Bjerknez Skrevet Mandag kl. 13:21 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 13:21 1 minutt siden, mslello skrev: Anbefaler å teste den nye versjon av Touch-less neste gang. Mye mer konsentrert https://bilnerden.no/bilt-hamber-touchless-snowfoam-1l Er det ikke den jeg har kjøpt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mandag kl. 13:30 Share Skrevet Mandag kl. 13:30 Kommer sikkert an på hvor du har kjøpt. Bilnerden har bare hatt den i 1 liters flasker så lang iallfall. Må nesten lese bakpå flaske/dunk. Er vel PIR(balndingsforholdet) som er forskjellen. 0.5% til 2% på den nye mot 4 til 8% på den gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mandag kl. 13:42 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 13:42 12 minutter siden, mslello skrev: Kommer sikkert an på hvor du har kjøpt. Bilnerden har bare hatt den i 1 liters flasker så lang iallfall. Må nesten lese bakpå flaske/dunk. Er vel PIR(balndingsforholdet) som er forskjellen. 0.5% til 2% på den nye mot 4 til 8% på den gamle. Jeg kjøpte denne: https://www.autodude.no/no/produkt/forvask_bilt_hamber_touch_less_v2/HS18741-15487 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mandag kl. 13:57 Share Skrevet Mandag kl. 13:57 13 minutter siden, Bjerknez skrev: Jeg kjøpte denne: https://www.autodude.no/no/produkt/forvask_bilt_hamber_touch_less_v2/HS18741-15487 Ser ut som de har fått den nye i 5 liter også ja, så da har du alt på stell da sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mandag kl. 14:30 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 14:30 33 minutter siden, mslello skrev: Ser ut som de har fått den nye i 5 liter også ja, så da har du alt på stell da Tror nok det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mandag kl. 15:10 Share Skrevet Mandag kl. 15:10 Bilt hamber er bra saker synes jeg og . Denne her som du har kjøpt skal jeg skaffe meg jeg og . Har hatt god suksess med den klassiske Auto foam på bilene mine,og da er nok denne garantert like fin 😊 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Mandag kl. 16:12 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 16:12 1 time siden, sveigis skrev: Bilt hamber er bra saker synes jeg og . Denne her som du har kjøpt skal jeg skaffe meg jeg og . Har hatt god suksess med den klassiske Auto foam på bilene mine,og da er nok denne garantert like fin 😊 Ja, dette er noe av det bedre man får, å jegbhar testet en god del forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 17 timer siden Forfatter Share Skrevet 17 timer siden Fikk en liten sniktitt i går... tennbrikket, MagnusAG99, uglefossen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 16 timer siden Share Skrevet 16 timer siden Dette blir bra! Du går en spennende tid i møte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet 15 timer siden Share Skrevet 15 timer siden Ser meget bra ut😊 Tar facelift over pre-lci any day🥳 Sykt stor forskjell😊 En virkelig oppgradering👏🏻😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 13 timer siden Forfatter Share Skrevet 13 timer siden Hehe, ja dette blir gøy føler jeg. ikke noe er som å sitte og fikle inne i hilensamt finne ut av ting mens kaffekoppen står og ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden 4 timer siden, Bjerknez skrev: Fikk en liten sniktitt i går... CSL baklysa passer så sykt bra på i4... Jeg har enda ikke sett en LCI med dem i ekte enda, som er litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 13 timer siden Forfatter Share Skrevet 13 timer siden Jeg har faktisk til gode å se en i4 M50 med de baklysa i trafikken overhodet jeg å jeg kjlrer daglig i Fredrikstad. Jeg har sett en i4 M50 kun EN gang de siste 4 ukene men det var den med de gamle baklysa. sulland bil skal levere 28 stk. slike til uka sa selger til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 10 timer siden Share Skrevet 10 timer siden Det går en del LCIer her i området, så har fått stiftet litt bekjentskap med baklysene. Baklysene i seg selv er egentlig knalltøffe, men lysstripene lyser så svakt at man er avhengig av et sterkere lys som dessverre overdøver lysstripene. Når man ser bilen fra avstand ser man bare et enkelt lys som minner om to tåkebaklys eller "en hvilken som helst ordinær bil". Foruten det, er baklyktene elsk! Marius2002, uglefossen og mr.pingu reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet 10 timer siden Share Skrevet 10 timer siden Leser i denne tråden og merker jeg kjenner litt på at jeg solgte min. Marius2002 og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå