Bjerknez Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 (endret) Ny bruker og ny bil Jeg har da bestillt meg en BMW i4 M50 "SuperCharged" med nesten alt av utstyr. Jeg gikk for fargen Dravit Grey og 20" 862 hjul. I følge selger er det 3 måneder leveringstid. Etter en del prøvekjøringer av bilen var jeg solgt. Den ville jeg ha! Endret Oktober 28 av Bjerknez Jarod, Lars S, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 Gratulerer med bestilling av i4! i4 er en fantastisk flott konstruksjon som fortsatt har det klassiske BMW DNAet i "kompakt" innpakning. Antar det er Dravit Grey du har bestilt og ikke "Demitri Grey"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Oktober 27 Forfatter Share Skrevet Oktober 27 3 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med bestilling av i4! i4 er en fantastisk flott konstruksjon som fortsatt har det klassiske BMW DNAet i "kompakt" innpakning. Antar det er Dravit Grey du har bestilt og ikke "Demitri Grey"? Takk for det Ja, mente Dravit Grey ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 Gratulerer med flott bil! Har hatt dravit grå selv på en G21 og det er en meget pen farge, bare å glede seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Oktober 27 Forfatter Share Skrevet Oktober 27 Takk for det. Ja, jeg likte den fargen meget godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Oktober 28 Forfatter Share Skrevet Oktober 28 Det skal sies at jeg faktisk aldri har kjørt eller eid en BMW før og lurer derfor på hvor lang tid det tok for før du/dere sluttet å bruke blinklys? Føler dette kan bli litt vanskelig da jeg faktisk er ganske vant til det fra før. Orjan, fupsaker, Snagg30 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 4 minutes ago, Bjerknez said: Det skal sies at jeg faktisk aldri har kjørt eller eid en BMW før og lurer derfor på hvor lang tid det tok for før du/dere sluttet å bruke blinklys? Føler dette kan bli litt vanskelig da jeg faktisk er ganske vant til det fra før. Det går egentlig ganske fort, det er en del av det å finne riktig sittestilling, så blir det bare en helt naturlig del av det å kjøre. For i motsetning til mange andre merker, så er sannsynligheten her ganske stor for at du faktisk trives med å kjøre bilen. mr.pingu, fupsaker, Bjerknez og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Oktober 28 Forfatter Share Skrevet Oktober 28 4 minutter siden, papertiger skrev: Det går egentlig ganske fort, det er en del av det å finne riktig sittestilling, så blir det bare en helt naturlig del av det å kjøre. For i motsetning til mange andre merker, så er sannsynligheten her ganske stor for at du faktisk trives med å kjøre bilen. Takk for opplysende svar Gruer meg også litt til å snappe parkeringsplasser forran andre samt ignorere fletteregelen etc. Men jeg må vel kanskje ta steget jeg som alle andre her inne. Man lærer jo noe nytt hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 3 minutter siden, Bjerknez skrev: Det skal sies at jeg faktisk aldri har kjørt eller eid en BMW før og lurer derfor på hvor lang tid det tok for før du/dere sluttet å bruke blinklys? Føler dette kan bli litt vanskelig da jeg faktisk er ganske vant til det fra før. For min del sluttet jeg å bruke blinklys når BMW gikk over til mekaniske klakkehendler.. fupsaker, papertiger og mr.pingu reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 Husk å juster setet heeelt bak i passasjer setene, dette gir ekstra god sitte posisjon for å enklest mulig utføre tingene nevnt over. fupsaker og laffe reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Oktober 28 Forfatter Share Skrevet Oktober 28 2 minutter siden, Snagg30 skrev: Husk å juster setet heeelt bak i passasjer setene, dette gir ekstra god sitte posisjon for å enklest mulig utføre tingene nevnt over. Ja, det øvde jeg meg på i bilen jeg prøvekjørte. Jeg kjørte også stolen så langt ned som mulig. Man trenger jo ikke å se så godt over rattet når man har GPS rett i instrumentpanelet. Hvilken kebabsjappe anbefales i Fredrikstad området foresten? fupsaker og laffe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 Gratulerer med bestilling og du får bare lage deg en julekalender i år, så starter litt før og varer ett par uker lengre. Jeg har lyst på samme bil og sikler forsiktig hver gang en slik kjører forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 Gratulerer så mye - Det blir en lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 Bygges opp om gamle klisjer her rundt BMW eiere her, men verden har gått videre og nå blir du Mr.BMW eller pengemannen. Kebab er ikke noe man kjøper da https://www.klikk.no/mote/kamille/du-kan-vurdere-mannen-ut-fra-hvilken-bil-han-kjorer-3499351 Ampera, Saltkjelen, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Oktober 28 Forfatter Share Skrevet Oktober 28 Takk for det @Orjan jeg regner med jeg kjenner deg igjen fra detailersclub? Får vel ta meg en tur inn der en dag. Er lenge siden jeg har vært aktiv med bilpleie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå