Makky123 Skrevet Onsdag kl. 14:33 Skrevet Onsdag kl. 14:33 Jeg fikk tilbud på serviceavtale på X3’en i Sverige i april, så det er fullt mulig Saltkjelen, mcbanan, uglefossen og 1 annen reagerte på dette 4
ahj Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Går det an å få kjøpt det via epost til en svensk forhandler? Eller må man fysisk til en forhandler?
Saltkjelen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 1 time siden, ahj skrev: Går det an å få kjøpt det via epost til en svensk forhandler? Eller må man fysisk til en forhandler? Burde i utgangspunktet ikke by på noen problemer det. Jeg bestilte fornyelse av min slik på gamle regler på mail og fikk tilsendt en faktura.
ahj Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 3 minutter siden, Saltkjelen skrev: Burde i utgangspunktet ikke by på noen problemer det. Jeg bestilte fornyelse av min slik på gamle regler på mail og fikk tilsendt en faktura. Da skal det gjøres før neste service. Noen spesifikk du brukte?
Saltkjelen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Akkurat nå, ahj skrev: Da skal det gjøres før neste service. Noen spesifikk du brukte? Jeg bestilte fra Bavaria, men har brukt Bilia Mölndal i Gøteborg noen ganger tidligere. Ligger ingen mailadresse synlig, men du kan jo sende mail til en av selgerne her: https://www.bilia.se/anlaggningar/molndal-bmw/ ahj reagerte på dette 1
Makky123 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg brukte forhandleren i Udevalla. Prisene er de samme uavhengig av forhandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå