Mariuskrokdal Skrevet August 17 Share Skrevet August 17 (endret) Hei! Helt siden jeg kjørte opp for 11 år siden har jeg syntes e46 har vært det fineste karroseriet. Har eid flere e46`er opp igjennom årene, men kun som bruksbiler. Lenge har det vært et stort ønske å ha en som kun brukes de få månedene vi har sommer her i trøndelag, og i morgen skal drømmen endelig realiseres! Bilen er en 2004 coupe clubsport. Har lett lenge etter den rette bilen og hadde egentlig gitt litt opp før jeg en dag tittet innom finn og så denne. Den har en farge som du ikke ser så veldig ofte, bra for rust (kun 2 små roser på kanal list), 3l motor (dog ikke godkjent), og ikke alt for høy km. Det er også gjort alt klart til godkjenning og papirer er i orden. Litt spent om den blir godkjent, har trua! legger ved noen bilder av bilen, så kommer det en oppdatering med nye bilder i morgen 😊 Endret August 20 av Mariuskrokdal Werther, fupsaker, hemperen og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 17 Share Skrevet August 17 har kikket mye på denne, hadde vært en artig trackday bil... bare å kline på god gummi, bremser og et skikkelig understell Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lws Skrevet August 17 Share Skrevet August 17 Gratulerer med ny bil E46 er kjekke biler, og flott med fin farge også 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 17 Share Skrevet August 17 clubsport Ron Jeremy, Mariuskrokdal og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 17 Share Skrevet August 17 Gratulerer med flott bil! Mye å like her, E46 er magisk i seg selv, 3 litere er toppen, så er også farge og chassi. Satse på at papirene er ok og det er formaliteter som gjenstår før du kan nyte denne med papirene i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskrokdal Skrevet August 17 Forfatter Share Skrevet August 17 2 timer siden, Ingvaldsen skrev: har kikket mye på denne, hadde vært en artig trackday bil... bare å kline på god gummi, bremser og et skikkelig understell Det som er planen🙏🏾 1 time siden, lws skrev: Gratulerer med ny bil E46 er kjekke biler, og flott med fin farge også 👍 Takk 😊 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Gratulerer med flott bil! Mye å like her, E46 er magisk i seg selv, 3 litere er toppen, så er også farge og chassi. Satse på at papirene er ok og det er formaliteter som gjenstår før du kan nyte denne med papirene i orden. Takker! Krysser fingrene 🤞🏾 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet August 17 Share Skrevet August 17 Favoritt karosseriet mitt også. Hatt en del e46er oppgjennom. Blir spennende prosjekt! 😊 Følger med her Mariuskrokdal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskrokdal Skrevet August 19 Forfatter Share Skrevet August 19 Da er bilen hentet og kommet trygt hjem! Ble dessverre ingen bilder fra turen hjem da det mildt sagt kom en flo skur. Måtte selvfølgelig ta bilen til jobb i dag og nyte den så lenge jeg kan før den går i vinterdvale. Legger ved et bilde. 4-serien til bestefar får seg en runde med polering og en god voks før vinteren. Har forresten funnet et sett med 17 felger som skal brukes til lagring. Tenker også jeg skal få til et trekk til bilen, noen som har forslag til et bra trekk som puster? Fikk også med en haug med deler til bilen, inkl en 530D kasse fra e39 med sinter clutch. Hva er verdien på disse om dagen? Kommer med en lengre oppdatering om hva som er gjort og hva som skal gjøres med bilen når jeg får listen fra forje eier. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskrokdal Skrevet August 20 Forfatter Share Skrevet August 20 Liten update. Hadde et sett med x3 felger liggende og tenkt jeg måtte prøve de på bilen. Slengte de på og satte på 10mm spacer foran og 20mm bak. Slik ble resultatet: Synes egentlig felgene kledde bilen godt. Dessverre er dekkstrekk ikke eksiterende på disse felgene, så får å kjøre lavere må jeg bytte dekk 😅 Marius2002 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet August 20 Share Skrevet August 20 Fin bil! Clubsport interiør er nydelig. gjorde seg og få bort de mørke felgene også, men ikke ha overkill dekkstrekk😁 Marius2002 og laffe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskrokdal Skrevet August 20 Forfatter Share Skrevet August 20 16 minutter siden, ehaugsnes skrev: Fin bil! Clubsport interiør er nydelig. gjorde seg og få bort de mørke felgene også, men ikke ha overkill dekkstrekk😁 Takk Helt enig, men stoffet i midten av sete har begynt å bli veldig slitt så må finne på noe lurt der. Skal bare gå ned 1 størrelse på dekkene og få hjulbuene valset til neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 20 Share Skrevet August 20 Ser ut som X3-felgene gjorde seg! Bedre bilde fra siden ønskes E46 Clubsport er skamfet Mariuskrokdal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenHaa Skrevet August 20 Share Skrevet August 20 6 timer siden, Mariuskrokdal skrev: Takk Helt enig, men stoffet i midten av sete har begynt å bli veldig slitt så må finne på noe lurt der. Skal bare gå ned 1 størrelse på dekkene og få hjulbuene valset til neste sesong. En skikkelig runde med våtrens av hele interiøret vil nok utgjøre mye her! Skinnet ser også ut til å ha et behov for litt pleie. Ang trekk til bilen ville jeg ha droppet dette sålenge bilen ikke står på et sted hvor det støver mye. Skaper ofte mer ugang i lakk med trekk enn uten. Mariuskrokdal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskrokdal Skrevet August 23 Forfatter Share Skrevet August 23 Hadde et møte i går på værnes lufthavn og måtte knipse et par bilder der den sto i parkeringshuset! I helga blir det en tur på Orkland motorshow for å se på bilene som blir utstilt der Noen som skal dit? E.C., sveigis, Tony Soprano og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 23 Share Skrevet August 23 530d-kasse fra E39 er vel rundt 3000 kr +/- 500 kr. Hjelper om du har giroverføringa, der er det en litt sær arm som koster typ 1000 spenn ny. På clutch finner du vel nypris på nett? Skal man få solgt noe sånt privat så må det nesten være en del billigere enn i butikk for at folk skal gidde å kjøpe og når det er såpass sær vare så vær sikker på at folk vet hva det koster i butikk. Så kanskje 50-70% av billigste nettpris. Jeg har trekk fra Biltema, står bilen inne har man egentlig ikke det rare behovet for trekk. Mariuskrokdal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå