viggo E34 Skrevet Juli 20 Forfatter Skrevet Juli 20 (endret) Vi var heldige med kanonvær heleturen, var ett stykke med noe lyn og torden igår, ellers sol å kanon vær heke turen. Var full drift i morgest når vi kom ned trollstigen👌🏼 det er jo egentlig fantastisk hele veien ett godt stykke ned mot Stryn og, aldrig vært helt ned dær, men et stykke😊 Aha, ja da burrde vi kanskje ta turen ut på godøya når vi står opp, burde jo sjekkes opp. Ser det er no opplevelsessenter der ute og. Er jo ikke lange biten når vi uansett er hær 😊 Endret Juli 20 av viggo E34 Mortenej reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 Her har du hatt en fin tur ser jeg og med den bilen må det være perfekt 😊 Likte e28en meget godt der .😊 viggo E34 reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 Skulle jo invitert te terassebog kaffe, men her pågår siste innspurt med å tømme huset. Skytteltrafikk mellom søppelfylling og pappesker med ting og tang som skal være med videre i livet. en ting er i alle fall sikkert; Geiranger, Trollstigen og Tur til Stryn er akkurat det disse bilene er bygd for. F10’n trivdes virkelig her. nyt Sunnmøre og «hundreårs uka» (har ikke opplevd dette ofte på de 25-30 årene jeg har bodd her nede viggo E34 reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet Juli 21 Forfatter Skrevet Juli 21 4 timer siden, sveigis skrev: Her har du hatt en fin tur ser jeg og med den bilen må det være perfekt 😊 Likte e28en meget godt der .😊 Går rolig for sæ da ungene fort blir bilsyke om det blir for aktiv kjøring😅 Bare å la ungene bade færdig nå, så satser vi på atlanterhavsveien i kveldinga 🤩 fupsaker og sveigis reagerte på dette 2
viggo E34 Skrevet Juli 21 Forfatter Skrevet Juli 21 51 minutter siden, Mortenej skrev: Skulle jo invitert te terassebog kaffe, men her pågår siste innspurt med å tømme huset. Skytteltrafikk mellom søppelfylling og pappesker med ting og tang som skal være med videre i livet. en ting er i alle fall sikkert; Geiranger, Trollstigen og Tur til Stryn er akkurat det disse bilene er bygd for. F10’n trivdes virkelig her. nyt Sunnmøre og «hundreårs uka» (har ikke opplevd dette ofte på de 25-30 årene jeg har bodd her nede Vill tro du har mer enn nokk å styre med mtp flytting ja😅 selv om det hadd bært koslig å vært innom på kaffe og sett 7ern. Går rolig for seg da ungene har en tendens til å bli bilsyke om det svinger for mye for fort😅 men det er bra med grep i denne å gode dekk så tror nokk ikke jeg hadde pushet no grenser uansett, blitt for feig 🙈😅 men en fantastisk tur, å med det været som er 🤩 Satser på kjøre atlanterhavsveien oppåver når ungene er færdig trutna her ute på godøy 😅 Mortenej reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet September 24 Forfatter Skrevet September 24 Ta en liten oppdatering gjenn da, glemte å blogge resten av turen.. men var ikke rare greiene, atlanterhavsveien var flott den, men mye kortere enn jeg hadde trodd😅 Måtte slenge med bildene fra turen hjem i sommer🙈😅 ellers er det fortsatt null tull med bilen, så bare kjører å er glad 😊 Ellers bar det igår ivei til Strandveien auto da det var på tide med storservice på den, motor olje og filter, luftfiler, drivstoff filter, microfilter og kjøretøykontroll. I tillegg følte jeg det var på tide med litt ekstra, så mandag var jeg borte på jobben hos guttungen å tok oljeskift med filter på girkassa. Tirsdag hos Strandveien ble adapsjoner resatt, olje på overføringskasse byttet samt resatt adapsjoner, byttet olje på både fram og bak diff. Bil har nå rulla 134 xxx så var vel litt på overtid hva angår giroljeskift i henjold til zf, de sier vistnokk 80k km, Strandveien anbefalte 150k km, kjøpte jo dette settet for lenge siden å har hatt det bare liggende, så burde vell gjort det for lengst... men nå er det gjort, oljen på girkassa var mørk men blank å fin, å lukta ikke stygt 👌🏼 Eneste som ellers ble påpekt var at det begynte å bli endel sprekker i bakre hardy, så den må vel byttes fortløpende. Screen_Recording_20250924_234053_Chrome.mp4 mslello, fupsaker, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7
viggo E34 Skrevet Fredag kl. 22:23 Forfatter Skrevet Fredag kl. 22:23 (endret) Fikk tatt en langtur nå i høstferien. Ble litt på sparket da det dukket opp no reklame for skumle dager i Kristiansand dyrepark 😅 Lar meg stadig imponere over forbruket på denne, nå var det meg å mine 2 minste på 8år og 10år. Ned til Bolleland på Espa lurte den seg akkurat opp på 0,52L, den gikk litt opp når hastigheten økte fra 80-100 til 130-140 Så sneik det sec litt oppåver når vi fikk ligge i litt høyere tempo og man ble litt mer utålmodig🙈😅, ellers lite å melde annet enn at bilen er en fryd å kjøre. Har vurdert litt større felgpakke, men er fornlyd slik komforten er idag. Men di ser jo lækkre ut med litt moderat senk og større hjul, men det blir nokk ikke noe av 😅 ellers har vi hatt et par fine dager i parken her 😊 starter vell på hjemturen til formiddagen her Endret 3 timer siden av viggo E34 Ampera, laffe, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
viggo E34 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Hjemturen starta lørdag, først en liten runde litt lenger ned til Lindesnes fyr Ingen vits i å stresse seg hjem til Trøndelag å storm, regn og elendig høstvær🙈 etter besøket på Lindesnes fyr satte snuten nordåver gjenn å tok overnatting i bilen lile sør for Espa å bolleland. Ungene var godt fornøyd med å få lagt ned setene å lagd seng i bagasjen 😅 Klager ikke på forbruket her heller, litt mer av og påkjøringer for å få pusha motoren litt. Er blitt veldig hlad i eco pro mode på denne ved kjøring under 100-120kmt, går lett og triller voldsomt godt da den fristiller giret. Søndag gikk siste etappe bort til bolleland for frokust før vi tura avgåde til Alvdal å flåklypa/aukrust senteret for en pause å siste etappe. Vell hjemme på etqppen fra Bolleland havna vi vel på 0,54pr mil dagen, så kan ikle klage på forbruk når det kjøres uten å prøve særlig på å forbruket ned annet enn å kjøre normalt, mest i eco individual😊 Alt i alt snaue 200mil med kos i trivelig førermiljø Otis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Her har du hatt en fin runde ser jeg 😊 Sånne turer er jo gull verdt for alle og tenker bilen og synes dette var ok . Det forbruket er jo knall bra Viggo på bilen .😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå