Gå til innhold

Ny BMW i4 M50 bestillt :)

Bjerknez
 Share

Anbefalte innlegg

Ny bruker og ny bil :) 

Jeg har da bestillt meg en BMW i4 M50 "SuperCharged" med nesten alt av utstyr. Jeg gikk for fargen Dravit Grey og 20" 862 hjul. 

I følge selger er det 3 måneder leveringstid. Etter en del prøvekjøringer av bilen var jeg solgt. Den ville jeg ha! :) 

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med bestilling av i4! i4 er en fantastisk flott konstruksjon som fortsatt har det klassiske BMW DNAet i "kompakt" innpakning. Antar det er Dravit Grey du har bestilt og ikke "Demitri Grey"?

Takk for det :) 

Ja, mente Dravit Grey ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Bjerknez said:

Det skal sies at jeg faktisk aldri har kjørt eller eid en BMW før og lurer derfor på hvor lang tid det tok for før du/dere sluttet å bruke blinklys?

Føler dette kan bli litt vanskelig da jeg faktisk er ganske vant til det fra før. 

Det går egentlig ganske fort, det er en del av det å finne riktig sittestilling, så blir det bare en helt naturlig del av det å kjøre. For i motsetning til mange andre merker, så er sannsynligheten her ganske stor for at du faktisk trives med å kjøre bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, papertiger skrev:

Det går egentlig ganske fort, det er en del av det å finne riktig sittestilling, så blir det bare en helt naturlig del av det å kjøre. For i motsetning til mange andre merker, så er sannsynligheten her ganske stor for at du faktisk trives med å kjøre bilen.

Takk for opplysende svar :) 

Gruer meg også litt til å snappe parkeringsplasser forran andre samt ignorere fletteregelen etc. Men jeg må vel kanskje ta steget jeg som alle andre her inne. Man lærer jo noe nytt hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bjerknez skrev:

Det skal sies at jeg faktisk aldri har kjørt eller eid en BMW før og lurer derfor på hvor lang tid det tok for før du/dere sluttet å bruke blinklys?

Føler dette kan bli litt vanskelig da jeg faktisk er ganske vant til det fra før. 

For min del sluttet jeg å bruke blinklys når BMW gikk over til mekaniske klakkehendler.. :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snagg30 skrev:

Husk å juster setet heeelt bak i passasjer setene, dette gir ekstra god sitte posisjon for å enklest mulig utføre tingene nevnt over. 

Ja, det øvde jeg meg på i bilen jeg prøvekjørte. Jeg kjørte også stolen så langt ned som mulig. Man trenger jo ikke å se så godt over rattet når man har GPS rett i instrumentpanelet. 

Hvilken kebabsjappe anbefales i Fredrikstad området foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...