mkj Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Pga. oppdatering av databaser vil det bli nedetid i dag fra klokken 12:00 av ukjent lengde. Marius2002, mr.pingu, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4
Otis Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Hva i alle dager skal jeg da finne på? Supert med beskjed da. Veldig bra tiltak! StigJ, Marius2002, teerex og 5 andre reagerte på dette 2 6
mkj Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Oppe igjen, men vil være tregere enn vanlig en liten stund til. Snagg30 og Otis reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 1 time siden, Otis skrev: Hva i alle dager skal jeg da finne på? Supert med beskjed da. Veldig bra tiltak! Overlevde vi i dag og! Marius2002 og Otis reagerte på dette 2
mkj Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Sånn. Da fyrer vi på alle 6 sylindrene igjen ///M-ini95, Marius2002, Otis og 1 annen reagerte på dette 4
laffe Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Ble tvunget til å faktisk jobbe på jobb en periode her😅 Endret 14 timer siden av laffe Orjan, mkj og Otis reagerte på dette 3
Otis Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg måtte nesten jobbe, men klarte å sno meg unna... Orjan og laffe reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå