thansen Skrevet i går, 20:46 Forfatter Skrevet i går, 20:46 19 minutes ago, E.C. said: Vil ikke si at det er noe krise da, med -25 ute. Neida, men fortsatt rart mtp at den aldri har droppa tempen sånnn etter lang kjøring.
Ingvaldsen Skrevet i går, 20:53 Skrevet i går, 20:53 Om klima står på auto så shunter den ikke varme til register før motortemp har passert 45grader, står alt på maks fra første stund så tapper du alt av den lille varme effekten den generer. Blir noe helt annet om den får stå på 22 grader feks å opparbeidet litt temperatur før den jobber opp mot ønsket temperatur i kupe. Jeg er skrudd sammen slik at jeg blir egentlig litt provosert når automatisk klima står på maks eller minimum 😂 da kunne man like gjerne hatt vribrytere. BMWE39turbo reagerte på dette 1
thansen Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden 2 hours ago, Ingvaldsen said: Om klima står på auto så shunter den ikke varme til register før motortemp har passert 45grader, står alt på maks fra første stund så tapper du alt av den lille varme effekten den generer. Blir noe helt annet om den får stå på 22 grader feks å opparbeidet litt temperatur før den jobber opp mot ønsket temperatur i kupe. Jeg er skrudd sammen slik at jeg blir egentlig litt provosert når automatisk klima står på maks eller minimum 😂 da kunne man like gjerne hatt vribrytere. Vribryter er tingen her når det er -30 i 3måneder!
Rune-K Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Da tror jeg heller at jeg hadde stilt varmeapparatet på 29 grader og latt automatikken jobbe. BMW har brukt mange timer i nord Sverige av en grunn. Regner med at en god del av de timene er brukt på fintuning av varmeapparatet.
Ingvaldsen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 20 timer siden, thansen skrev: Vribryter er tingen her når det er -30 i 3måneder! Er godt vant med 30 blå, setter temp til 22-24 grader og lar varmeapparatet gjøre resten. Sitter å koser meg i t-skjorta. Er det flere i bilen gidder jeg på litt vifte ellers er alt i auto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå