Gå til innhold

Ny BMW i4 M50 bestillt :)

Share

Anbefalte innlegg

Kommer sikkert an på hvor du har kjøpt. Bilnerden har bare hatt den i 1 liters flasker så lang iallfall. Må nesten lese bakpå flaske/dunk. Er vel PIR(balndingsforholdet) som er forskjellen. 0.5% til 2% på den nye mot 4 til 8% på den gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, mslello skrev:

Kommer sikkert an på hvor du har kjøpt. Bilnerden har bare hatt den i 1 liters flasker så lang iallfall. Må nesten lese bakpå flaske/dunk. Er vel PIR(balndingsforholdet) som er forskjellen. 0.5% til 2% på den nye mot 4 til 8% på den gamle.

Jeg kjøpte denne:

https://www.autodude.no/no/produkt/forvask_bilt_hamber_touch_less_v2/HS18741-15487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Bilt hamber er bra saker synes jeg og .

Denne her som du har kjøpt skal jeg skaffe meg jeg og .

Har hatt god suksess med den klassiske Auto foam på bilene mine,og da er nok denne garantert like fin 😊

Ja, dette er noe av det bedre man får, å jegbhar testet en god del forskjellig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk til gode å se en i4 M50 med de baklysa i trafikken overhodet jeg å jeg kjlrer daglig i Fredrikstad. Jeg har sett en i4 M50 kun EN gang de siste 4 ukene men det var den med de gamle baklysa.

sulland bil skal levere 28 stk. slike til uka sa selger til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går en del LCIer her i området, så har fått stiftet litt bekjentskap med baklysene. Baklysene i seg selv er egentlig knalltøffe, men lysstripene lyser så svakt at man er avhengig av et sterkere lys som dessverre overdøver lysstripene. Når man ser bilen fra avstand ser man bare et enkelt lys som minner om to tåkebaklys eller "en hvilken som helst ordinær bil". Foruten det, er baklyktene elsk!

2025-BMW-i4-Frozen-Portimao-Blue-46.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...