I tillegg er det noen sammenslåinger der man kanskje ikke helt vet hvem som lager delen lengre. Nå om dagen blir det nesten mer jobb å sitte og spore opp hvilke deler som er bra kontra å montere disse. mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden (endret) Tåkelys upgrade Kom bort på en tilbud på tåkelys pærer så unte megselv litt hviter lys enn de gamle vanlige halogen pærer. Inn med de nye Så ble det mye hvitere lys. Mye finere i mine øyne. Siden det er ulovlig uansett kan vi fortsette med det. Fikk lagt på PPF på framlyktene samt en liten sot på tåkelyktene. (kjøpte nye tåkelys fra Alixpress for EU-kontrollen) Så har jeg også hamstret full maxton kit(Leppe og sideskirt) for 2000kr og sort OE MPerformance Grill liggende. Gleder meg til våren for å satt det på. Endret 21 timer siden av mr.pingu Reef89, sveigis, Otis og 5 andre reagerte på dette 8
Saltkjelen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Pent! Harmonerer fint med LED lyktene ellers. sveigis, fupsaker, Otis og 1 annen reagerte på dette 4
mr.pingu Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden 7 minutes ago, Saltkjelen said: Pent! Harmonerer fint med LED lyktene ellers. Ja det var hele tanken bak
sveigis Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Dette ble fint ja . Små ting som løfter utseendet mye 😊 mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Klarte ikke å vente så brukte noen minutter rett etter frokost. Nå fikk jeg hvertfall 50 hester ekstra i utseende. BMWE39turbo, fupsaker, mslello og 2 andre reagerte på dette 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå