eivi91 Skrevet September 7 Forfatter Skrevet September 7 On 9/3/2026 at 10:11 PM, RF91 said: Measure once, cut twice 😎 Det var akkurat det jeg håpte å slippe. 🤠 Prøvde å spør GS og Koed, men de kom ikke med noe nyttig. Hedin Ålesund svarte dog etter 20 minutter med hele installsjonsmanualen vedlagt. Og her er målet jeg lurte på mtp. hvor kuttet skulle tas: viggo E34, mr.pingu og Otis reagerte på dette 3
eivi91 Skrevet Lørdag kl. 18:23 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 18:23 I dag fikk jeg vogna inn på vinterlagring, veldig greit å få den bort fra tomta. Så dagen startet med det: Litt senere på dagen fikk jeg tid til å gå i garasjen for litt skruing. Deler som skulle på: Deler som kom av: Stusser grovjustert. 😊 Må ta litt lørdagskveld også, så for finjustere de og skru de fast i morgen. Ampera, E.C., sveigis og 7 andre reagerte på dette 10
eivi91 Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Sverre 2468, RF91, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6
papertiger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Tilsetningsstoff for diesel? Kan jeg spørre hva denne gjør? Og er det risky å tilsette noe slikt i en høy-km-motor med fare for at avleiringer løsner internt og blir med videre? Spør kun fordi jeg lurer, om det er noe jeg burde vurdert på min 180k km N57 Ellers er den stadig like flott den X5’en. For et design, for et stuk. Endret 5 timer siden av papertiger
mr.pingu Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ble skikkelig bra med de nye endetusser👌🤩 Dyserens håper ikke at avleiringen på dysene er så stor at det fører til problemer andre steder Med andre ord, etter min vurdering er det noe som aldri skader. I verste tilfelle gjør det ikke noe i det hele tatt men jeg liker å tro de har ikke brukt tid til å utvikle en produkt som har ikke noe effekt i det hele tatt. Jeg bruker selv Tunap 989 sammen med Tunap 984. Mest preventivt da jeg fikk nye dyser på forsikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå